Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Ik wil ook graag 20 kilo afvallen, na mijn zwangerschap helaas nog veel kilo's over. Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden, dus vind het nu wel tijd om er wat aan te gaan doen. Ik heb alleen heel veel moeite iets te vinden dat bij me past, het moet me niet te veel tijd kosten, want met mijn zoontje heb ik dat gewoon niet. En daar zit nu ook het probleem, ik lunch dus ook vaak heel slecht, dan neem ik 2 krentenbollen ofzo, en dan als tussendoortje allemaal slechte dingen.zoals een reep chocola ofzo Ik heb ook gewoon geen stop meer en wil daar echt vanaf. Ben ook echt enorm suikerverslaafd.
Wie heeft de tip voor mij waar ik makkelijk mee kan starten, dan niet te veel tijd kost, en makkelijke recepten heeft.
Sorry, heb niet alles doorgelezen in dit topic, want het waren heel veel pagina's.
_Hedi schreef:Binck8 schreef:Gaat zij vooral echt inzicht geven en handvaten voor de toekomst of gaat zij wel ook als een diëtist je op het gebied van voeding zelf helpen?
(Staat er een beetje krom, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Ik snap het, haha.
Ze gaat me inderdaad handvatten geven. Voedingsadvies heb ik niet nodig, want ik ben al zo lang bezig met van alles dat precies weet wat ik wel en niet moet pakken en hoeveel etc. Verder gaat ze me trainen om 'geen zin' meer te hebben in nutteloze tussendoortjes. Zodat ik straks alleen maar iets eet zodra ik trek krijg, en veel minder behoefde heb aan rommel tussendoor
Rena100 schreef:Ik wil ook graag 20 kilo afvallen, na mijn zwangerschap helaas nog veel kilo's over. Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden, dus vind het nu wel tijd om er wat aan te gaan doen. Ik heb alleen heel veel moeite iets te vinden dat bij me past, het moet me niet te veel tijd kosten, want met mijn zoontje heb ik dat gewoon niet. En daar zit nu ook het probleem, ik lunch dus ook vaak heel slecht, dan neem ik 2 krentenbollen ofzo, en dan als tussendoortje allemaal slechte dingen.zoals een reep chocola ofzo Ik heb ook gewoon geen stop meer en wil daar echt vanaf. Ben ook echt enorm suikerverslaafd.
Wie heeft de tip voor mij waar ik makkelijk mee kan starten, dan niet te veel tijd kost, en makkelijke recepten heeft.
Sorry, heb niet alles doorgelezen in dit topic, want het waren heel veel pagina's.
Rena100 schreef:Maar als je appel een week van te voren in een bakje doet, dan is dat natuurlijk niet meer te eten...
Ik weet dat ik het beste gedij op een dieet met een weekmenu, zodat voorgeschoteld wordt wat ik moet eten...
landvrouw schreef:Ik vind het thuiswerken ook heerlijk! Gewoon lekker vanuit de douche, na het sporten, meteen achter mijn bureau kruipen. Geen verleiding van allerlei lekkere lunches om me heen en geen kantine.
Alleen het idee dat ik straks 6 maanden voor dit bedrijf werk en mijn leidinggevende bijv. nog nooit in levende lijve heb ontmoet. En mijn collega's ook niet. Vind ik zo raar...
Ook wel weer fijn, hopelijk ben ik dan een stuk slanker en schaam ik me vast ook minder voor hoe ik eruit zie
Rena100 schreef:Ik heb alleen ook nog een man die heel gek is op chocola en koekjes en snoepjes...hij vindt het overigens niet erg om dat niet te hebben maar ik wil het hem niet afnemen.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Vind het heel knap dat veel van jullie al heel goed op de goede weg zitten, daar neem ik graag een voorbeeld aan.
BloemBloem schreef:Voor degene die op iname khd letten; basisrecept cake van flowcarbsfood.
[ [url=m/XFsOOE.jpg]Afbeelding[/url] ]
1khd per plak
Dustinlover schreef:Voor mij was kantoor juist makkelijker omdat ik meenam wat ik nodig had en niets meer of minder, toen ik thuis kwam was het makkelijker om dingen te maken.
Nu haal ik het gewoon niet in huis.
Net moest ik de echte Bossche bollen halen voor mijn collega's en had er zelf ook eentje.. Halverwege dacht ik; Hmm nu is die eigenlijk niet meer lekker... Ik kan nu door blijven eten(wat ik normaal zou doen), maar ik ben gestopt en heb de helft weggegeven! Toch wel beetje trots op mezelf.
Dit was mijn ontbijt en ik verbaasde me echt hoeveel calorieën er inzitten... 295 voor een hele...Vind ik best weinig haha.