Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Fijn, dan heb je iig iets om naar ujt te kijken. Misschien een idee om je vriend de eerste keer mee te nemen. Zo krijgt hij ook een indruk van wat vood hulp je krijgt. Dat heeft mijn vriend als heel prettig ervaren.
CalipsoLover schreef:Joolien schreef:Fijn, dan heb je iig iets om naar ujt te kijken. Misschien een idee om je vriend de eerste keer mee te nemen. Zo krijgt hij ook een indruk van wat vood hulp je krijgt. Dat heeft mijn vriend als heel prettig ervaren.
Ik denk dat ik het eerst eventjes alleen moet doen, zou me echt niet op mijn gemak voelen met hem erbij. Ken deze vrouw ook totaal nog niet en heb geen idee wat er nu precies 'mis' is met mij. Ik heb zelf nog geen vat op mijn gevoelens of gedachten gevonden. Ik kan hier ook met niemand echt over praten, het lukt me nog niet mijn gevoelens te verwoorden en schiet meteen in verlegenheid/verwarring als ik hier met iemand over moet praten...
Luca03 schreef:Hier niet zo goed... heel veel stress en spanning maar zit dan ook in mijn examens. Komende woensdag de laatste dus nog even! Ben nu met hippotherapie begonnen en vind dat heel fijn, bij paarden voel ik me op mijn gemak en dan praat ik ook makkelijker. Het is ook heel interessant omdat ik dit later heel graag zou willen doen! Mag na m'n examens beginnen afbouwen van mijn medicatie en heb over een maand pas weer een afspraak bij m'n psychologe. Over het algemeen dus wel goed maar op dit moment zoveel stress dat ik huilbuien krijg enzo.
Phoya schreef:Wat is er aan de hand Calipsolover? Ziek, huilbuien? Zijn er andere factoren die een rol spelen zoals menstruatie?
Wat houd je nog op de been?
Ik raad je echt aan iets te vinden waar je naar kan grijpen als je je echt naar voelt.
Een leuke serie of film ofzo. Dat kan echt goede afleiding geven en positieve prikkels.
Is er voor jou een behandelplan gemaakt? Ben je nu onder begeleiding van een psycholoog, psychiater, psychiatrisch verpleegkundige?
Je kunt me altijd een pb sturen he.
Kom op meis, gewoon doorzetten.
CalipsoLover schreef:Er is iets gebeurd waardoor ik me terug helemaal miserabel voel. Was echt een mes in mijn rug. Heb constant huilbuien, alsof mijn hart terug helemaal opnieuw wordt gebroken.
Ik moet overmorgen voor het eerst naar een psychotherapeut. Weet dus nu nog totaal niet wat ik kan doen als ik me zo voel. Voel me zo verschrikkelijk in de steek gelaten door alles en iedereen.
JoskaH schreef:Eigenlijk zou het me niet moeten uitmaken, maar mijn complete vriendengroep(en die is behoorlijk groot!) is gisteren samen naar het strand geweest. Ik ben niet gevraagd, geen eens een appje erover gekregen oid.(hoeft ipc natuurlijk niet maar toch, zitten goede vrienden bij). Als je dan ineens een melding van Facebook krijgt erover steekt dat toch. Ik voel me nog wenzamer dan normaal.
JoskaH schreef:Tja, niet zoveel te zeggen. Ik zou gewoon zo graag iemand hebben waar ik lekker tegen kan banketstaaf, mee kan lachen, afspreken... gewoon een vriend(in). Maar het is me niet gegund, en door het proberen heb ik weinig identiteit meer; ik ken mezelf, ben heel sterk. Maar zij is opgesloten in een kerker en bewaakt door de depressie. Ik had gewoon niet moeten bestaan. Nu ben ik er en moet het maar volhouden, krijg telkens te horen hoe dit bij mijn leeftijd hoort en dat ik nog zo jong ben en puber, te zweverig, geen realist en meer rommelzooiwoorden. Ja ja. Stiekem is dat bloedirritant, want zo zit het gewoon niet.
JoskaH schreef:Paar dagen clean geweest van snijden, vandaag per ongeluk weer gebeurd. Stom hoe 'verslavend' het is en ook erg gevaarlijk...
Citaat:Eigenlijk zou het me niet moeten uitmaken, maar mijn complete vriendengroep(en die is behoorlijk groot!) is gisteren samen naar het strand geweest. Ik ben niet gevraagd, geen eens een appje erover gekregen oid.(hoeft ipc natuurlijk niet maar toch, zitten goede vrienden bij). Als je dan ineens een melding van Facebook krijgt erover steekt dat toch. Ik voel me nog wenzamer dan normaal.
Citaat:Heb weer lekker dikke muren opgebouwd, maar vandaag zijn ze weer deels gebroken.
Citaat:Veel is geregeld voor de komende tijd, dus ik heb het idee dat ik nu weinig nut meer heb(hoef niks meer te doen) en zelfmoordneiging wordt aanzienlijk groot.
Citaat:Tja, niet zoveel te zeggen. Ik zou gewoon zo graag iemand hebben waar ik lekker tegen kan banketstaaf, mee kan lachen, afspreken... gewoon een vriend(in). Maar het is me niet gegund, en door het proberen heb ik weinig identiteit meer; ik ken mezelf, ben heel sterk. Maar zij is opgesloten in een kerker en bewaakt door de depressie. Ik had gewoon niet moeten bestaan. Nu ben ik er en moet het maar volhouden, krijg telkens te horen hoe dit bij mijn leeftijd hoort en dat ik nog zo jong ben en puber, te zweverig, geen realist en meer rommelzooiwoorden. Ja ja. Stiekem is dat bloedirritant, want zo zit het gewoon niet. Maar goed.
Citaat:Ik weet het, niet teveel aantrekken can anderen. Lukt ook 9/10 keer maar die ene keer trekt me zo omlaag, dat naast mijn eigen problemen ik lekker nog dieper zit.
Citaat:Ik wil gewoon bij Bailey zijn, maar daar is dan de vriendengroep die mij onbewust liet zitten. En het is nacht natuurlijk.
Hij moet ook naar een andere stal, daar gaat hij gelukkig wel snel heen. Dan ben ik ook blijer.
Citaat:Ik wil ook helemaal niet geholpen worden. Ik wil huilen, krijsen, doodgaan maar gered worden door de engel, mijn eigen ziel. Of dé vriend. Maar die heb ik niet. Het is allemaal zo zwart. En als ik er over typ en nadenk weet ik weer hoe erg het eigenlijk is.
Ik moet sterk blijven. Maar het lukt me gewoon niet meer.