Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:53

Knap hoor, zoveel nachtdiensten. Maar ben er sowieso niet goed in, dus wordt er ook niet voor ingepland op mijn verzoek (heb de luxe dat ik dat kan doorgeven {:}).

Iedereen goede jaarwisseling! Rustig aan en dat we inderdaad allemaal maar mooie mini mensjes op de wereld mogen zetten **\O/**

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 21:57

Jullie ook allemaal!

Kleine is erg aanwezig vandaag _O- nu ik weet hoe t voelt, voel ik t echt vaak. En leuke is, man kon het net heel zachtjes voelen. Maar dacht eigenlijk dat het heel hard zou zijn en niet zo zachtjes haha.

Net ff geslapen :+ red t anders niet tot 00:00 rond 23:30 richting mn schoonouders voor de paardjes.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:40

Afbeelding
Wij zouden oud en nieuw bij zus en zwager vieren in Brabant. Maarja haar teef en mijn teef die beste vriendinnen waren, kunnen niet meer met elkaar en vechten elkaar dood. Dus nu naar m'n ouders.

Zus en zwager letten dus op de paardjes, staan daar aan huis. Eerste jaar aan huis met oud en nieuw.

Net lagen ze er zo bij.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:45

Jeetje wat balen is dat zeg Marlis!

Die liggen er lekker bij zeg!

Wij zijn toch al bij m’n schoonouders, net lampen buiten gezet.

Paarden stonden binnen hooi te eten ponys buiten. Maar ze wisselen elkaar altijd wel af.

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 22:49

Freekieee schreef:
Jeetje wat balen is dat zeg Marlis!

Die liggen er lekker bij zeg!

Wij zijn toch al bij m’n schoonouders, net lampen buiten gezet.

Paarden stonden binnen hooi te eten ponys buiten. Maar ze wisselen elkaar altijd wel af.

[ [url=m/EgSFwK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook nog mooi rustig.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 02:50

Hier tot op heden goed gegaan bij de meiden gaf mn zus aan.
Veel knallen, af en toe even een schrik maar over het algemeen rustig. Oude omaatje wel gespannen maar niet gek. Afbeelding
Afbeelding

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:15

Fijn dat de paarden redelijk rustig zijn gebleven. :)
Heeft iedereen verder een leuke oud & nieuw gehad?
Wij waren hier bij de vriendengroep van mijn vriend. Die hadden 17 gangen klaargemaakt voor diner... :wow: Zo lief ook, ze hadden met alles rekening gehouden met mijn zwamgerschap.
Maar jeutje wat zat ik al vol na gang 8 := Rest van de gangen heb ik vooral geproefd haha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:19

Fijn dat het goed gegaan is Marlis!

Mriek, klinkt gezellig! Maar wow 17 gangen hahaha. Wel super lief dat ze overal rekening mee hielden!

Hier ging t flink te keer. Paarden kunnen afleiden met veel lucerne, anders waren ze toch echt heel erg onrustig.

De oudste pony ging rond half 1 opeens liggen en dat klopte niet. Colosan gegeven. At en poepte wel. Werd wel rustiger maar blijf liggen. Heel moe zag ze eruit. We denken dat ze gewoon erg vermoeid was. Normaal slaapt zij veel overdags maar gister hele dag aan geweest.
Vannacht lag ze nog steeds, maar nu loopt ze op t land en dat gaat goed. Even in de gaten houden.

Afbeelding

Fijne dag iedereen!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:37

Och gossie, kan me voorstellen dat je je even zorgen maakte.
Gelukkig dat het nu weer goed lijkt te gaan.
Was ze ook onder de indruk van de knallen?
Wat een mooi diertje trouwens, ben gek op bonten! :o

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:47

Helaas niet beter. Ze ligt weer helemaal plat. DA gebeld. Even wandelen aangezien ze heel veel heeft gelegen. Werkt dat niet dat komt ie er aan…

Hihi dankjewel!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 12:00

Verdorie... Sterkte en beterschap voor haar! Duimen draaien

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 12:06

Ah chips... Hopelijk knapt ze op!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 12:08

Wauw wat een investering om 17 gangen te maken zeg. Allemaal mini hapjes?

