Ik denk stiekem dat zo'n grafiek maken wel goed is maar ook het meten in cm is denk ik wel een hele goede, al lijkt het mij wel moeilijk altijd op precies dezelfde plek te meten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Vannochtend hier ook gewogen, niet mijn normale weegdag. maar ik zit weer op -1. Ik had zaterdag voor mijn ouders aan kwamen ook gewogen en sinds dien doen we in ieder geval avondeten volgens het WW dieet. Sinds zaterdag nu dus -0,5. Ben eens benieuwd wat de weegschaal maandag ochtend (op mijn normale weegdag) zegt![]()
Ik denk stiekem dat zo'n grafiek maken wel goed is maar ook het meten in cm is denk ik wel een hele goede, al lijkt het mij wel moeilijk altijd op precies dezelfde plek te meten.
MoniekJ schreef:Ik heb even foto van jaar geleden en van gister naast elkaar gezet. Jeetje, dan zie ik het goed haha
Tuurlijk zie je verschil op de weegschaal, maar toen ik dit zag voelde ik het ook pas. Klinkt gek, I know!
Voor wie het wil zien![]()
https://www.instagram.com/p/CbdPbWosrf- ... =copy_link
black_kelpie schreef:MoniekJ schreef:Ik heb even foto van jaar geleden en van gister naast elkaar gezet. Jeetje, dan zie ik het goed haha
Tuurlijk zie je verschil op de weegschaal, maar toen ik dit zag voelde ik het ook pas. Klinkt gek, I know!
Voor wie het wil zien![]()
https://www.instagram.com/p/CbdPbWosrf- ... =copy_link
Wauw, wat een verschil!![]()
Ik heb ook zulke vergelijkingsfoto's, o.a met mezelf naast mijn allergrootste broek. Ook in de sportschool het verloren gewicht vastgehouden in halterschijven. Dat laatste drukt je ook lekker met je neus op de feiten, het gewicht wat je altijd hebt meegezeuld in je handen in plaats van een cijfertje op de weegschaal.
pimaude schreef:Vannochtend een vrouw in de sportschool: Moet je eens voelen aan die 15KG sportzak, dat gewicht ben ik sinds vorige week kwijt.. Dat was echt bizar, zo trots ook toen ze zich dat besefte! Zeker leuk voor iedereen die gewicht kwijt is om eens een rugzak te vullen met suikerzakken/meelzakken en te kijken hoe onwijs goed je bezig bent geweest!
plutolover schreef:Ik volg jullie nog steeds
Afvallen lukt niet ik blijf op 66 kilo wegen en ik wil gwn echt 60. Niet motiverend
Was begonnen aan lazy girl fit maar zie ik veel producten van de AH voorbij komen. Ik kom alleen bij de Lidl en veel lust ik niet
Ik weet allemaal stomme excuses. Mijn mindset wilt gewoon niet..
Ga nu eerst 1 stap doen en dat is meer drinken. Want dat doe ik ook te weinig
Muronia schreef:Moniek wat een verschil, wauw!!
En jullie zijn allemaal goed bezig toppers![]()
Bij mij is het weer goed gekomen, nadat ik 0,7 kg was aangekomen door de prikpil is er nu weer 1,7 vanaf en dat brengt mn totaal op precies -11 kg![]()
Ik vergelijk het bij mij altijd met een zak paardenbrokken, die wil ik afvallen. Nou dat weegt wel wat als ik die over mn schouder gooi zeg.
Melewel94 schreef:Ik kom me even toevoegen in de club.
Ik zit momenteel 30 kg over m'n gewicht... Het zit op het punt dat m'n rijlaarzen gewoon niet meer passen, m'n rijbroek knelt en ik amper m'n been nog in m'n stijgbeugel krijg. Laatst hebben ze mij nog gefilmd, nou... Wat een reality check zeg...
[ [url=m/O0pwl8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook al zit ik 'maar' aan de 85 kilo, ik voel me voortaan eerder 185... Ik ben er ook maar 1,57...
Maar goed... Toegeven is punt 1...
Nu de start... Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een diëtiste te bellen en een abbo op de sportschool te pakken... Ik gooi het excuus van "ik ga wel gewoon wat meer rijden" tegen mezelf op, maar ik eet net zo vlot gewoon door de middag m'n croissantje op. Lang leve in de jumbo werken...![]()
Sinds ik vorig jaar gestopt ben met roken (2 april een jaar geleden) zijn die laatste 10 kilo er heel snel bij gekomen, and still counting.
Je zou denken, met een reality check zoals deze heb ik allang actie ondernomen, maar op een een of andere manier, gaat dat knopje nog steeds niet om...
Misschien moest ik ook maar even van me af schrijven, geen idee...
Melewel94 schreef:Die lazy fit girl ga ik eens opzoeken. Klinkt wel als mijn ding![]()
Ik ben op eten gebied echt geen keuken prinses. Liefste snel en makkelijk, kant en klaar nog beter. Ik sta echt niet graag in de keuken, vooral als ik al de hele dag in de supermarkt gewerkt heb. 10 000 stappen is mijn gemiddelde tegenwoordig. ik neem sinds ik bij de Jumbo werk ook geen eten meer mee, want ja, ik heb een hele winkel om uit te kiezenheel fout, maar ik geraak er maar niet vanaf gestapt.