Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik moet zeggen dat het ook wel went.
Heb je het met iets speciaals geverfd?

, dus ben ik begonnen om mijn haar bruin te verven met highlights om er wat diepte in te krijgen. Ondertussen ben ik gedurende die twee jaar steeds donkerder gegaan waardoor ik nu op een donkere chocolade bruin zit. De highlights heb ik laten vallen omdat ze mijn haar begonnen te beschadigen (en het is goedkoper zo). Ik merk de laatste tijd echter goed de uitwerking die de bleek van de highlights heeft gehad, waarschijnlijk omdat ik nu ook in de buitenlucht werk waardoor mijn haar nog meer uitdroogt. 
, kan nog weinig aan mijn hoofd hebben haha) en zo'n 30cm eraf geknipt (nog steeds wel heel lang haar, tot onder rug ongeveer). Dus ik twijfel om zelf te verven, zodat er niemand aan mijn hoofd hoeft te zitten
). Vroeger wel al eens zelf gedaan, maar dat is alweer wat jaren terug.
lieveli schreef:Ja het staat jou ook echt mooi!
Ik was bij Kinki, een maand terug ofzo.
Henna heeft inderdaad wel een heel typische gloed. Echt rood-rood zal het niet worden want je blijft altijd dat oranje erdoorheen zien.
Jolien87 schreef:Fenrir, neprood.Henna heeft inderdaad wel een heel typische gloed. Echt rood-rood zal het niet worden want je blijft altijd dat oranje erdoorheen zien.
Ik merk dat mijn ogen echt veel blauwer lijken met rood haar.
Ik ken die twijfel over haarlengtes wel. Wat zou je graag willen als je de schaar erin laat zetten?
Bij sommige mensen (zoals bij jou) vind ik dat fellere, oranje-achtige echt heel goed staan. Ik had vroeger op de middelbare school een lerares die had een grote bos henna-rode krullen (ze had eigenlijk grijs haar), heerlijk!
kan het nu veel makkelijker uit mijn gezicht wegsteken.
Drunksheep schreef:Mocht iemand nog interesse hebben in mijn Kinki Groningen verhaal... op mijn laatste mailtje heb ik gewoon geen antwoord gehad (vorige week dinsdag verstuurd) en zelfs op mijn social media bericht (vorige week donderdag geplaatst) wordt niet gereageerd. Echt nog nooit zoiets meegemaakt. Te triest voor woorden
Drunksheep schreef:Mocht iemand nog interesse hebben in mijn Kinki Groningen verhaal... op mijn laatste mailtje heb ik gewoon geen antwoord gehad (vorige week dinsdag verstuurd) en zelfs op mijn social media bericht (vorige week donderdag geplaatst) wordt niet gereageerd. Echt nog nooit zoiets meegemaakt. Te triest voor woorden