Sterkte Freekieee. Zo wil je het nieuwe jaar niet beginnen. Ik duim voor jullie.

Hier echt nog nooit zoveel vuurwerk gezien als nu. Prachtig ook en gelukkig was het na een minuut of 40 ook weer stil. Niks bijzonders gedaan verder. Heb er niets mee. Lekker op tijd op bed en nu net weer wakker geworden. Tegenwoordig heb ik 10 uur slaap nodig blijkbaar :z

Ga vandaag verder met mijn werkkamer leeg halen. Ga overal foto's van maken en begin dan ook deze maand met het maken van een fotoboek voor de kleine. Begin met de echo's etc.. Handgeschreven teksten erbij. Is zo leuk voor 'm om later terug te lezen en kijken.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:11

Gnome, niet normaal he zoveel vuurwerk!
Lekker toch even zoveel geslapen te hebben! Als je het nodig hebt!!

En leukk! Zo’n boek. Creatief!!

Dierenarts net geweest. Darmen klonken goed. Prikjes gehad en staat nu weer goed te eten en vrolijk erbij. Hopelijk blijft het zo

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:38

Wat gaan jullie snel zeg! Fijn dat jullie allemaal een goed uiteinde hebben gehad :) op naar een jaar met gezonde baby’s!

Hier moest ik gisteren gewoon werken en lang ook! Van 8:30-18:30 op werk geweest, dus ik was erg moe toen ik thuis kwam. Filmpje gekeken, vuurwerk gekeken en gaan slapen. Vanmorgen weer werken, dus ik ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb :)

Verder zijn wij helemaal nog niet bezig met babydingen, maar vooral bezig met verbouwen. We gaan een muur doorbreken en de keuken bouwen in de komende maanden en daarnaast willen we graag het huis rondom geschilderd hebben voordat de kleine komt. Dus genoeg te doen :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:38

Ah lekker toch zoveel slaap pakken. Heeft je lijf blijkbaar nodig. ;)
Het waren allemaal kleine hapjes inderdaad, in Italiaanse stijl. Dus een bruchetta, mini pizza, mini pasta enz. Allemaal heel erg lekker, maar ook heel veel! Haha.
Wat een leuk idee zo'n boek! Is wel tof voor later ja.

Freekieee wat fijn dat het beter lijkt te gaan.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:40

Ballard_L schreef:
Wat gaan jullie snel zeg! Fijn dat jullie allemaal een goed uiteinde hebben gehad :) op naar een jaar met gezonde baby’s!

Hier moest ik gisteren gewoon werken en lang ook! Van 8:30-18:30 op werk geweest, dus ik was erg moe toen ik thuis kwam. Filmpje gekeken, vuurwerk gekeken en gaan slapen. Vanmorgen weer werken, dus ik ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb :)

Verder zijn wij helemaal nog niet bezig met babydingen, maar vooral bezig met verbouwen. We gaan een muur doorbreken en de keuken bouwen in de komende maanden en daarnaast willen we graag het huis rondom geschilderd hebben voordat de kleine komt. Dus genoeg te doen :')

Phoej kan me voorstellen dat je dan moe bent na het werk. Werkse vandaag weer, lekker dat je morgen een dagje vrij bent.
Drukke tijd op komst met de verbouwing!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 16:34

Fijn Freekieee!!

@ballard oef hopelijk is dat op tijd klaar allemaal. Met een dikke buik is een kinderkamer maken ook niet makkelijk.

