@Jamiefris: ik heb een beetje dezelfde huidskleur als jij en ik gebruik de kleur Layin Low. Soft Ochre vond ik zelf te licht bij mij
Tytonidae
Geplaatst: 27-02-17 21:23
Nou, hier gaat ie dan:
Ik ben behandeld met 1 ml Juvederm. Hier van zit het grootste gedeelte in de bovenlip aangezien die toch echt volume mistte en een klein gedeelte in de onderlip om de proporties juist te houden.
De arts was vriendelijk en werkte soepel. De behandeling was vrijwel pijnloos. Ik was toch wel bang voor de pijn maar die viel echt harstikke mee. Ook heb ik naderhand een paar niet zo positieve berichten gekregen van de bokker die mij eerder een berichtje stuurde. Daar werd ik zo nerveus van dat het zweet me op mijn bovenlip stond. Eenmaal daar heb ik toch besloten de behandeling uit te laten voeren. Ik wilde het al erg lang, de arts had goede reviews online en werkt met goede producten en ik besloot er vertrouwen in te hebben.
Ik had wel last van enigzins wat bloedingen maar niks om je erge zorgen over te maken. (Eigen schuld, had op vrijdag een redelijke hoeveelheid alcohol genuttigd wat het bloed dunner maakt)
Dit is voor de behandeling:
Vlak voor de kliniek:
Zoals je ziet: prima onderlip, enorm dunne bovenlip!
Na de behandeling(sorry voor de slechte hoek en verschrikkelijk uiterlijk, net de schrik van m'n leven gehad en stond in een bushokje te schuilen voor regen en onweer en wilde een foto nemen voordat de zwelling te erg werd):
Ik ben heel erg blij met het resultaat tot nu toe! Zoals je ziet is de bovenlip rond de rand wat gezwollen(neigt mss een beetje richting de duckface) maar dit is de initiele zwelling die je krijgt na de injecties. Die zwelling wordt later minder en dan is wat je nu ziet - de zwelling ongeveer het uiteindelijke resultaat!
Op dit moment zijn mijn lippen wel een stukje meer gezwollen dan dit maar het is niks buitensporigs. Drinken en eten is nog wel moeilijk(mijn lippen voelen heel 'gespannen') maar verder prima. Ik zal, naarmate de zwelling wat minder is en ik lipstick mag dragen nog een foto plaatsen!
Maar... Vraagje. Het lijkt of de rand van je bovenlip zeg maar hetzelfde is, en je volume daarboven hebt gekregen (snap je wat ik bedoel? Weet het niet goed te verwoorden) spuiten ze dan in je lip of daar boven?
Dankjulliewel voor jullie hele lieve reacties! Dat doet me echt heel goed om te horen!
@Ladymadonna, Ik snap wat je bedoelt! Dit komt omdat ze niet direct in de lip prikken maar vlak daarboven. Doordat de huid geirriteerd raakt rond de 'prikplek' zwelt deze op, vandaar dat er nu vooral langs de rand van de lippen veel volume lijkt te zitten! Daar is namelijk het meest geprikt!
Erg mooi!!! De zwelling die je daar hebt zal nog voor de helft slinken, dus hecht je er niet teveel aan (deed ik wel en heb dus bij laten spuiten haha). Staat je echt prachtig!!
Ik ben heeel benieuwd hoe het eruit ziet als het heelt. Ziet er nu al heel goed uit! Je gezicht word er meteen anders van. Het is volwassener en sensueler.
Kelly
Geplaatst: 27-02-17 22:11
Wauw wat een mooi resultaat zeg!
Welke NYX Lingerie is dat, Jamie?
Ik kwam langs de Etos gisteren en heb die Unicorn Unite nu ook maar gehaald
Friemel wat staat die look prachtig bij je ogen zeg
Kaygee wat een geweldige look, dat groen/blauwe
Oef DnT dat Viseart palette... doe mij die ook maar haha. Love it!
Wat een prachtig resultaat! Je krijgt er inderdaad een heel ander gezicht en andere uitstraling door. Mooi hoor!
velvetblack
Geplaatst: 27-02-17 23:17
Tytonidae schreef:
Dankjulliewel!
Echt Elke, ik kan niet wachten!!
Gewoon meteen lekker doen al! Doe ik ook altijd direct
Tytonidae
Geplaatst: 27-02-17 23:26
velvetblack schreef:
Tytonidae schreef:
Dankjulliewel!
Echt Elke, ik kan niet wachten!!
Gewoon meteen lekker doen al! Doe ik ook altijd direct
Hahaha stiekem wil ik wel hoor Maar het is een beetje beurs en gezwollen dus ik ga proberen braaf te wachten tot woensdag/donderdag.
Ik heb mezelf wel beloofd dat ik een mooie gloss of donkerder dan nude gekleurde lipstick mag kopen. Die droeg ik normaal echt nooit omdat die mijn lippen nog kleiner lieten lijken dan dat ze al waren. Zometeen maar eens even rondsnuffelen voor iets leuks
Tyto, heel erg mooi. Je hebt al zo'n leuk koppie, en nu is je mond echt prachtig in proportie. Wat fijn ook dat je er zelf zo blij mee bent Gewoon een hele grote YAY voor vrouwen en zelfvertrouwen en -liefde hebben/krijgen/aspireren (extra feministische bui )
En ik heb eindelijk de afgelopen 15 pagina's bijgelezen. Zo, wat komen er toch mooie looks en meiden voorbij. Paar dingetjes die eruit sprongen voor mij:
Mondy: wauw, die ene rood-oranje matte lipstick met nude ogen staat je zo, zo goed! Echt top
Shiz, girlcrush as ever. Zelfde geldt voor DS, vooral die roze look. Echt stunning.
Suus, nieuwe baan?! Gefeliciteerd!
Friemel - nieuwe stek? Ook wat fijn joh! Geniet ervan!
Bente, wat heb je toch een mooie uitstraling. Plus ik associeer je met IJsland, dus dat is sowieso positief
Iris & co - ik heb dat UU palette ook en gebruik 'm eigenlijk bijna nooit.. Vond de kleuren, behalve de rood-koper echt zò tegenvallen qua pigmentatie en fallout!
Avelien, More Better staat je echt super!
Melati weer met heerlijk gedurfde looks Love it!
Kaygee je groene look, ZO gaaf..
DnT welke lipstick is dat op pg. 64? Staat top! Zo'n kleur zoek ik ook nog!
Elke, flawless MAC queen, en alle andere MAC liefhebbers die Studded Kiss hebben: krijgen jullie hem dekkend? Al mijn andere mattes dekken meteen, hebben een soort van dikke, boterachtige textuur en zitten als een huis, ook de donkerdere kleuren. Alleen studded kiss is altijd streaky and benadrukt ieder velletje, zelfs met lippotlood en primer. Tips/ideeën of ervaringen?
Look komt er binnenkort ook weer aan. Maar meelezen is ook gewoon zo leuk.
Mijn mac lipsticks zijn binnen. De Pervette viel erg tegen. Ik had er even overheen gelezen dat het een glaze was. En op andere lippen ziet hij er mooi uit. Ik heb 'm even op mijn arm geswatched maar dat is niks..
De smoked Almond is wel prachtig Maar alweer voor de helft op Ik leer het ook nooit.