Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesje4600 schreef:Mondy schreef:Die ziet er aaibaar uit!
Hoe gaat het frummels ?
Haha zo aaibaar voelt die anders nu nietmaar ik vind 'm inderdaad ook aaibaar gezet, heeft de artist goed gedaan al zeg ik het zelf
![]()
Djoopie schreef:Ik mag eindelijk 8 juli weer voor nummer 2 en 3. Helaas is mijn werk verplicht verandert van dag en moet ik dus direct na het zetten werken. Op mijn arm geen probleem maar op mijn voet (kleintje op voet/enkel) kan ik dan gewoon een schoen aan? Ivm schuren ed?? Iemand tips daarvoor?
Lau schreef:Djoopie schreef:Ik mag eindelijk 8 juli weer voor nummer 2 en 3. Helaas is mijn werk verplicht verandert van dag en moet ik dus direct na het zetten werken. Op mijn arm geen probleem maar op mijn voet (kleintje op voet/enkel) kan ik dan gewoon een schoen aan? Ivm schuren ed?? Iemand tips daarvoor?
Ik denk als jij kan zorgen dat je geen erge frictie creëert het wel kan. Ligt er ook aan waar je hem zet echt op je voet of toch wat hoger op je enkel zodat je met een lage schoen geen problemen hebt.
Djoopie schreef:Ik mag eindelijk 8 juli weer voor nummer 2 en 3. Helaas is mijn werk verplicht verandert van dag en moet ik dus direct na het zetten werken. Op mijn arm geen probleem maar op mijn voet (kleintje op voet/enkel) kan ik dan gewoon een schoen aan? Ivm schuren ed?? Iemand tips daarvoor?
Djoopie schreef:Djoopie schreef:Ik mag eindelijk 8 juli weer voor nummer 2 en 3. Helaas is mijn werk verplicht verandert van dag en moet ik dus direct na het zetten werken. Op mijn arm geen probleem maar op mijn voet (kleintje op voet/enkel) kan ik dan gewoon een schoen aan? Ivm schuren ed?? Iemand tips daarvoor?
Hij komt wel wat lager op mijn voet. Kan ook wel slippers aan doen natuurlijk als het mooi weer is maar daar kan ik niet mee auto rijden.