Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FjordOtis schreef:Het lastige is vind ik mijn leidinggevende functie, ik ga toch snel in die ik regel alles wel.
Maar ook hou ik toch een bepaalde afstand.
Ik zat zelf te denken om voor te stellen
Maandag
Woensdag
Vrijdag
En dinsdag en donderdag vanuit huis (dan voel ik minder druk en kan ik meer doen)
Ik heb ook mijn werktelefoon weer in mijn handen gekregen (mijn vervanger is ook uitgeknepen en vind t ook wel best)
Ik ben nu mijn 'assistent' aan het inwerken.
Wellicht telefoon ook op.locatie laten want ben er dan toch teveel.mee bezig.
Gister was ik er 4 uurtjes omdat we gezellig aan t kletsen waren maar ik was zo moe daarna
Ik besef me wel dat het niet gaat maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel zit me nog te vaak in de weg (wel.al minder)
Ghostattack schreef:Ik wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken![]()
Een hele tijd geleden heb ik me hier ook gemeld, weinig gepost wel maar toch regelmatig meegelezen. Inmiddels ben ik weer helemaal terug in mijn werk, sterker nog.. Ik werk 40 uur en ben daarnaast bezig met het opzetten van een eigen bedrijfjeDankzij mijn periode thuiszitten ben ik er achter gekomen wat ik echt graag wil. Daar ben ik nu dus naar toe aan het werken!
Als je mij dit een jaar geleden had verteld, dan had ik je heel hard uitgelachen. Nooit gedacht dat ik zo ver zou komen in relatief korte tijd.
Een fijne bedrijfsarts heeft wel echt wonderen gedaan bij mij, hij was zo betrokken en meegaand. Daarnaast ook een fijne manager die alles heel serieus nam.
Ik vind het heel heftig om te lezen dat er nog werkgevers zijn die het niet serieus nemen of gelijk veel verwachten.. Het blijft een lastig iets
arabella2000 schreef:Ik kom me hier ook langzaam melden.... het gaat echt niet goed. Op het werk loop ik al maanden (bijna 1 jaar) met een personeelstekort. En daarbij wil de baas dat er teveel geproduceerd wordt. Dus het hele werk van 1 afdeling komt zowat op mij neer. Meerdere keren aangegeven dat ik hulp nodig had. Soms ook gehad, maar die waren het niet.
En ju ben ik net een gespannen elastiekje. Voel alles trillen ben doodmoe,misselijk en huil heel snel (al laat ik dat niet aan anderen merken zover dat gaat).
Vandaag had ik een belangrijke afspraak en morgenvroeg ga ik me ziek melden.... Maar ben er zo bang voor.... ze zeuren hier best wat dat er veel zieken zijn en dat die het maar uitbuiten etc....
ik zie er echt tegenop, maar het gaat niet langer zo..
Morgen maar meteen een afspraak bij de huisarts maken.
arabella2000 schreef:Ik kom me hier ook langzaam melden.... het gaat echt niet goed. Op het werk loop ik al maanden (bijna 1 jaar) met een personeelstekort. En daarbij wil de baas dat er teveel geproduceerd wordt. Dus het hele werk van 1 afdeling komt zowat op mij neer. Meerdere keren aangegeven dat ik hulp nodig had. Soms ook gehad, maar die waren het niet.
En ju ben ik net een gespannen elastiekje. Voel alles trillen ben doodmoe,misselijk en huil heel snel (al laat ik dat niet aan anderen merken zover dat gaat).
Vandaag had ik een belangrijke afspraak en morgenvroeg ga ik me ziek melden.... Maar ben er zo bang voor.... ze zeuren hier best wat dat er veel zieken zijn en dat die het maar uitbuiten etc....
Leandra schreef:Al even niet meer gereageerd maar wel meegelezen.
Sterkte voor iedereen hier.
Dit artikel kwam ik tegen. Confronterend maar ook heel herkenbaar.
https://www.nu.nl/ondernemen/6185414/wa ... ijven.html
Maeve schreef:Leandra schreef:Al even niet meer gereageerd maar wel meegelezen.
Sterkte voor iedereen hier.
Dit artikel kwam ik tegen. Confronterend maar ook heel herkenbaar.
https://www.nu.nl/ondernemen/6185414/wa ... ijven.html
Jammer eigenlijk dat er geen tot weinig aandacht is voor preventie. Mijn ervaring is ook dat aangeven dat je het niet trekt genegeerd wordt, of dat er simpelweg gezegd wordt "het mag van de cao".