Iedereen goede jaarwisseling! Rustig aan en dat we inderdaad allemaal maar mooie mini mensjes op de wereld mogen zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ballard_L schreef:Wat gaan jullie snel zeg! Fijn dat jullie allemaal een goed uiteinde hebben gehadop naar een jaar met gezonde baby’s!
Hier moest ik gisteren gewoon werken en lang ook! Van 8:30-18:30 op werk geweest, dus ik was erg moe toen ik thuis kwam. Filmpje gekeken, vuurwerk gekeken en gaan slapen. Vanmorgen weer werken, dus ik ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb![]()
Verder zijn wij helemaal nog niet bezig met babydingen, maar vooral bezig met verbouwen. We gaan een muur doorbreken en de keuken bouwen in de komende maanden en daarnaast willen we graag het huis rondom geschilderd hebben voordat de kleine komt. Dus genoeg te doen
Citaat:Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 11 juli 2023 - geslacht nog onbekend
HappyBuddha - 12 juli 2023 - geslacht nog onbekend
Ballard_L schreef:Nee klopt, maar we gaan ook geen kinderkamer maken, dus dat scheeltcosleeper naast het bed en een commode en kastje in een hoekje, maar daar hoeven we niets voor te doen verder.
Een fotoalbum of boek is inderdaad wel mooi, daar kijk je toch vaker in dan je online foto’s
linda2008 schreef:Beste wensen allemaal
Ik ben even afwezig geweest, druk met aan- en verkoop van woningen
Amanda, welkom
Freekie, fijn dat het weer beter gaat
Paarden hebben hier gelukkig weinig stress gehad, de honden hebben bij mijn moeder gelogeerd en wij zelf hebben een mooie jaarwisseling gehad met heel veel mooi siervuurwerk en op oudjaarsdag gehoord dat wij een jongen verwachten![]()
Freekie, kleine ook voor het eerst gevoeld? Wat bijzonder moet dat zijn.
Hoe veel weken waren jullie toen je voor het eerst iets voelde?
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Nee klopt, maar we gaan ook geen kinderkamer maken, dus dat scheeltcosleeper naast het bed en een commode en kastje in een hoekje, maar daar hoeven we niets voor te doen verder.
Een fotoalbum of boek is inderdaad wel mooi, daar kijk je toch vaker in dan je online foto’s
Ahh dat scheelt een hoop inderdaad! Ik moet er echt niet aan denken om met m'n baby op een kamer te slapen. Ben te gehecht aan m'n nachtrust en ik kan echt niet tegen geluidjes. Gaat nog leuk worden
@linda Hier 17 weken toen ik hem voor het eerst voelde. Was wel echt veel lichter dan nu.