Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:Desteney_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.
Ik heb ook lang zo'n piercing gewild, tot een klasgenoot van me d'r een liet zetten. Zij heeft er zoveel problemen mee gehad dat ik het al niet meer wilde, is tot twee keer uitgegroeid bij haar en toen had ze er ook genoeg van.
Zijn hier mensen met een smiley? Ik zit de laatste tijd weer met nieuwe piercings in mijn hoofd, zou graag een smiley willen omdat je daar ook geen zichtbaar litteken van overhoudt, maar een tongueweb vind ik ook leuk. Mijn enigste twijfel is dat ik bang ben dat ik niet met een smiley ga staan
purple schreef:dat zei ze dus ook tegen mij.Ik heb net een helix laten zetten bij Upper Ten (opleidings-zaak). Viel me alles mee, voelde het bijna niet! Nu gloeit het een beetje.
Maar zij raadde aan om sterilon te gebruiken... dat vond ik een beetje twijfelachtig
anoukwendy schreef:Als ik dit allemaal lees verwaarloos ik mn piercings echtheb die tragus dus sinds kerst maar heb er nog nooit iets opgesmeerd
Ook niet echt schoongemaakt, zit er constant met mn vingers aan maar heb er nooit last van, mn helix heb ik ook nooit iets mee gedaan en mn navelpiercing ook niet..
_Ekenna schreef:Ik zou het niet weten.
Weet wel dat Amersfoort niet zo goed aangeschreven staat om z'n piercers. Misschien ga je binnenkort een keer naar Utrecht of Arnhem? Daar weet ik wel twee goed aangeschreven piercingshops te vinden die ook echt gebruik maken van titanium.
_Ekenna schreef:Tom van Oudenaarden! http://www.Piercingutrecht.nl
Die zit op prima loopafstand van CS. Ga altijd naar hem toe (5 kraakbeen piercings, 2 surfaces en een tepelpiercing daar door hem laten piercen) en ik vind hem echt heel goed.