Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:ILoveJip schreef:Wat voor oefeningen krijg je voor je houding Dreamy?
Nee, coach was erbij voor mijn houding tijdens de oefeningendus voornamelijk bij de romanian deadlift moet ik echt mijn schouders naar achteren doen en alleen mijn kont naar achteren brengen. En met dumbell side raise moet ik mijn schouders echt laag houden, dus voor mijn gevoel naar de grond drukken en mijn ellebogen uiteindelijk als hoogste punt komen. En bij alle oefeningen blijven ademhalen
Dreamy schreef:ILoveJip schreef:Wat voor oefeningen krijg je voor je houding Dreamy?
Nee, coach was erbij voor mijn houding tijdens de oefeningendus voornamelijk bij de romanian deadlift moet ik echt mijn schouders naar achteren doen en alleen mijn kont naar achteren brengen. En met dumbell side raise moet ik mijn schouders echt laag houden, dus voor mijn gevoel naar de grond drukken en mijn ellebogen uiteindelijk als hoogste punt komen. En bij alle oefeningen blijven ademhalen
TrIjNiE__ schreef:Vandaag was het heerlijk weer aan zee24 graden en een zeebriesje, perfect om te wandelen! Ik ben samen met mijn mama van Oostende naar Middelkerke gewandeld door het water, daar gegeten en rondgewandeld (en geshopt, again
) en daarna weer terug! Goed voor 27 km en 38600 stappen!!!
Zo trots!! Zeker op mijn mama die dat totaal niet gewend is!!
Loolotte schreef:Welkom Kim!
Ziet er goed uit Dreamy, ademhalen lijkt me wel zo handig ja
Dat is een flink stuk Katrijn, logisch dat je dan trots bent
Succes secrible!
Ik ben gisteren nog even naar de fitness geweest maar daarna nog een stukje appelkruimeltaart gehad omdat mijn vriend wat te vieren hadDus ga dadelijk weer even zwemmen haha!
secricible schreef:Ooh appelkruimeltaart![]()
Pff, heftige dag zeg.
Om 9.00 opening, moesten om 10.00 in het zwembad zijn. Eerste workout was 500m zwemmen (20 baantjes) waarbij eerste baan zo ver mogelijk onderwater. Ik zwem bijna nooit maar was best heel tevreden met mezelf aan het einde.
Tweede workout in de eigen box, was een lange workout met deadlifts, pull ups, burpees, pfffff.... Was ook echt leeg daarna.
Derde workout was maar 5min (2RM thruster) dus die kwam daardoor veel te snel op de vorige. Had 45min rust en ging nog met hartslag 130 de workout inuiteindelijk kwam ik veel kracht tekort in mijn benen voor de thruster dus was niet 100% tevreden. Niet helemaal eerlijk tegenover mezelf aangezien ik nog aan het herstellen ben van een blessure die maanden geduurd heeft dus kreeg een standje van mijn fysio die er ook was dat ik niet ontevreden mocht zijn. En hij had wel een beetje gelijk..
Ik was niet door maar de finale en toen ik de workout hoorde was ik daar heel blij om dus had net een fijn plekje om te gaan kijken, trok 1vd dames zich terug in de finale. En raad eens wie er net onder de eerste 5 stonddus mocht ineens onverwachts inspringen. Besloten voor veilig te gaan en hem lichter gepakt. Uiteindelijk 4e of 5e geworden, dat zal ik maandag wel horen. Wel tevreden, wel heftige dag. En de hele dag keto kunnen blijven eten.
Zwemmen in de ochtend op alleen koffie met een beetje ongeklopte room gedaane n dat beviel echt super.
gribaldi schreef:Dreamy, je ziet er goed uit zeg! Leuke oefeningen om te doen?
Knap hoor Sec, doe het je niet na.
Afgelopen zaterdag was de 5K color run. Het was warm niet te doen, normaal loop ik niet boven de 20 graden nu was het 29 gradenMaar het was top, gezellig en leuk. Na afloop nog maar even de haven in gesprongen om af te koelen en schoon te spoelen
![]()
Het weekend goed gegeten, geen gekke dingen. Hoop van de week sporten weer wat meer op te pakken.
Gisteravond voor een aantal man khd arm gekookt. Bloemkoolsoep, ei muffins, gevulde paprika en als toetje had ik brownie cheesecake en chocolademousse en een bonbon.
Kreeg positieve reacties
ILoveJip schreef:Heb vandaag de oefening van onderstaant plaatje gedaan. Kreeg alleen pijn aan mn polsen dus heb m aangepast door op mijn voorarmen te gaan. Vond het ook vrij zwaar voor mijn core, ga daar eerst aan verder werken voordat ik hiermee verder ga!
[ [url=m/kXTqxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhriseis schreef:Hier een fijn weekend achter de rug. Zaterdag gaan zonnen/zwemmen aan het strand met mijn vriend en broertje en zusje. Snikheet maar beter te doen dan in het centrum waar ik woon. En ik ben echt dol op de zee![]()
De balletles ging vrijdag een stuk beter dan woensdag, mijn spieren komen er weer in. Ook pointes beginnen ein-de-lijk beter te gaan, het leek een eeuwigheid te duren voor mijn voeten/enkels het aankonden, eindelijk maak ik vooruitgang...
Op het strand had ik ook een goede reality check: ik heb echt complexen over de vetrol op mijn buik. Maar terwijl ik wat aan het mensenkijken was, viel het me op dat bij veel vrouwen waarvan ik dacht "oh die heeft een mooi lichaam" er ook best hier en daar wat vetjes zitten, oa op de buikzone. Ik had voor mijn doen best veel zelfvertrouwen in bikini, en daar ben ik trots op![]()
Hoe wordt jullie dag dames? Hier een lange kantoordag, maar vanavond trek ik nog een uur uit om te sporten.
phormicola schreef:Dat klinkt heel erg moeilijk bhrisHeb je plezier in wat je doet?
Ik ben sinds deze week weer echt serieus aan het eten en sporten
Wat een opgave zo'n crossfit wedstrijd! Lijkt me enorm gaaf om te kunnen doen.
Ik krijg vandaag mijn motivatie jurken binnenHet lukte me namelijk maar matig om een beetje gezond en sportief te leven. Met deze jurken in kleine maatjes moet het lukken
Deze maar dan zwart, limited edition en nu volledig uitverkochthttps://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... lack-label
En deze pretty lady: https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... tage-green
Bhriseis schreef:Aw klinkt pijnlijk Leverage...In het "Wat heb jij vandaag gegeten"-topic kan je mss inspiratie opdoen voor je eetlijstjes?
Herkenbaar Gribaldi, zo'n dag... Het is zo aanlokkelijk om dan gewoon in de zetel te ploffen en bij te komen (na én opruimen én koken én eten én weer opruimen...)
phormicola schreef:Als je werkt in een chocolade winkel moet je inderdaad wel een ijzeren discipline hebben. Denk niet dat ik daar slank bij zou kunnen blijven
ILoveJip schreef:Heb vandaag de oefening van onderstaant plaatje gedaan. Kreeg alleen pijn aan mn polsen dus heb m aangepast door op mijn voorarmen te gaan. Vond het ook vrij zwaar voor mijn core, ga daar eerst aan verder werken voordat ik hiermee verder ga!
[ [url=m/kXTqxP.jpg]Afbeelding[/url] ]