Whale schreef:Tiffany schreef:Spoiler:..
En niet huilen omdat je dalijk brandende billetjes hebt van het krantenpapier (grapje he)
Gelukkig zijn er nog vele andere manieren om je billetjes af te vegen
Ik heb een super zachte, langharige kat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:germie schreef:Tiffany, grapjes maken mag niet van Joman. Ze temt er al over, jouw alcohol , mijn chemgene. Nu jouw krantenpapier.
Ze mogen dan elk geintje gaan verwijderen. En dan valt het topic uit elkaar.
Mijn god wat ben jij flauw zeg... Ongeloofloos. Zo enorm kinderachtig.
Citaat:Lactococcus lactis, Adenovirus, Hepatitis B, Herpes Simplex, Human Immunodeficiency Virus (HIV), Vaccinia, Murine Norovirus and other effective against other viruses such as Coronavirus.
Tiffany schreef:Shae schreef:Ik heb een super zachte, langharige kat.
Oh je brengt me op ideeën.. *kijkt naar de dwergkees op de bank*
Germie werkt pure dettol(de bruine) ook als vervangende handgel?
corine1981 schreef:Stille meelezer hier, maar ik merk om mee heen dat er toch wel wat paniek ontstaat her en der en dat artsen ook niet weten wat ermee aan te moeten (hoorde van de week een huisarts die een patiënt met verdenking op Corona doodleuk naar het ziekenhuis gestuurd had).
En leden van mijn orkest vragen zich ook af hoe het blazen besmettingen over zou kunnen dragen...
Mijn zoontje maakt zich er ook erg druk om, die heeft zgn. Nieuwsbegrip over het virus gemaakt en is bang dat het onze kant op komt (ik heb hem niet echt gerust gesteld toen ik antwoordde dat het geen kwestie is van of het komt maar wel van wanneer).
Ik kán me wel ontzettend storen in winkels dat mensen lopen te hoesten in hun handen, of gewoon zo open en bloot...
Je staat er toch meer bij stil...
Pocca_Locca schreef:germie schreef:Laten we gewoon hopen dat Trump gelijk heeft en dat het in april weg is.
Zit er wel dik in. Dan is het griepseizoen ook over, dus...
mvdende schreef:Je kan het gewoon vergelijken met 2 weken politiecel!![]()
Over het algemeen krijg je niet zomaar celstraf opgelegddeze mensen nu dus wel, en nog buiten hun eigen schuld om ook.
2 weken de cel in, Alleen dan in je eigen huis....
germie schreef:Tiffany schreef:
Oh je brengt me op ideeën.. *kijkt naar de dwergkees op de bank*
Germie werkt pure dettol(de bruine) ook als vervangende handgel?
Dat moet ik opzoeken.
Ik heb Chemgene in huis voor mijn rebreather. Daarom ken ik het middel.
Lysol doodt ook corona volgens de bijsluiter