Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijn doel was mijn spieren versterken voor de spartan race. Nu heb ik niet echt een doel meer, maar ik wil wel graag nog sterker worden in mijn bovenlichaam, want ik merkte wel dat ik daar nog wat kracht mis om goed de obstakels over te komen. Volgend jaar doe ik vast nog wel een obstaclerun, dus dan komt het van pas.
Eulogy schreef:Haha Jierga, legday wel te doen na een zwaar weekend?Dat zijn echt de zwaarste trainingen vind ik altijd
Mijn doel is hoogstwaarschijnlijk bikini fitness/bodybuilding, maar ik heb nog geen specifieke wedstrijd in gedachten.
Gimme_Spurs schreef:Hebben jullie een doel?
liespower94 schreef:Mijn doel is fit zijn en een grote roeiwedstrijd winnen!
Eulogy schreef:Haha Jierga, legday wel te doen na een zwaar weekend?Dat zijn echt de zwaarste trainingen vind ik altijd
Mijn doel is hoogstwaarschijnlijk bikini fitness/bodybuilding, maar ik heb nog geen specifieke wedstrijd in gedachten.
Remember schreef:Lekker buiten! Toen ik nog op de VU liep werd ik heel veel gevraagd voor de roeivereniging (ik ben 1,82), niet gedaan en heb nog nooit in een boot geroeid (ja, vroeger in een opblaasbootje), maar ik kan me wel voorstellen dat het heerlijk is!
Cocodox schreef:Weet iemand hier een goede personal trainer in Arnhem? Of iemand waar je op afstand hele goede coaching kunt krijgen (voedings- en trainingsschema voor vetverlies/cutten)?