4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

m9ara

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:43

Jullie zijn hard gegaan dit weekend! :D

@Lis_Ol, Jij gaat echt lekker qua kilo's. Goed bezig hoor! Dat van de bh's die te klein worden herken ik helaas. Ik blijf hopen dat dat toch op wonderbaarlijke wijze weer terug komt.

@Peuk, Wat vervelend dat je bent aangekomen en je jezelf er niet meer lekker bij voelt. Het is inderdaad aan het begin lastig om door die cirkel heen te breken, maar op den duur wordt het echt makkelijker! Hopelijk lukt het je om die draad op te pakken en hier weer motivatie te vinden!

@Dilan93, Je bananenbrood ziet er lekker uit zeg! Apart dat je qua schouders en taille wel omhoog gaat, maar qua gewicht omlaag. Nog wat wijzer geworden door het met je coach te bespreken?

@Maanlicht, Wat top dat het sporten je zo goed doet! Echt fijn hoeveel energie dat kan geven. Heel veel succes met je sollicitatie, hopelijk past de baan goed bij je!

@Kimmie, Wat fijn dat je weer kan opbouwen met je paard zeg, wat een opluchting. Netjes uitgekomen hoor met eten, ondanks de bbq. Moet je nog lang naar school, of is het jaar bijna ten einde?

@Sneeuwvlok, Jammer van je cheatday, maar het moet ook eens kunnen als je met vriendinnen bent toch? Helemaal in die periode van de maand.. Gewoon vol goede moed verder :D
Qua bbq (of in mijn geval grill, op ons balkon mogen we niet bbqen..) koop ik vaak altijd zoveel mogelijk mager vlees en maak ik salade's zelf zodat ik kan zorgen dat de voedingswaarden passen. Ik ban stokbrood e.d. niet volledig want dat vind ik ook gewoon heel lekker..

@_mjwb, Lekker joh dat plankje! Zo zie je maar dat een borrelplankje ook gewoon verantwoord kan. Borrelplankjes zijn nummer 1 boosdoenders bij mij in het weekend haha.. Je gaat ook lekker qua workouts, leuk om de filmpjes voorbij te zien komen op instagram!

@MarlindeRooz, Heel benieuwd naar hoe je vegan maand gaat bevallen :D Je eten gisteren klinkt in ieder geval heel lekker.

Ik ben dit lange weekend gelukkig niet zo in mijn oude valkuil gestapt als vorig weekend! :) Lekker gegeten, maar niet zo erg overgegeten dat ik misselijk werd. Voel me nu dus ook een stuk beter dan aan het begin van vorige week.

Gisteravond een gezonde kwarktaart gemaakt met tiramisusmaak, erg lekker!

Lijstje voor vandaag:
O: Stukje tiramisu kwarktaart
T: Zoete aardappelbrownie, abrikozen en ik denk een lange vinger
L: Bananenpannenkoek met magere kwark
T: 2 kaascrackers
D: Varkenshaas met pistachekorstje met spelt, paddenstoelen, tijm, abrikoos en pistachenoten
T: Body en fit pro bar
Totaal 1565 kcal

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:23

Lekker ontbijtje Dilan :9

Marlinde, ah ja dan begrijp ik het wat beter. Wel heel knap hoor! Succes!

Lis_Ol, ik geloof dat het voor het eerst gesignaleerd is in maart. Dus al best een tijdje. Mijn opleiding duurt na dit jaar nog drie jaar, ben eigenlijk pas net begonnen haha! Nu bijna een jaar erop zitten.
Ah wat een lieve foto! Je gaat echt super qua kilo's!

Sneeuwvlok, voor een volgende keer: vooral salades eten, een paar stukjes vlees en wat koolhydraten (wat dat ook is bij jou, gebakken aardappelen oid). Verder kun je je het beste inhouden met de sauzen, ijs etc. Belangrijk is om wel te genieten, maar met mate.

Jip, oei dat klinkt als een heftige blaar! Succes alvast! Spannend, hopelijk is het wat voor je :)

Iedereen is weer lekker actief trouwens, top!

Mara, mijn tentamens beginnen op 22 juni en als ik geen hertentamens heb ben ik wss op 30 juni vrij. Anders op uiterlijk 10 juli.

