@Lis_Ol, Jij gaat echt lekker qua kilo's. Goed bezig hoor! Dat van de bh's die te klein worden herken ik helaas. Ik blijf hopen dat dat toch op wonderbaarlijke wijze weer terug komt.
@Peuk, Wat vervelend dat je bent aangekomen en je jezelf er niet meer lekker bij voelt. Het is inderdaad aan het begin lastig om door die cirkel heen te breken, maar op den duur wordt het echt makkelijker! Hopelijk lukt het je om die draad op te pakken en hier weer motivatie te vinden!
@Dilan93, Je bananenbrood ziet er lekker uit zeg! Apart dat je qua schouders en taille wel omhoog gaat, maar qua gewicht omlaag. Nog wat wijzer geworden door het met je coach te bespreken?
@Maanlicht, Wat top dat het sporten je zo goed doet! Echt fijn hoeveel energie dat kan geven. Heel veel succes met je sollicitatie, hopelijk past de baan goed bij je!
@Kimmie, Wat fijn dat je weer kan opbouwen met je paard zeg, wat een opluchting. Netjes uitgekomen hoor met eten, ondanks de bbq. Moet je nog lang naar school, of is het jaar bijna ten einde?
@Sneeuwvlok, Jammer van je cheatday, maar het moet ook eens kunnen als je met vriendinnen bent toch? Helemaal in die periode van de maand.. Gewoon vol goede moed verder

Qua bbq (of in mijn geval grill, op ons balkon mogen we niet bbqen..) koop ik vaak altijd zoveel mogelijk mager vlees en maak ik salade's zelf zodat ik kan zorgen dat de voedingswaarden passen. Ik ban stokbrood e.d. niet volledig want dat vind ik ook gewoon heel lekker..
@_mjwb, Lekker joh dat plankje! Zo zie je maar dat een borrelplankje ook gewoon verantwoord kan. Borrelplankjes zijn nummer 1 boosdoenders bij mij in het weekend haha.. Je gaat ook lekker qua workouts, leuk om de filmpjes voorbij te zien komen op instagram!
@MarlindeRooz, Heel benieuwd naar hoe je vegan maand gaat bevallen

Ik ben dit lange weekend gelukkig niet zo in mijn oude valkuil gestapt als vorig weekend!

Gisteravond een gezonde kwarktaart gemaakt met tiramisusmaak, erg lekker!
Lijstje voor vandaag:
O: Stukje tiramisu kwarktaart
T: Zoete aardappelbrownie, abrikozen en ik denk een lange vinger
L: Bananenpannenkoek met magere kwark
T: 2 kaascrackers
D: Varkenshaas met pistachekorstje met spelt, paddenstoelen, tijm, abrikoos en pistachenoten
T: Body en fit pro bar
Totaal 1565 kcal