Momenteel beetje in spanning. De biedingen voor het huisje waar ik op heb geboden liepen tot vandaag 15:00. En ik heb geen idee wanneer ik er meer over hoor en nu vind ik het toch wel spannend.en denk had ik niet toch nog wat meer moeten bieden? En van het is wel echt een leuk huisje dat zien anderen ook. Stom hè en ik had nog wat meer kunnen bieden maar wil nog iets doen waar ook geld in gaat zitten. Zo wil ik een bad en mogelijk een serretje om deels de keuken een klein beetje uit te breiden en deels om het hele jaar buiten te kunnen zitten/woonkamer iets verruimen. De tuin laat dat toe zeg maar. Maargoed nu denk ik ineens ondanks dat ik hoger dan de vraagprijs heb geboden, misschien had ik toch nog wat meer moeten bieden want het is echt gekte op de markt en er moet maar net een gek zijn met geld teveel die voor zijn dochter een huis koopt ofzo. Vind het echt een vrouwen huisje ook.
Dat zijn stevige aannames Yvonne, het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat be funny erover heeft nagedacht hoe ze het gaat financieren en hoe dat precies is, gaat ons niets aan