Boeken zijn altijd leuk! Al moet ik eerlijk zeggen dat wij al enorm veel boekjes hebben, die mijn schoonouders hadden bewaard

Wat betreft kolf, ik heb een medela handkolf en een elvie stride, vind het wel fijn dat ik m'n handen dan vrij heb met kolven. Ik weet dat handsfree niet zo 'goed' is als een gewone kolf, maar ik voed het meeste toch live, dus dan mag het kolven wel zo makkelijk mogelijk zijn. Misschien dat het lastiger wordt als ik weer aan het werk ga, we gaan het zien
Hebben nu alleen wel gedoe met flesje, ze neemt het nog wel maar de melk komt er daarna even hard weer uit

Farjen hoeveel ze per week bijkomt weet ik niet precies, ze is begin augustus voor het laatst gewogen. Als ik even snel reken was ze zo'n 300g/week bijgekomen sinds begin juli.
Voor irritatie/roodheid gebruiken we oxyplastine op aanraden van de materniteit, of cicalfate. En verder een luiercrème ter voorkoming, ik scan alles met Yuka (app) voor de ingrediënten. Liniment doet niet zoveel voor irritatie voor haar, ik vind het wel heel handig om de huidplooien schoon te houden.
jasz fijn dat alles zo goed gaat, wel balen van de kraamzorg als het zo chaotisch gaat
annepaardoes gefeliciteerd! Eindelijk, geniet ervan en een spoedig herstel gewenst
Fenn leuk vakantie! Dat is wel een lange rit zeg, lijkt me pittig