Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Maar ja... je kan het ook loslaten ipv je er aan te lopen irriteren.
purny schreef:Popstra schreef:Het aantal besmettingen daald nu ook niet bepaald. Zitten nu 2 dagen rond de 6500 nieuwe.
En zo blijft het nog lang door sudderen....
Black Friday....
Overigens heeft het alleen zin om naar de weekcijfers te kijken. Dagcijfers fluctueren alleen maar.
Tanya schreef:Is deze link hier al gedeeld trouwens?
https://m.youtube.com/watch?v=tvlxBweSjN0 Is van NOS3, ze leggen uit hoe het kan dat het corona vaccin zo snel wordt ontwikkeld.
mvdende schreef:purny schreef:Maar ja... je kan het ook loslaten ipv je er aan te lopen irriteren.
Als ik een half uur in de stromende regen moet wachten om een dierenwinkel binnen te komen....
Dan ben ik héél snel bloed chagrijnig![]()
Ik kom daar nu nog maar een paar keer per jaar, want woon nu 100km verderop. Dus als ik dan een weekend bij mn ouders ben, ga ik graag even naar die winkel toe om eten voor mn diertjes te kopen. Een tijd lang kon ik bij de dierenwinkel hier in Hoogerheide geen diepvries muis kopen, dus moest ik dat wel in Den Haag doen. Of mn ouders vragen vanuit den Haag mee te nemen.
Dan is het echt strond irritant dat er hele families daar naar binnen gaan als "uitje".
Ga alleen.......
purny schreef:mvdende schreef:
Als ik een half uur in de stromende regen moet wachten om een dierenwinkel binnen te komen....
Ik kom daar nu nog maar een paar keer per jaar, want woon nu 100km verderop. Dus als ik dan een weekend bij mn ouders ben, ga ik graag even naar die winkel toe om eten voor mn diertjes te kopen. Een tijd lang kon ik bij de dierenwinkel hier in Hoogerheide geen diepvries muis kopen, dus moest ik dat wel in Den Haag doen. Of mn ouders vragen vanuit den Haag mee te nemen.
Dan is het echt strond irritant dat er hele families daar naar binnen gaan als "uitje".
Ga alleen.......
Ze hebben ook een webshop misschien een idee om het de volgende keer te bestellen?
mvdende schreef:purny schreef:Maar ja... je kan het ook loslaten ipv je er aan te lopen irriteren.
Ga alleen.......
Neonlight schreef:Hier kom je er niet met een kruiwagentje, iedere dag zeker 5 grote kruiwagens. Inderdaad hadden we ook veel eikels, totaal 2 grote kruiwagens vol. In de wei moeten we nog altijd weghalen, daar is dat stuk nog steeds afgezet.
Gelukkig kunnen we met de loader heel wat blad afvoeren naar de bladcontainer, anders was het echt geen doen. 2 keer in de week rijden we het blad naar de container. Maar het meeste is er nu eindelijk van af. Met een beetje geluk valt dat laatste niet op ons perceel (fingers crossed dat de wind weg blijft). Zijn nog 3 bomen waar wat blad aan staat maar die staan op de 2de rij.
Sheran schreef:Het is geen wedstrijd van wie de grootste problemen heeft. Wat voor de 1 klein lijkt, is voor de ander heel groot. Het is zo persoonlijk en iedereen heeft het nu ergens lastig mee. Leven en laten leven, een beetje begrip tonen kunnen we altijd
Sheran schreef:Het is geen wedstrijd van wie de grootste problemen heeft. Wat voor de 1 klein lijkt, is voor de ander heel groot. Het is zo persoonlijk en iedereen heeft het nu ergens lastig mee. Leven en laten leven, een beetje begrip tonen kunnen we altijd
Sheran schreef:Ja ik snap de frustratie daarover wel hoor. Maar soms, dat ken je vast wel, wil je geen oplossingen horen, maar gewoon even zeuren. Zeker in deze tijd, nu we soms helemaal geen mensen meer hebben om tegenaan te zeuren, gebeurt dat misschien sneller op internet.
Ga alleen.......