Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
bigone schreef:De boosters zijn om de afweer weer op peil te brengen tegen ernstige symptomen. Gezien de onderzoeksresultaten blijkt de bescherming na booster iig weer maanden op een hoog niveau te zitten. En misschien is dat inderdaad genoeg om van pandemie naar epidemie te gaan.
Berdien schreef:bigone schreef:De boosters zijn om de afweer weer op peil te brengen tegen ernstige symptomen. Gezien de onderzoeksresultaten blijkt de bescherming na booster iig weer maanden op een hoog niveau te zitten. En misschien is dat inderdaad genoeg om van pandemie naar epidemie te gaan.
Dit snap ikals er echter geen andere variant in het spel was gekomen. Want werkt die afweer ook tegen de (nu dominante) Omikron? Gezien het verschil in opbouw (spikes?) van deze variant?
Berdien schreef:bigone schreef:De boosters zijn om de afweer weer op peil te brengen tegen ernstige symptomen. Gezien de onderzoeksresultaten blijkt de bescherming na booster iig weer maanden op een hoog niveau te zitten. En misschien is dat inderdaad genoeg om van pandemie naar epidemie te gaan.
Dit snap ikals er echter geen andere variant in het spel was gekomen. Want werkt die afweer ook tegen de (nu dominante) Omikron? Gezien het verschil in opbouw (spikes?) van deze variant?
Berdien schreef:Zijn er hier ook mensen die níet staan te springen om een booster? En wat zijn jullie verwachtingen, moeten we straks met een paar maanden wéér een prik omdat de vaccins dan zijn aangepast naar Omikron?
Berdien schreef:Dat stuk is mij bekend Relaxed, maar ik vind het niet héél sterk. Zeker als je niet weet hoe je antistoffen er precies voor staan, want wellicht heb ik ondertussen al wel corona zonder symptomen gehad? Dat weet je niet, en om er dan maar weer zo'n booster in te rammen.. Zeker niet omdat we niet weten of je niet over een paar maanden alsnog moet. Ik vind daar best wel wat van.
@Jessix: dat dus, dat heb ik ook heel sterk.
Linnie050 schreef:Ik ben 1982 en net gekeken voor een afspraak.
Ik woon in Putten
Krijg ik Amersfoort of Utrecht en tijdstippen overdag.
Helaas.
Ik wil in Harderwijk en savonds want mijn dochter is nu overdag ook thuis.
Scholen dicht
Ik ga er niet voor naar Utrecht rijden.
Ik wacht dus nog even en kijk elke dag wel even voor een andere plaats.
In harderwijk is ook een prik locatie.
Eerder kon het ook in Barneveld dan kon ik zo uit mijn werk op de terug naar huis.
Choiix schreef:De zorggroep loopt 10 jaar voor op de jaartallen die voor heel NL open staan. Voor zover ik zie is dat met de griepprikgroep slechts 1 of 2 jaar.
Eitherway, met jouw 24 jaar volgens je profiel zou jij dus morgen of overmorgen een SMS moeten krijgen. Als je nou een afspraak plant voor begin januari (online, met wegens beroep is JA) is er, tenzij de die jaartallen nog dicht hebben staan bij die vraag, niets aan de hand