Het hele water voor mij alleen

Selfies maken is niet zo mijn ding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel zonder wetsuit.
 wel zonder wetsuit. 

JeanetteF schreef:Algemene berekening 220- leeftijd is maximale hartslag ong. 195. Dat zou betekenen dat ik best vaak boven de 85 tot 90% zit, en dat is ook wanneer ik dus inhoud op snelheid ed.

Doubtless schreef:Mooi watertje heb je daar T2T! Dapper dat je daar alleen durft te trainen!
Ik zwem inmiddels wel in een recreatieplas (waar dus andere mensen aanwezig zijn). Echt natuurwater (plas in het bos bijvoorbeeld) durf ik nog niet
Nieuwe blog: http://www.labrands.nl/labrands-sport/d ... verleggen/

echt luxe dat we daar mogen komen voor een kleine
  echt luxe dat we daar mogen komen voor een kleine

, en mijn eerste finisher medaille ontvangen .
 , en mijn eerste finisher medaille ontvangen .
 , ondanks dat mijn Liv erin staat pas ik er ook
  , ondanks dat mijn Liv erin staat pas ik er ook 

wilde eigenlijk gisteren hardlopen en vandaag fietsen. Gisteren alleen niks van gekomen, dus vandaag maar hardgelopen 2x5, 4, 3, 2 min hardlopen waarvan 4 en 3 op matig tempo een daartussen 2,2,1 en 1 min wandelen. Ging erg fijn. Aankomende weken meer volgens dit soort schema's trainen en hopen dat ik dan in augustus goed aan de start kan verschijnen
 wilde eigenlijk gisteren hardlopen en vandaag fietsen. Gisteren alleen niks van gekomen, dus vandaag maar hardgelopen 2x5, 4, 3, 2 min hardlopen waarvan 4 en 3 op matig tempo een daartussen 2,2,1 en 1 min wandelen. Ging erg fijn. Aankomende weken meer volgens dit soort schema's trainen en hopen dat ik dan in augustus goed aan de start kan verschijnen   

JeanetteF schreef:Is het bij jullie zo dat jullie tijdens de wedstrijd zelf over het algemeen sneller/harder lopen, fietsen en zwemmen dan in jullie trainingen?

JeanetteF schreef:Is het bij jullie zo dat jullie tijdens de wedstrijd zelf over het algemeen sneller/harder lopen, fietsen en zwemmen dan in jullie trainingen?

WARM! haha...ik kan niet zo goed tegen hardlopen in de hitte.
 WARM! haha...ik kan niet zo goed tegen hardlopen in de hitte.   
                                                          alleen al kijk ik wat sommige als zwemtijden neerzetten op 750m, tussen de 10 en 15 min dan valt t toch tegen, haha.
  alleen al kijk ik wat sommige als zwemtijden neerzetten op 750m, tussen de 10 en 15 min dan valt t toch tegen, haha.