Of ik toch voor een batterij aan full size producten ben gegaan, jazeker

Ik lees alleen heel veel verschillende volgordes en combinaties op internet. Wat vinden de mensen die ook yari green hebben de fijnste werkwijze?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:[ [url=m/HLyjjR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of ik toch voor een batterij aan full size producten ben gegaan, jazeker![]()
Ik lees alleen heel veel verschillende volgordes en combinaties op internet. Wat vinden de mensen die ook yari green hebben de fijnste werkwijze?
Jorex schreef:DideH schreef:[ [url=m/HLyjjR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of ik toch voor een batterij aan full size producten ben gegaan, jazeker![]()
Ik doe als refresh s ochtends, beetje nat maken, dan leave in er in en dan kneed ik in positie met wat maker. De andere producten heb ik niet, maar de maker en de activator zijn beide gels als ik internet mag geloven. Verder doe ik 1 was met conditioner per week en ook 1 keer per week eerst conditioner, dan t masker en die laat ik er in totdat ik aangekleed ben. Dan spoel ik die uit met koud water en maak mijn haar handdoek droog op de kop met een T-shirt. En dan doe ik mijn oude leave in van nature box erin en vervolgens de maker of snot. Ik heb alleen wel het masker van de Kruidvat ipv die van jou. Op die van mij staat 5 minuten erin laten, maar ik vind dat zelf te kort.
fotolijstje schreef:Zojuist alles eventjes geprobeerd. Als er wel meer krul komt ga ik een diffuser kopen.
Iemand idee waar je dat goedkoop kan doen?
fotolijstje schreef:Zojuist alles eventjes geprobeerd. Als er wel meer krul komt ga ik een diffuser kopen.
Iemand idee waar je dat goedkoop kan doen?
Vajramani schreef:ik probeer me wat in te lezen maar wordt echt gek van alles wat ik lees en daardoor durf ik al niet meer.
Ik heb nog wel een vraag.
je wast dus minder je haar maar hoe doen jullie dat dan als je bij de paarden geweest bent? ik sta iedere dag wel in de stallen om te spitten of heb mijn helm opgehad en vind het dus heerlijk als ik 's avonds met schoon haar naar bed ga.
Op dit moment ben ik niet eens ontevreden over mijn krullen en vind het dus lastig om van mijn patroon wat goed gaat af te stappen.
Andrelon de burito of argan serie(shampoo en conditioner), na het douchen doe ik er andrelon argan olie in. s ochtends maak ik mijn haar nat, schwarzkoff schuimgel erin, syoss paste en asp mode curl creme erin op. Als ik het zo lees allemaal verkeerde producten. Krul blijft makkelijk zitten maar zou soms iets minder mogen pluizen.
Volgens mij heb ik haartype 2c, lage porositiet, medium tot dun haar (maar wel veel). Borstel alleen na het douchen, fohn nooit (ik haat dat) en er komt alleen in het voorjaar highlights in. Ik ben niet iemand die uren met mij haar bezig kan zijn dus moet vooral makkelijk blijven. Ik vraag me dus ook echt af of dit wel iets voor mij is, help!