Gisteren bijna de hele dag aan school gewerkt. Ik had zowaar eens een productieve dag :') Daarna nog even op de fiets naar de supermarkt gegaan voor boodschappen voor vandaag. Mocht van mezelf namelijk iets eerder stoppen, zodat het precies goed was.
O: 40 g krokante muesli Noten, 150 g halfvolle Franse kwark, peer. (349)
T: lichte cracker spelt + zoete pompoenhummus. (68)
L: Groentesoep met eiermie en 2 gekookte eieren. Als toetje yoghurt + fruitspread aardbeien (jam). (557)
T: Havermoutreep. (142)
A: Kikkererwtensalade + feta kaas, paprika, verse tomaat en dressing. Als toetje een appel. (402)
T: krokante granenreep. (104)
B: 4000 stappen, 10 minuten fietsen en 20 minuten rugoefeningen.
Totaal kcal: 1623.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:53

Hoe is je gesprek gegaan Jip?

Mara; hè welkom terug na een lang weekend haha. Fijn dat dit weekend beter is gegaan! Kwarktaart tiramisu klinkt heerlijk!

Kimmie; fijn zo’n productieve dag voor school! Biedt hopelijk weer wat ruimte voor je. Maar t einde voor dit jaar is in zicht! Welke opleiding doe je?

Ik merk dat ik door de warmte wat minder trek heb en dan laag uitkom in calorieën. Daarom gisteravond besloten mezelf te trakteren op een bakje lays’s oven baked chips. Paste ruim in mijn doel.

Lijstje voor vandaag;
O: 150 gr Griekse yoghurt 0.1% vet, 50 gr blauwe bessen, 20 gr ongezouten noten, 200 ml optimel.
T; 0,5 liter water :’) (ja ik verplicht mezelf dat met het warme weer) 2 delicate wasa crackers met 100%pindakaas en de ander met 2 dunne plakjes cervelaat
L; 1/4 bruin stokbrood met 2 plakjes kipfilet en dan 1/2 adcovado.
T: een peer
A: 50 gr volkoren pennen, 40 gr veldsla, 40 gr geitenkaas, ui, 1/2 appel, walnoten en honing.
T: 150 gr magere kwark met 50 gr aardbeien, misschien nog 3 maïs wafels (moet werken tot laat, dus vaak nog wel wat trek)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:57

Productief? Wat is dat? :+

En lays oven chips. :9

O: spelt pistolet met hummus en een appel
L: 2 wraps met mix van linzen, courgette, champignon, tomatensaus, basilicum en andere kruiden (van gister over). Opgewarmd en daarna wat slamix en wat balasamico overheen gegooid. :P
T: time-out koekje + wilde perzik of een smoothie
A: bestellen, gok dat het domino's pizza wordt aangezien je hier niks anders vegan kan krijgen haha.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 12:07

Precies dat bestellen vind ik zo lastig bij plantaardig eten. Kan hier geen domino's bestellen. Dus behalve friet met een vega kipcorn of kroket, kan ik niets vinden hier :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 12:09

Oh er kan wel zat hoor, maar dat zijn dingen die ik niet lekker vid. Thais, chinees, indisch, roti. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:00

Roti vind ik zoooo lekker. Alleen niet vega te krijgen hier

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 15:33

Ja ik heb het nog nooit echt gehad, durf het niet. Straks lust ik het niet. _O-

Mijn tussendoortje net was wat twisterfrietjes, was zó moe dat ik echt wat moest eten. _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 15:48

Ik ben de hele dag al moe, heb hoofdpijn en wat buikpijn :=

Vandaag staat er krachttraining op de planning. Schema van PBP zie ik nu niet zitten, niks doen ook niet.
Dus zelf wat oefeningen met verschillende spiergroepen gepakt en daar maar 3x een circuitje mee doen. Is beter dan niet trainen lijkt me :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:46

Sorry, ik had het zo druk de afgelopen dagen dat ik geen tijd heb gehad voor een bijleespost. Ik heb wel alles gelezen.

De afgelopen dagen waren voor mij echt wel een beetje heel slecht (ongezond eten) maar wel goed voor mijn gewicht. Ik weeg nu 59,5 en ben niet meer omlaag gegaan dus dat is prima!

Ik heb ook al even niet meer hard gelopen en ik mis het wel! Vanaf morgen wordt het weer wat minder warm (waardoor ik beter kan ademen) en dan ga ik weer. Mijn doel is om deze maand een 15 km te hard lopen.

Ik heb wel elke dag een workout gedaan en ga nu meedoen aan een abs challenge van 30 dagen en dan foto’s vergelijken. Ik ben benieuwd of ik verschil ga zien!

