[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannuh

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:27

@ Clovertje: Wat fijn dat je je steeds beter voelt en zo blij bent met het resultaat Lachen. Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Mijn email is: sannehellinga@hotmail.com

@ Wendjuh: Ik zou hem ook zeker niet gaan bellen, laat het hem maar lekker even zelf uitzoeken!
Nogmaals een dikke knuffel en ik hoop dat je binnenkort weer de kracht vindt om een nieuwe datum te plannen en lekker aan je eigen geluk te gaan werken!

Ik heb aanstaande vrijdag het intakegesprek (of hoe noem je dat?) bij de anesthesist en daarna word ik op de eerst volgende dag dat mijn pc OK-dag heeft geopereerd. Gelukkig begint het nu wat meer op te schieten, want ik krijg er steeds meer last van en kan niet wachten tot ze eruit zijn.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:14

@tientjeh: ben ook wel benieuwd naar jouw foto's. Mijn email is: jannekeplomp@hotmail.com.

@Wendjuh: ik zou hem ook even in zijn sop laten gaar koken. Eerst maar eens lekker aan jezelf gaan denken hoor. Zeker als je de operatie nog staads graag wilt, hoe fitter en lekkerder in je vel je erin gaat, des te beter herstel je.
Ik heb woensdagochtend een controle afspraak. Mijn vriend brengt me en als hij nog tijd genoeg heeft dan ga ik gelijk even achter de ''before''-foto's aan.

@Sannuh: ik mail je mijn foto's even.

Ik ga, mijn vriend gaat me even naar stal brengen, heerlijk om Clover weer even te zien en het is heerlijk weer nu. Ik blijf denk ik maar wel achter (of is het er voor en staat Clover erachter? Blond) de draad, Clover wil nog wel eens een lief bedoelde duw met haar hoofd geven.... Dat moet nu maar even niet.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:49

Nog even een vraagje:
ik heb nergens last van, alleen de spieren onder de rand van de BH doen zeer. Dus niet de wonden ofzo maar echt onder de brede elastieke band. Is dat normaal, of zit het toch te strak? De verpleegster zei dat hij goed zat, maar elke iets wat diepere ademteug doet zeer. Iemand ervaring?

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 23:33

ja mijn bh deed ook best wel pijn. kan ook best zijn dat door de operatie die spieren daar ook een beetje een klap gekregen hebben.
Heb je ook rode striemen van de bh? dan zit ie echt te strak.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 00:16

Nee, geen rode striemen, gelukkig. Dank je voor je antwoord!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:24

Clovertje schreef:
Nog even een vraagje:
ik heb nergens last van, alleen de spieren onder de rand van de BH doen zeer. Dus niet de wonden ofzo maar echt onder de brede elastieke band. Is dat normaal, of zit het toch te strak? De verpleegster zei dat hij goed zat, maar elke iets wat diepere ademteug doet zeer. Iemand ervaring?

Dat komt omdat een sport bh gewoon strakker zit dan een gewone bh en daarbij komt natuurlijk dat je hem continu aan hebt, de druk op je spieren is dus wat groter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:27

Clovertje: Maakt niet uit hoor, ligt ook aan mijn bui, en op dit moment is er meer aan de hand waardoor ik niet helemaal lekker in mijn vel zit! Vind het van de andere kant ook wel fijn om fijne ervaringen te lezen Knipoog

Wendjuh: Lekker laten gaan, tijd voor jezelf nemen!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 15:50

Clovertje schreef:
Nog even een vraagje:

Ik heb wel behoorlijke spierpijn gehad na de ingreep. Denk dat het niet eens zo zeer met de bh te maken heeft. Tijdens die operatie zijn ze toch flink met je lijf bezig, en ook je spieren krijgen daar een flinke optater van. Gewoon even aankijken, maar als het erger wordt of je het niet vertrouwt, even het ziekenhuis bellen.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:03

Het is vandaag al weer minder erg, dus het zal inderdaad wel spierpijn zijn. Bedankt voor jullie antwoorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:47

Ik heb net gebeld, en heb vrijdag een afspraak met de PC om wat duidelijkheid te krijgen over e.e.a!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 17:49

Fijn dat je terecht kan met je vrageñ!

