Ik kreeg vandaag het advies om meer te gaan wandelen omdat het eerder goed werkte voor m’n herstel en ik nu achteruit ga.. Binnenkort dus vast meer foto’s van mij.
Anoniem
Geplaatst: 05-12-19 20:55
Mooi Hilary, ik ben jaloers!
Wat vervelend dat het niet beter gaat Mandyy Maar lekker veel wandelen dan, dat doet wel echt goed in zulke situaties is mijn ervaring. Hopen dat het een beetje goed weer blijft voor je.
Mag ik me hier ook melden? Ik wandel ook graag, zowel met man, paard, vriend(inn)en of alleen. Enige probleem is de tijd, zeker nu het sneller donker wordt.
Wij wonen in Zeeland en (tijdelijk) vlak onderaan de duinen. Sta dus zo op het strand voor een wandeling of door de duinen zelf. Maar vind het ook altijd erg leuk om nieuwe plekken en paden te ontdekken.
Ik gebruik Endomondo om mijn rondes bij te houden, daar word ik altijd wel fanatiek van.
Gisteren 7 km gewandeld in het donker. Het was KOUD. Een enorm gure wind. Ik was blij toen ik onder de douche stond. Maar goed, het was toch weer even lekker sporten.
Heerlijk om zo te kunnen rijden Hilary!(beetje jaloers )
Welkom Ntlie.
Jammer dat er zo'n gure wind stond Germie. Hier waaide het gisteren ook flink (terwijl het normaal nooit waait) Moest even flink door de sneeuw ploegen, maar werd beloond met een prachtig uitzicht.