Lijst voor vandaag:
M - kaasbroodje van de Lidl met twee plakjes kipfilet
T - cherry tomaatjes, komkommer en en radijsjes met een heel klein beetje heksenkaas
T - een hap van een stuk pizza van gisteren
A - pasta met spinazie, kipfilet, tomaatjes en boursin
T - halve H&C koek

Off-topic (maar te leuk om niet te zeggen): Mijn mini shetlander veulen is geboren! Hij heet Oliver en is een zwartbont hengstje <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:15

Je Shetlander is echt schattig!

Heb jij ook zo'n last met ademen ja? Vind dit weer echt niet fijn om te lopen. 2 jaar geleden Marikenloop en Spartan run gedaan met 30 graden en benauwd weer. Was echt niet fijn :\

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:17

Lief he!! <3

Ik kan niet ademen door mijn neus waardoor ik het heel snel benauwd krijg en met deze temperaturen gaat het al helemaal slecht. Meestal na 10 minuten word ik al duizelig en moet ik echt even gaan zitten.

Super knap in 30 graden!! Ik denk dat ik dan allang plat lag :oo

Gelukkig gaat het van de week regenen!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:36

Ik vond t ook echt verschrikkelijk om met die temperatuur te moeten lopen. Maar niet gaan vond ik ool weer zonde :')

Mijn lijstje voor vandaag:
O: laagjes ontbijtje
T: vegan protein bar
L: salade met mozarella, paprika, komkommer en parelcouscous
T: body&fit cookie
A: volkoren noodles met groenten, bamikruiden en tofublokjes
T: Ehrmann proteine toetje

Kcal: 1650
Beweging: krachtcircuitje en een stapronde te paard.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:51

Nog even doorbijten dan Kimmie! Je dag gisteren ziet er goed uit!

@_mjwb, Wat is je veulen enorm schattig zeg <3 Zo leuk!!
Houd je ons op de hoogte van je abs challenge? Ik kan namelijk bijna niet geloven dat zoiets zo snel werkt, maar daarom ben ik juist wel benieuwd!

Ik heb gelukkig weinig last van de warmte. Of nouja 'last', het zou best goed uitkomen om er soms wat minder trek van te krijgen :') Vervelend dat jullie zo benauwd worden Dilan en _mjwb.. Is je krachttraining nog wel gelukt gisteren ondanks de hitte Dilan?

Hier gisteren ook lekker workoutje gehad ondanks de hitte! Van de warmte heb ik dus geen last, wel van een lege maag :+ Als ik zwaar ga sporten merk ik dat ik echt vlak van te voren iets met koolhydraten gegeten moet hebben. Gisteren juist vlak voordat ik ging eten gesport en dat was erggg zwaar, maar alsnog fijn!

Verder worstel ik wel weer een beetje met mijn gewicht. Voor mijn twee lange weekenden woog ik 61,5 kg (bij 1.77 lengte). Ik wil eigenlijk niet te laag gaan, omdat ik er niet alleen maar super dun, maar juist gespierder uit wil zien. Nu zit ik op 62 en dat vind ik eigenlijk een mooi gewicht om op te blijven hangen, om vanuit daar sterker te worden. Maar toch roept een stemmetje in mijn hoofd 'verder afvallen, onder onderhoud eten'. Zo lastig! -O-

Mijn lijstje voor vandaag:
O: (pannen)koekjes van banaan, havermout en whey cookies&cream met 150gr magere kwark en een flesje yakult
T: Kaascracker en 100gr abrikozen
L: 'tosti' uit de oven met 1 plak ham en 1 plak jonge kaas. Getopt met een el kwark met bieslook en wat slankie geraspte kaas
T: Gezonde tiramisu kwarktaart + een womens best reep (we eten erg laat vandaag..)
D: Courgetti & 50gr spaghetti met citroenricotta, gerookte zalm en basilicum
Totaal 1694 kcal

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:29

Het punt is dat mijn eetlust nooit verandert met hitte. :') Enkel dat ik trek heb in andere dingen als wanneer het koud is. Maar een ijscoupe gaat er nog prima in hoor :+

Mijn krachttraining ging opzich wel hoor. Viel zwaar, maar voelde me niet slechter erna :) En na het rondje paardrijden (toen ws het ook al afgekoeld) voelde ik me juist weer beter.