@ Clovertje, fijn dat de pijn minder erg is

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:12

Vanochtend de hechtingen eruit, geeft gelijk een ander gevoel. Het zag er mooi uit. Ik mocht gewoon weer alles doen wat mijn lichaam toelaat, binnen de perken natuurlijk.
Alleen onder mijn tepels zit nog een draadje en bij de rechter ook een knoopje. Ik heb gebeld en die mochten er ook uit. MIjn vriend is dierenarts, dus die mocht ze er ook uithalen. Scheelt weer een tripje ziekenhuis.
Verder heb ik mijn ''before'' foto's opgehaald. Ik kreeg alleen afdrukken mee, hij mocht ze niet mailen. Voor degene die ze graag willen zien, moeten dus nog even geduld hebben, dan scan ik ze even in.
Ik schrok er zelf echt van..... Dat gelukkig nooit meer!
Daarna nog even snel door de Livera gerend, setjes kijken!

Nu lekker smeren met vaseline.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 18:52

Raar om te zien he, die voorfoto's. Ik schrok er zo van! Bloos! Kon me niet voorstellen dat ik al die jaren er zo uit gezien had. Nagelbijten / Gniffelen

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:24

ben ook wel benieuwd naar de fotos van voor de operatie

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:01

ja ik ook!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:00

Ik zal vriendje-lief even op laten schieten met scannen!

Ik heb ook weer foto's gemaakt vanochtend van het resultaat tot nu toe.

Gisteren zijn mijn hechtingen eruit gehaald door dr. Cromheecke. Was dat niet ''jouw" PC MissJ? Aardige vent!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:19

Clovertje schreef:
Ik zal vriendje-lief even op laten schieten met scannen!

Ik heb ook weer foto's gemaakt vanochtend van het resultaat tot nu toe.

Gisteren zijn mijn hechtingen eruit gehaald door dr. Cromheecke. Was dat niet ''jouw" PC MissJ? Aardige vent!

Klopt. Lachen
Hij heeft alleen bij de stukjes uitstekende hechtingen weg laten knippen door een co-assistent, met alle gevolgen van dien... Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:21

En die gevolgen waren? Clown

Ik werd al gek toen ik dus terug moest, en er iemand met een pincet naar mij wees Nagelbijten / Gniffelen
Bleek dat ik oplosbare hechtingen had Clown

Was afgelopen dagen minder gespannen, heb er niet veel aan gedacht, maar vandaag zegt iemand: 'goh, nog maar 3 weken he...' Koe
En bedankt, daar wil ik niet aan denken!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:30

Ze heeft aan 1 kant dermate kunstjes uitgehaald dat er een aantal hechtingen los hebben gelaten. Ik heb een paar weekjes met een zwerend gat van zo'n 2cm rond gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:31

Bloos!

En ik dacht dat ik pech had met mijn ontstekingen die 'kuilen' achter hebben gelaten!

Kon je daar verder niets mee?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:34

Jawel, dr Cromheecke wilde dat stukje opnieuw opereren, maar dat durfde ik niet. Bloos De plek is nog best mooi bijgetrokken. Mocht het littekenweefsel nou toch nog ooit pijnlijk worden met bh's ofzo, dan laat ik het wel herstellen. Maar voorlopig vind ik het wel best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:39

Ja, dat kan ik wel snappen!

Wat een domme fout wel!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:41

Tja....ben er zelf ook schuldig aan. Voor de ingreep riep ik keihard dat er geen co aan mijn lijf kwam. Clown Maargoed, hetw as superdruk op spreekuur en ach, zo'n griet zal het niet zo maar mogen doen....

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:43

ik ben echt blij dat het bij mij allemaal zo voorspoedig is gegaan. Ik had alleen maar inwendige en oplosbare hechtingen. Ze konden zelfs aan het begin en het eind geen hechting vinden, wat echt een knap stukje werk was van de pc. Dit was een nieuwe pc, net klaar met zn opleiding. Petje af voor hem hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:44

Ja, bij mij is het dus ook mede door een co fout gegaan hoor Knipoog
Maar dat verwacht je idd gewoon niet!

Maar nu komt er echt GEEN co aan mijn lijf!

Heb morgen de afspraak met de chirurg!