anders, als je onder de douche bent geweest(wel warm) dan zit eht meestal wel los, om het half uur proberen te draaien(met schone handen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Ik doe die halve morgen. En de volgende keer in Groningen, oh da's volgende week donderdag. Wil ik zo'n ding helemaal bovenaan net als op die foto.
Gerbenfroh schreef:Waarvan?
Draverlove schreef:Laatst heb ik hier een foto van een navelpiercing geplaatst, die heb ik gister gekregen, met die vlindertjes
Ik had de andere er dus uitgehaald, maar kreeg voor geen mogelijk heid deze er in, omdat mijn navelpiercing wat is uitgegroeid kon ik het niet goed zien omdat het lidtekenweefsel erzat.
Toen heb ik het steeds van boven af er door heen geprikt, hij was niet dicht gegroeid, wat ik dacht. Dat kan ook haast niet denk ik omdat ik 'm al drie jaar heb. Gelukkig is het uit eindelijk gelukt
Is wel een beetje geirriteerd, maar ja wat wil je ook, heb wel even zitten porren
Pascal schreef:Draverlove schreef:Laatst heb ik hier een foto van een navelpiercing geplaatst, die heb ik gister gekregen, met die vlindertjes
Ik had de andere er dus uitgehaald, maar kreeg voor geen mogelijk heid deze er in, omdat mijn navelpiercing wat is uitgegroeid kon ik het niet goed zien omdat het lidtekenweefsel erzat.
Toen heb ik het steeds van boven af er door heen geprikt, hij was niet dicht gegroeid, wat ik dacht. Dat kan ook haast niet denk ik omdat ik 'm al drie jaar heb. Gelukkig is het uit eindelijk gelukt
Is wel een beetje geirriteerd, maar ja wat wil je ook, heb wel even zitten porren
Moet je er voortaan beetje olie water ofzo opdoen..... dan rolt ie er zo in
Ashleytjee schreef:Gerbenfroh schreef:Waarvan?
van al je leuke ringetjes voor in je oor
Gerbenfroh schreef:Haha och ik ben het wel gewend. M'n 9e. Nouja en m'n navel dan. 10? Feest
Nee geen pijn, ik vind dat lekker? Nja, weirdo. HAHA en nja.
Nu doet 'ie wel een beetje pijn
Pascal schreef:Gerbenfroh schreef:Haha och ik ben het wel gewend. M'n 9e. Nouja en m'n navel dan. 10? Feest
Nee geen pijn, ik vind dat lekker? Nja, weirdo. HAHA en nja.
Nu doet 'ie wel een beetje pijn
dan ben ik net zo'n weirdo als jij , want ik vind sterilon op een wondje lekker