Hoe vind je zelf dat je er nu uitziet, in die spiegel?
Je gewicht lijkt me zeker niet verkeerd bij jouw lengte, eerder aan de slanke kant denk ik. En je geeft aan gespierder te willen worden. Dan kan het best zo zijn dat er juist 1 of 2 kg bijkomt, maar je er veel strakker uit ziet. ;)

Was voor mij bij mijn meting afgelopen weekend voor het eerst in mijn leven dan het getal op de weegschaal me vrij weinig kon schelen en ik echt alleen baalde van het feit dat ik op de foto's vrijwel geen verschil zag. Ik was altijd enorm gefocused op de weegschaal. Tot ik op gegeven moment 55 woog en nog niet tevreden was. Als ik nu foto's terug zie, schrik ik ook wel. Had geen benen en billen en mn ribben waren zichtbaar.
Inmiddels heb ik de afgelopen 2 jaar vanalles gehad tussen de 55 en 68 kg. En nooit tevreden. Vandaar dat ik met PBP gestart ben. Wil de focus van het 'dieten' en 'wegen' afhalen en werken naar een beeld wat ik fijn vind.
Qua gewicht gok ik dat dat tussen de 58 en 62 kg gaat zitten :) Heb ook geen overgewicht, ook niet toen ik met PBP begon, maar wil in de spiegel kunnen kijken en tevreden kunnen zijn. En dat is voor mij veel moeilijker dan 5 kg kwijtraken.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:20

Mijn sollicitatiegesprek is goed gegaan! Ik kreeg naderhand zelfs nog een mailtje dat ik een hele goede indruk heb gemaakt, echt super leuk dat ze dat stuurden, geeft veel vertrouwen :).

@m9ara: Goed dat het dit weekend beter ging met het eten, goede ervaring! Blijf onthouden dat het ook zo kan, dat kan heel helpend zijn. Je kwarktaart klinkt heerlijk! Zit dat koolhydraten eten voor het sporten niet meer in je hoofd? Ik dacht dat vroeger ook altijd, nu doe ik het liefste CrossFit 's ochtends op een lege maag.

Lastig dat je zo worstelt met je gewicht, ik wil je graag helpen als je dat wilt. Kun je me anders een pb sturen? Super fijn lijstje gister! Nu heb ik honger (je avondeten <3).

@Kim: Oh spannend, tentamens! Fijn dat je zo productief hebt kunnen zijn gister en lekker die kikkererwtensalade.

@Lis_Ol: He, dat heb ik nou nooit, minder honger door warmte :Y). Volkoren pennen lijken me niet zo lekker :+.

@Marlinde: Hoe was je pizza?

@Dilan: Iets doen is altijd beter dan niets. Tenzij je overtraind bent natuurlijk.

Ik was ook altijd heel erg gefocust op de weegschaal, ben ook een tijd te licht geweest en voelde me echt niet fijn toen. Goed dat je de focus van het diëten en wegen af wilt halen! Dat verschil zien in de foto's komt wel. Je moet je lichaam ook de tijd geven om te veranderen, dat duurt best lang.

@_mjwb: Ik snap dat je het hardlopen mist, is met dat warme weer echt niet te doen. Succes met de 15km! Mooi doel. Leuk die abs challenge. Ik hou die challenges nooit vol :+. Is nu naast CrossFit ook te veel. Lekker lijstje gister! Al vind ik jouw lijstjes altijd lekker, haha. Gefeliciteerd met je veulentje, super schattig is ie, en hele leuke naam!

Hier gaat het weer een beetje wisselend. Ik baal heel erg van mijn verrekte spier, daardoor gister ook niet gaan trainen. Ik merk dat het trainen me echt mentaal helpt om dingen te ordenen en ik krijg er veel energie van.

Gister sowieso best wel een drukke dag met die sollicitatie en veel spanning en stress. Als ik heel gespannen ben eet ik niet veel, maar als die spanning daarna wegvalt ga ik juist eten, ook als beloning. Ik ben er wel uit dat ik even geen H&C koeken meer ga bestellen, die gaan er veel te snel doorheen. Ik eet dan netjes een halve (300 calorieën), maar als ik die op heb ligt er nog zo'n halve koek in de koelkast en dan eet ik die alsnog ook op. Niet handig :Y). Ik kom dan niet absurd hoog uit in mijn calorietotaal, maar wel rond onderhoud/iets daarboven en dat is niet helemaal de bedoeling.

Vanavond ga ik wel weer trainen, er staan veel squats op het programma, even kijken of dat gaat, anders moet ik die oefeningen omwisselen voor iets anders.

