1,6mm vinden ze alleen niet zo leuk, dus ik ga er binnenkort 1,2mm insteken en dan veel masseren enzo voordat de 1,6mm erin gaan en daarna de 2mm.
Wil op eindmaat 5mm denk ik, daar kun je al mooie plugjes etc voor vinden en is mooi subtiel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Ook in je oorlel zou ik gewoon piercen en niet schieten. Word tegenwoordig echt afgeraden omdat je het weefsel opzij drukt waar er eigenlijk geen ruimte over is. En met piercen haal je het weefsel teveel weg en dan is er dus plaats voor een piercing of oorbel.
Mijn ene oor blijft altijd zeurderig terwijl dat bij m'n piercings dus echt volledig is genezen en nooit zo zeurt.
Sem_ schreef:Ik heb dat ook gehad met een helix piercing. Alleen zat bij mij het hele steentje in het gaatje. Ik ben toen naar de weekendarts geweest die heeft het verdoofd en geprobeerd eruit te duwen en draaien, maar dat lukte niet en deed veel pijn. Verdoven daar is schijnbaar lastig. Uiteindelijk naar huis gestuurd en ik moest het zelf maar blijven proberen, dat vond ik ook prettiger dan iemand anders die er aan kwam. Of hij aan de voor of achterkant eruit kwam maakte ook niet meer uit. Uiteindelijk is het gelukt! Toen heb ik nog een antibioticakuur moeten slikken. Geen pretje.. Blijven proberen en de huisarts is ook geen gek idee dus. Sterkte!
Skessa_ schreef:Kan je het dopje nog wel zien??
Ik zou proberen om het met een tangetje door te knippen. Sowieso even lang douchen/weken, dan is je huid soepeler
Yv_ schreef:Wat je kunt proberen, is het een tangetje het knopje eraf knippen en 'm dan via de achterkant eruit drukken. Hoop ik alleen dat het niet een heel duur sierraad was.
Ik heb vroeger weleens zo'n kettinkje gehad, die ging in een gaatje in je oorlel en dan met zo'n clipje op de plek van een helix. Dat hele ding was er toen ingegroeid, ontsteken en alles en ik heb mijn vader 'm toen met een tang eruit laten halen. Deed echt MEGA veel pijn, maar zodra die eruit was, was het al een hele opluchting!
Succes en sterkte!
Corelli schreef:Ik zou toch richting de HA gaan morgen, dit kan een hels karwei zijn
Sterkte!
karlli schreef:Hier ook gehad met oordopjes, in een nacht hele achterkantje ingegroeid, waarschijnlijk zat deze al twee dagen net even te strak. HA heeft het er uit gesneden, duwen lukte niet meer.
Ik heb ze toen laten dichtgroeien en later opnieuw laten schieten
Schieten is erg lang geleden ik was jong, nu zal ik dat dus ook niet zomaar meer laten doen.
Echt even naar de HA zeker als het goed is gaan ontsteken heb je toch even een AB kuurtje nodig.