Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mnka schreef:Hebben jullie ook een streef gewicht wat je wilt behalen? Ik merk dat ik het zelf erg lastig vind om een gewicht te “bepalen” van waar ik wil zijn
Getup schreef:Meelezer meldt zich![]()
Wow iedereen is echt wel positief erover en de resultaten zijn erg goed zo te zien.
Ben wat aan het googelen, want het zou mij ook interesseren. Heb alleen wat problemen met trombose op z'n tijd ( heb bloedverdunners) en had laatst nog een oppervlakkige ondanks die bloedverdunners. Ook al was deze niet zo heftig , was toch niet de bedoeling natuurlijk.
Dus ik heb geen idee of ik deze medicatie zou mogen nemen ....
mnka schreef:Dank jullie wel, ben erg benieuwd wat mijn ervaring gaat zijn.
En wauw 10kg, wat goed zeg!
Hebben jullie ook een streef gewicht wat je wilt behalen? Ik merk dat ik het zelf erg lastig vind om een gewicht te “bepalen” van waar ik wil zijn
Getup schreef:Meelezer meldt zich![]()
Wow iedereen is echt wel positief erover en de resultaten zijn erg goed zo te zien.
Ben wat aan het googelen, want het zou mij ook interesseren. Heb alleen wat problemen met trombose op z'n tijd ( heb bloedverdunners) en had laatst nog een oppervlakkige ondanks die bloedverdunners. Ook al was deze niet zo heftig , was toch niet de bedoeling natuurlijk.
Dus ik heb geen idee of ik deze medicatie zou mogen nemen ....
Suzanne F. schreef:Ik neem aan sowieso naar een BMI onder de 25. Dat is voor de meesten de eerste stap, hoever je daarna nog wil gaan bepaal je helemaal zelf. Waar jij je goed bij voelt.
Suzanne F. schreef:Ipsilonka: als dat voor jou goed voelt dan is dat toch ook prima? Maar wie weet opent deze medicatie wel deuren waarvan je niet eens wist dat het mogelijk was. Vanaf 25 heb je eigenlijk al overgewicht. Natuurlijk is dat niet zo zwart wit maar het streven lijkt me een gezond gewicht.
BenaLaars schreef:Ik heb vanmorgen mijn streefgewicht behaald, en daarmee in 3,5 maand 22 kg afgevallen (van 82 naar 60) mijn vocht en spiermassa zijn niet afgenomen, enkel mijn vetgehalte. Acne 99% minder, eczeem 99% minder.. zelfs mijn voeten zijn gekrompen! Pas veel beter in mijn pumps.
Het was een super positieve reis en ik ben al volledig gewend aan mijn nieuwe lichaam. Het was me elke cent waard en ik blijf ook gewoon "gebruiken" als onderhoud. Lage dosering met hoge pen kost de wereld niet (ik doe nu 15 weken met 1 pen van 15mg) en ik heb een gezonde relatie met voeding kunnen ontwikkelen, want honger praat nu normaal tegen me in plaats van continu tegen me te schreeuwen. Dikke fan van Mounjaro!
SassyMoon schreef:Ik kom als meelezers ook graag onder mijn steen vandaan. Heel geïnspireerd door jullie ervaringen. Mijn BMI is iets van 25, dus ik kom niet in aanmerking volgens Getwellis. Mijn buikomtrek is wel veel te veel 95. En ik heb al jaren megaveel overgangsklachten, waarvoor ik hormonen slik en sinds een jaar ook medicatie tegen hoge bloeddruk. Begin vorig jaar nog 10 kg afgevallen oa daarvoor, met gezond eten en calorieën tellen. Maar dat had weinig effect op mijn bloeddruk. Ik zou het nu toch ook wel graag Ozempic oid willen proberen. Bestellen via Farmaci.com lijkt me wel wat. Maar weet iemand of zij ook een minimale BMI hanteren?