Lijstje voor vandaag:
L: 3 maïswafels met 2 gekookte eieren en schouderham
T: 300 gram magere kwark met 125 gram aardbeien
A: burritobowl met kipfilet, rijst en guacamole
T: proteïneshake met magere kwark en 125 gram aardbeien
B: uur CrossFit

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:03

Ik heb die koeken in de vriezer liggen en deel ze met mn vriend. Kom ik niet in de verleiding om de andere helft op te eten :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:22

Goedemorgen! Ik heb hier een tijdje niet mee gepraat, door het thuiswerken en alleen maar thuis zitten zat het mentaal even niet heel lekker, dus mijn eten ging niet zo goed. Daarnaast heb ik het ook voor elkaar gekregen om van een paard te vallen en daarbij mijn stuitje te kneuzen, dus heb ik een hele tijd niet kunnen zitten en alleen maar op m'n zij kunnen liggen en beetje langzaam kunnen rondwaggelen.
Inmiddels gaat het weer wat beter met mijn stuitje, ik kan weer langere tijd zitten (met de juiste ondergrond :') ) en met het bericht dat de sportschool over een kleine maand weer open mag, is ook de drang om weer wat beter te eten er weer! Dus ik kom graag weer mee praten :D

Ik ben na paar maanden negeren toch maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Conclusie, sinds half maart 5 kilo aangekomen. Ik maak me er niet heel erg druk om, gaat er wel weer af als ik op mijn eten ga letten en ga sporten. Maar dan moet ik natuurlijk wel ook daadwerkelijk op mijn eten gaan letten en gaan sporten..

Lijstje van gisteren:
T: 3 rijstwafels met chocola
L: 222gr vanille skyr, 10gr whey crispy, 30gr cruesli chocola
T: 171gr witte druiven, 2 gekookte eieren
A:125gr zalmfilet, 216gr asperges, 52gr aspergesaus
T: 6 melba toast met 34gr gerookte zalm en 15gr roomkaas, Festini peer ijsje
Totaal 1.692 kcal
8.500 stappen, langzaam begin ik weer het wandelen wat op te bouwen

Maanlicht, ik herken dat heel erg van de H&C koeken, ik moet ze eigenlijk gewoon al door midden gesneden in de vriezer doen. Al heb ik momenteel geen koeken meer en wacht ook even tijdje voor ik ze weer ga bestellen.

Dilan, super goed dat je nu het getal op de weegschaal kan loslaten! En dat verschil op de foto's komt vanzelf wel.

Mara, dat omschakelen van afvallen naar weer meer eten + spieren kweken is ook heel lastig en eng. Zeker om ook te zorgen dat je niet weer omslaat in alles eten wat je wil en dan gelijk weer teveel te eten. Maar hoeft ook niet in een dag voor elkaar te zijn toch! Het is een beetje zoekwerk wat voor jou werkt en waar jij je goed bij voelt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:30

Welkom terug :) En als die kilo's er in zo'n korte tijd bijkomen, gaan ze er vaak ook vrij snel weer af :j
Geloof dat we massaal met heel Nederland gemiddeld 5 kg zijn aangekomen tijdens de Corona. Hoor iedereen over teveel eten en te weinig bewegen :=

Wel een net lijstje van gisteren :j

Mijn planning voor vandaag:
O: laagjesontbijt (current favorite :') )
T: 2 blokjes extra pure chocola, latte caramel
L: salade met parelcouscous, mozarella en halfvolle slasaus
T: vegan eiwitreep
A: aardappelschijfjes, spinazie met alpro cuisine, SoFish nuggets
T: Kvarg met stracciatellasmaak

Kcal: 1564
Beweging: rondje hardlopen na het werk

Heb toch nog best spierpijn van mn workout van gisteren :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:39

Welkom terug linoleum! Mooi lijstje gister.

Het probleem van de koeken is dat ik ze ook prima bevroren eet, dus invriezen helpt mij niet :Y) :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:40

Dilan, wat is laagjesontbijt? En oehh latte caramel.
Maak me er inderdaad weinig zorgen over, denk dat ik na de overtollige kilo's afvallen toch over ga op een bulk. Het gaat toch niet echt een uitgebreide zomer worden waarin veel mensen me schaars gekleed gaan zien :') Werk tot minstens september nog thuis en waarschijnlijk nog wel langer. Kan ik mooi een slow bulk doen en in 2021 een cut om dan de zomer strakker in te gaan.

