Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia89 schreef:Ohh chips! Is Klaas nog steeds verkouden? Want het hoeft nog niets te betekenen toch? Worden jullie nu doorgestuurd of komen ze later nog eens?
x_Rebecca schreef:Saskia89 schreef:Ohh chips! Is Klaas nog steeds verkouden? Want het hoeft nog niets te betekenen toch? Worden jullie nu doorgestuurd of komen ze later nog eens?
Jep, behoorlijk verkouden nog. Maar bijvoorbeeld vocht achter het oortje kan ook nog. Ze komen nu de volgende keer langs met een andere test met elektroden voor op het hoofdje, in de nek en op de borst/rug en gehoorkapjes en dan meten ze of de signalen goed in de hersenstam terecht komen. Ander type test vooral. Hopelijk komen ze daarmee snel, want die onzekerheid is niet zo goed voor mij en m'n hormonen
daffie1986 schreef:Citaat:- Saskia89 - 14 september - jongen - 21-9 bevallen
- x_Rebecca - 23 september - jongen17-9 bevallen
- JustOneBite - 23 september - meisje - 27-09 bevallen
- Bloem24 - 25 september - jongen *22-9 bevallen
- daffie1986 - 27 september - 10-10 bevallen van een meisje
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - meisje
- Lisitano - 4 november - meisje
- Claudiadvx - 7 November - Meisje
- _Juudith - 11 november - Meisje
- Primavera - 14 november - jongen
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - jongen
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - jongen
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Evamarie -30 november - blijft tot dan onbekend
- Floortje88 - 1 december - Jongen
- nps - 4 december - meisje
- xSiep - 6 December - Meisje
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- MaTuMi - 9 december - nog onbekend
- Goldie - 14 december - verrassing
- Kiichi - 15 december - nog onbekend
- Amillion - 31 december - nog onbekend
- Samir - 1 januari - (blijft tot dan) onbekend
- Bellex - 17 januari - nog onbekend
- Lucifertje - 18 januari - nog onbekend
Lisitano schreef:Mijn vriend heeft het nu ook een beetje zwaar omdat hij zoveel taken van me overneemt en dus ook wat zorg voor R, onze zoon. Ik vind het heel moeilijk me daar bij neer te leggen en het aan te zien![]()
Toch vind ik het ook wel jammer dat het al bijna eindigt. Zwanger zijn is ook leuk en mooi en dit is echt mijn laatste keer.
We zijn nog niet klaar met de babykamer. En hoe vaak ik mezelf ook vertel dat dat helemaal niet erg is, want ze gaat toch op onze kamer de eerste maanden, ben ik toch onrustigHet moet af! Af! Af moet het.
Mijn nichtje komt tijdelijk bij ons in huis wonen en zal dan als au-pair werken. Ze is pedagogisch opgeleid en heeft een paar maanden tussen verhuizingen in, dus nu komt ze ons helpen. Heel fijn!
We zijn dit jaar verhuisd naar een groter huis en we hadden nog helemaal niets aan de bovenste etage gedaan. Heel luxe, want die etage is gewoon een logeeretageDe badkamer is inmiddels af maar nu de rest nog. En mijn nichtje komt al over 10 dagen. We moeten het nog even opruimen en inrichten, de klussen zijn wel afgerond. Dus we zijn nog even te druk voor een baby. Ze moet nog even blijven zitten
x_Rebecca schreef:Jep, behoorlijk verkouden nog. Maar bijvoorbeeld vocht achter het oortje kan ook nog. Ze komen nu de volgende keer langs met een andere test met elektroden voor op het hoofdje, in de nek en op de borst/rug en gehoorkapjes en dan meten ze of de signalen goed in de hersenstam terecht komen. Ander type test vooral. Hopelijk komen ze daarmee snel, want die onzekerheid is niet zo goed voor mij en m'n hormonen
Saskia89 schreef:Ik geniet ook echt weer van zo’n ukkie. Hij mag niet te snel groot worden
x_Rebecca schreef:Nienke is wel heel lief en leuk als grote zus. Als ik Klaas een schone luier geef, gaat zij haar popje schone billen geven, ze wil steeds helpen met flesjes geven en komt vanaf de opvang steeds met tekeningen voor Klaas aan. Super snoezig.
Ilse_123 schreef:Kennen jullie de Alien film? Mijn buik doet me daar met momenten aan denken.
Saskia89 schreef:Wij hebben het onszelf extra makkelijk gemaakt en een Baby Brezza gekocht.