Zo'n boek is heel leuk ja. Heb het zelf ook en mijn man ook vanaf geboorte. Zeker nu we zelf een kleine krijgen, kijk je daar heel anders naar. Gaat even wat moeite in zitten maar met de technologie van tegenwoordig ben ik bang dat het anders gewoon verloren gaat. Zoveel foto's en filmpjes op telefoons maar dat gaat ook verloren als ie kapot gaat of gewoon doordat de tijd zo snel gaat. Dus ben wel van plan om iedere maand ofzo even een paar plaatjes af te drukken en dan in te plakken.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:08

Nee klopt, maar we gaan ook geen kinderkamer maken, dus dat scheelt :) cosleeper naast het bed en een commode en kastje in een hoekje, maar daar hoeven we niets voor te doen verder.

Een fotoalbum of boek is inderdaad wel mooi, daar kijk je toch vaker in dan je online foto’s

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:52

Beste wensen allemaal :D

Ik ben even afwezig geweest, druk met aan- en verkoop van woningen :=

Amanda, welkom :)

Freekie, fijn dat het weer beter gaat :j
Paarden hebben hier gelukkig weinig stress gehad, de honden hebben bij mijn moeder gelogeerd en wij zelf hebben een mooie jaarwisseling gehad met heel veel mooi siervuurwerk en op oudjaarsdag gehoord dat wij een jongen verwachten :D

Freekie, kleine ook voor het eerst gevoeld? Wat bijzonder moet dat zijn.
Hoe veel weken waren jullie toen je voor het eerst iets voelde?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:56

Citaat:
Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 11 juli 2023 - geslacht nog onbekend
HappyBuddha - 12 juli 2023 - geslacht nog onbekend

Ik moest even graven maar ik heb het lijstje ge-update :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 19:03

Ballard_L schreef:
Nee klopt, maar we gaan ook geen kinderkamer maken, dus dat scheelt :) cosleeper naast het bed en een commode en kastje in een hoekje, maar daar hoeven we niets voor te doen verder.

Een fotoalbum of boek is inderdaad wel mooi, daar kijk je toch vaker in dan je online foto’s

Ahh dat scheelt een hoop inderdaad! Ik moet er echt niet aan denken om met m'n baby op een kamer te slapen. Ben te gehecht aan m'n nachtrust en ik kan echt niet tegen geluidjes. Gaat nog leuk worden :')

@linda Hier 17 weken toen ik hem voor het eerst voelde. Was wel echt veel lichter dan nu.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:48

linda2008 schreef:
Beste wensen allemaal :D

Ik ben even afwezig geweest, druk met aan- en verkoop van woningen :=

Amanda, welkom :)

Freekie, fijn dat het weer beter gaat :j
Paarden hebben hier gelukkig weinig stress gehad, de honden hebben bij mijn moeder gelogeerd en wij zelf hebben een mooie jaarwisseling gehad met heel veel mooi siervuurwerk en op oudjaarsdag gehoord dat wij een jongen verwachten :D

Freekie, kleine ook voor het eerst gevoeld? Wat bijzonder moet dat zijn.
Hoe veel weken waren jullie toen je voor het eerst iets voelde?

Wat leuk een jongen!!

Ja! Was heel apart/bijzonder. Moest echt wel even wennen dat ik nu iets voelde.
Was bij 17 weken en 4 dagen. Nu paar c op een dag. Vooral als ik rustig zit of wil gaan slapen haha.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:49

Gnome schreef:
Ballard_L schreef:

Ahh dat scheelt een hoop inderdaad! Ik moet er echt niet aan denken om met m'n baby op een kamer te slapen. Ben te gehecht aan m'n nachtrust en ik kan echt niet tegen geluidjes. Gaat nog leuk worden :')

@linda Hier 17 weken toen ik hem voor het eerst voelde. Was wel echt veel lichter dan nu.

Ja snap ik! Ik weet ook nog niet hoe dat hier gaat worden :P maar met zo’n cosleeper hoef je niet elke keer echt uit bed te stappen, dat zie ik al helemaal niet zitten

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 22:05

Linda gefeliciteerd met je kleine knul. Had je al een voorgevoel?