Maanlicht, de drempel is toch ietsje hoger als ze nog bevroren zijn. Ietsje..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:46

Dit is mijn laagjesontbijt :9

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:52

Oja die heb ik gisteren ook voorbij zien komen! Ziet er wel heel erg lekker uit. En sowieso de crispy rollsssss <3

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:53

Jip, heel fijn dat je gesprek goed is gegaan! Het klinkt idd maar goed dat ik die koeken nog niet heb gekocht. Daar wacht ik nog wel even mee totdat ik weer wat sterker ben in mijn discipline.

Mara, fijn dat dit weekend beter is gegaan! wat vind je van je lijf nu? Als je niet naar de weegschaal kijkt, maar alleen naar jezelf? Lastig dat je zo worstelt met je gewicht, als je dat fijn vindt, mag je me natuurlijk altijd pb'en. Dat omschakelen van afvallen naar meer eten en spieren kweken is natuurlijk ook erg lastig.

Lis_Ol, helaas niet meer ruimte haha, ik liep echt verschrikkelijk achter en nu nog steeds. Ondanks dat heb ik toch even een schoolloos dagje voor mezelf ingepland vandaag. Heb daarnet alleen even een filmpje voor drama gemaakt. Even relaxen. Ik doe de opleiding tot leraar Nederlands.
Oeh lekker, lays oven chips!

Ik heb eigenlijk nog nooit roti op :') Is het lekker genoeg om eens te proberen? IK ga het dan natuurlijk wel zelf maken.

Gisteren had ik echt een bijzonder moment, ik had gewoon de hele dag geen hoofdpijn en voelde me echt fris en fruitig. Geen idee hoe het komt, misschien omdat ik de buitendeur open had of omdat ik nu eindelijk beter eet. Ik klaag iig niet :)

Mjwb, ik was eigenlijk in je profiel op zoek naar een foto van het veulentje (gefeliciteerd!), maar toen zag ik dat je in 2018 een endurance hebt gereden vanaf mijn stal. Heel grappig! Ik zal nog te kijken of ik mezelf op de foto's spotte, maar dat dan weer niet. Wel heel leuk om te zien haha!
Wat naar dat je zo'n last van je ademen hebt! Kan je nooit ademen door je neus? Alleen door je mond? Dat lijkt me heel naar zeg. Merk je daar verder geen problemen mee?
Ik snap dat je het hardlopen, maar met dit warme weer is dat idd echt niet te doen.

Dilan, superknap zeg, in 30 graden! Vervelend zeg dat jij ook zo benauwd wordt! Fijn dat je krachttraining goed ging! Iets doen is altijd beter dan niks doen. Supergoed dat je het getal op de weegschaal kan loslaten!

Mijn eetlust verandert ook niet met hitte. Het enige is dat ik vaak geen zin heb in warm eten, maar in plaats daarvan eet ik genoeg andere dingen.

Ik heb ook geen last van de warmte, maar dat komt meer omdat ik de hele dag binnen zit om aan school te werken :+ Bij ons in huis is het gelukkig lekker koel, dus dat is heel fijn.

Marlinde, genoten van je pizza?

Ik heb me een tijd lang elke dag gewogen, maar daar heb ik nu gelukkig geen last meer van. Vorig jaar rond deze tijd woog ik 60 kilo. Ik begrijp je heel goed, want toen vond ik mezelf nog steeds te dik en wilde verder afvallen, terwijl ik, als ik nu terugkijk, mezelf wel erg dun vind daar.

Lino, welkom terug :D

Gisteren geprobeerd mezelf zo veel mogelijk vrij te plannen. Natuurlijk wel hele dag college en aan het einde ook nog een eindgesprek voor een vak, maar ik heb geprobeerd daartussen ook even te relaxen. Ik denk dat dat best goed gelukt is.
O: 40 g krokante muesli noten, halfvolle Franse kwark, peer. (349)
T: Krokante granenreep. (104)
L: 2 tortilla's + tomatenpuree + in olijfolie gebakken ui/paprika/verse tomaat + feta kaas. Als toetje yoghurt + fruitspread aardbeien (jam). (540)
T: volkoren cracker + zoete pompoenhummus + gekookt ei. (151)
A: zelfgemaakte vegetarische paella en als toetje zelfgemaakte Surinaams kokosijs. (626)
T: honingdrop. (19)
B: heel rustig aan gedaan qua beweging haha, alleen 1000 stappen.
Totaal kcal: 1789.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:56

linoleum schreef:
Oja die heb ik gisteren ook voorbij zien komen! Ziet er wel heel erg lekker uit. En sowieso de crispy rollsssss <3

Die zijn verslavend lekker idd :D
Pakje was in de aanbieding bij Coop ivm bijna over de datum. Dus hebben wij die gered :')