[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:26

Wat houdt dat in, een lomp achterkantje? ;) Ik heb zo'n platte achterkant

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:45

Snollygoster schreef:
Desteney_ schreef:
Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.

Ik heb ook lang zo'n piercing gewild, tot een klasgenoot van me d'r een liet zetten. Zij heeft er zoveel problemen mee gehad dat ik het al niet meer wilde, is tot twee keer uitgegroeid bij haar en toen had ze er ook genoeg van.

Zijn hier mensen met een smiley? Ik zit de laatste tijd weer met nieuwe piercings in mijn hoofd, zou graag een smiley willen omdat je daar ook geen zichtbaar litteken van overhoudt, maar een tongueweb vind ik ook leuk. Mijn enigste twijfel is dat ik bang ben dat ik niet met een smiley ga staan :=

ik heb een smiley piercing

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:18

Klijntje schreef:
Wat houdt dat in, een lomp achterkantje? ;) Ik heb zo'n platte achterkant

Een plat achterkantje op een oorbel van 0.8 mm? :o?

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:37

Corelli

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 21:12

Een labret

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:49

Ik heb net een helix laten zetten bij Upper Ten (opleidings-zaak). Viel me alles mee, voelde het bijna niet! Nu gloeit het een beetje.
Maar zij raadde aan om sterilon te gebruiken... dat vond ik een beetje twijfelachtig :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:53

Sterilon zou ik niet gebruiken op een verse piercing. Ik gebruik het alleen op oudere piercings als ze weer beginnen te bitchen. Nieuwe piercings schoonmaken met alleen water of eventueel unicura zeep voldoet.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 15:11

Ja ik vroeg ook of ik het gewoon red met, niet aanzitten en alleen onder de douche met water wassen. Maar toen raadde zij sterilon aan.
Thanks god for Bokt :P

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 15:14

Wel goed droog maken na het douchen met een stukje keukenpapier. :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 15:50

Ik ga mijn tragus laten piercen vanmiddag, bij spike in Zwolle. Ik weet niet of mijn moeder er zo blij mee is, maar dat zien we dan wel weer. :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 15:52

purple schreef:
Ik heb net een helix laten zetten bij Upper Ten (opleidings-zaak). Viel me alles mee, voelde het bijna niet! Nu gloeit het een beetje.
Maar zij raadde aan om sterilon te gebruiken... dat vond ik een beetje twijfelachtig :=
dat zei ze dus ook tegen mij.
Daardoor ging het irriteren. Toen tijd teetrea tot het over wad en nu alleen na het douchen met unicura en verder met rest laten. Werkt prima!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:40

Ik gebruik idd ook unicura, was eerst mn handen ermee, dan laat ik een drupje flink schuimen en breng dat schuim aan op mn piercings. Afspoelen, droogdeppen en klaar :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:58

Het staat vast dat ik vanmiddag/vanavond mijn tragus laat piercen, welk ontsmettingsmiddel kan ik het beste aanschaffen/gebruiken? Elke piercer heeft een andere manier, dat weet ik. Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:59

Ik laat het helemaal met rust, alleen als het geïrriteerd begint te raken spoel ik met zeezout :)
Daarmee doet mijn tragus het iig tot nu toe heel goed.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:00

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb met mijn helix nooit problemen gehad, en vind de natuurlijke geneeswijze misschien nog het beste.. Ik laat het weten :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:25

Als ik dit allemaal lees verwaarloos ik mn piercings echt :') heb die tragus dus sinds kerst maar heb er nog nooit iets opgesmeerd :')
Ook niet echt schoongemaakt, zit er constant met mn vingers aan maar heb er nooit last van, mn helix heb ik ook nooit iets mee gedaan en mn navelpiercing ook niet..

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:49

Dag dames (en heren) zou ik hier even binnen mogen vallen met een vraagje?

Ik heb zo'n 5/6 maanden geleden mijn navelpiercing eruit gehaald omdat ie telkens ontstoken was, nu wil ik hem graag opnieuw piercen met titanium, maar hoe weet ik of de shops echt de waarheid zeggen en met titanium piercen ipv chirurgisch staal? Ik woon in voorthuizen en wilde in amersfoort bij ok corral of american x gaan

Hoop dat jullie me kunnen helpen

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 18:24

Ik zou het niet weten. :')
Weet wel dat Amersfoort niet zo goed aangeschreven staat om z'n piercers. Misschien ga je binnenkort een keer naar Utrecht of Arnhem? Daar weet ik wel twee goed aangeschreven piercingshops te vinden die ook echt gebruik maken van titanium.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:18

Ik heb mijn tragus zojuist gepierced! Ben er heeel blij mee en de pijn viel 1000 keer mee. Nu moet ik het schoonhouden met water en zout, heel minimaal 2 keer in de week. Nu bedenk ik me net dat ik evht m'n haar moet wassen vanavond.. Kan dit kwaad?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:28

anoukwendy schreef:
Als ik dit allemaal lees verwaarloos ik mn piercings echt :') heb die tragus dus sinds kerst maar heb er nog nooit iets opgesmeerd :')
Ook niet echt schoongemaakt, zit er constant met mn vingers aan maar heb er nooit last van, mn helix heb ik ook nooit iets mee gedaan en mn navelpiercing ook niet..

Ik heb mijn inner conch één keer met unicura gewassen toen het echt mega opgezwollen was en er heel veel wondvocht uit kwam, voor de rest nooit iets mee gedaan := En dat is ook de enige piercing waar ik geen gezeik mee heb (gehad), dus ik vind het prima om ze te 'verwaarlozen'.

Haar wassen kan echt geen kwaad als je als laatste nog even je tragus afspoelt zodat er niks blijft zitten :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:35

Oke super dankjewel!

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 10:51

_Ekenna schreef:
Ik zou het niet weten. :')
Weet wel dat Amersfoort niet zo goed aangeschreven staat om z'n piercers. Misschien ga je binnenkort een keer naar Utrecht of Arnhem? Daar weet ik wel twee goed aangeschreven piercingshops te vinden die ook echt gebruik maken van titanium.

Aah oke bedankt voor de tip! Utrecht wilde me vriendin ook heen, welke shops zijn daar goed?

Alvast bedankt!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 10:53

Tom van Oudenaarden! http://www.Piercingutrecht.nl
Die zit op prima loopafstand van CS. Ga altijd naar hem toe (5 kraakbeen piercings, 2 surfaces en een tepelpiercing daar door hem laten piercen) en ik vind hem echt heel goed. :j

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:14

[code][/code]
_Ekenna schreef:
Tom van Oudenaarden! http://www.Piercingutrecht.nl
Die zit op prima loopafstand van CS. Ga altijd naar hem toe (5 kraakbeen piercings, 2 surfaces en een tepelpiercing daar door hem laten piercen) en ik vind hem echt heel goed. :j

Heel erg bedankt !

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 20:22

Mijn tragus is aan het b*tchen :(
Hij is niet echt ontstoken, ik zie er niks aan aan de buitenkant er komt geen troep uit.. Maar toch doet hij pijn, als ik lach als ik mijn hoofd draai........... Grrrrr en het ging zo goed!