Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:48

Nu wel! Alleen als ik op je link klik krijg ik alleen een foto te zien :j

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:17

Ik ben ook 13 en ik draag bijna elke dag een mengseltje van foundation en bb-cream, en dan gebruik ik concealer en poeder ik het af. Soms gebruik ik mascara, maar meestal ben ik daar echt te lui voor :P.
Foundation/bb cream gebruik ik omdat mijn huid heel onzuiver is, en omdat ik daar onzeker over ben.
Verder draag ik geen eyeliner en oogschaduw. Maar ik vind dat je beter kunt oordelen over een foto (die je al plaatste :o) dan over een productenlijst.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:23

Oke ik gebruik:
Klein beetje foundation/concealer
(Dat alleen nu omdat ik 3 puisten heb :+ )
Mascara
Oogschaduw
Oogpotlood
Lipbalsem
Lipgloss (ja over de Lipbalsem :P )

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:30

Xfjord schreef:
ik heb een vraag.dus die stel ik even.
ik wil graag een Halloween look maken. maar ik weet niks hebben jullie ideeën/ voorbeelden met wat voor make up je nodig hebt?

Je kunt kijken op verschillende blogs, deze blog heeft best veel halloweentutorials: www.teskuh.nl en deze www.lottelovesbeauty.nl ;).

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:52

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:14

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:29

Pff, ik had me hier een paar pagina's geleden aangemeld omdat ik een zeer gevoelige huid heb. Ik kreeg hier de tip om rituals te proberen. Dus vandaag naar de rituals winkel hier in de buurt, doen ze daar geen make-up...

Wie weet er een winkel waar ze mij kunnen helpen met uitproberen, wil er best wel wat voor rijden, mijn autootje rijd toch heel België en Nederland rond.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:48

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:53

Seltje schreef:
Pff, ik had me hier een paar pagina's geleden aangemeld omdat ik een zeer gevoelige huid heb. Ik kreeg hier de tip om rituals te proberen. Dus vandaag naar de rituals winkel hier in de buurt, doen ze daar geen make-up...

Wie weet er een winkel waar ze mij kunnen helpen met uitproberen, wil er best wel wat voor rijden, mijn autootje rijd toch heel België en Nederland rond.

oh jeetje wat een flop.
Een vriendin van mij heeft het denk ik in breda laten doen. ik vraag het even na voor je.

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:03

Wat vinden jullie van de 'Catrice Matt Mousse Make up' ??

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:15

Seltje schreef:

Balen! Clinic is trouwens ook een aanrader voor de gevoelige huid. Heb er zelf ook goede ervaringen mee!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:21

Seltje Ik zie dat je van België bent. De vestiging in de Veldstraat in Gent heeft iig make-up :) Maar ik weet niet of rituals wel heel goed is voor een extreem gevoelige huid. Al naar Paula's Choice gekeken? (http://www.paulaschoice.nl/shop/make-up) La Roche Posay? Vichy?

Manou_xxx Clinique is niet het meest geschikte, vaak zitten daar alsnog irriterende ingrediënten in. Bij rituals heb ik evenzeer mijn twijfels..

Loose Dat dus. Clinique claimt het misschien wel, maar mijn ervaring is ook anders.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 22-10-14 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:23

Manou_xxx schreef:
Seltje schreef:

Balen! Clinic is trouwens ook een aanrader voor de gevoelige huid. Heb er zelf ook goede ervaringen mee!

Mijn zus heeft ook gevoelige ogen en kan geen Clinique hebben.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:26

Ik heb zin in deze vraag.

Wat is jullie favo merk??

Mijne eccence

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:29

Lorac in oogschaduw, lipstick mac, brows Anastasia beverly hills en de rest varieert (:

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:34

Mijne is gewoon overal eccence. Ik hou van dat merk!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:48

drawerlover schreef:
Ik heb zin in deze vraag.

Wat is jullie favo merk??

Mijne eccence

Nars <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:50

Oef teveel... Mac Chanel... Oohja MUG <3

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:54

Voor de lipsticks vooral Mac <3
Daarna hema en catrice.
Essence vind ik soms ook wel fijn, en soms zelfs die van de action.

Verder vooral catrice, essence en hema.
En wat dingetjes van chanel, estee lauder enz.
Maar de quatro`s van chanel komen er nooit meer.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:56

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:59

Loose schreef:
Manou_xxx schreef:

Mijn zus heeft ook gevoelige ogen en kan geen Clinique hebben.

Hvelreki schreef:
Seltje Ik zie dat je van België bent. De vestiging in de Veldstraat in Gent heeft iig make-up :) Maar ik weet niet of rituals wel heel goed is voor een extreem gevoelige huid. Al naar Paula's Choice gekeken? (http://www.paulaschoice.nl/shop/make-up) La Roche Posay? Vichy?

Manou_xxx Clinique is niet het meest geschikte, vaak zitten daar alsnog irriterende ingrediënten in. Bij rituals heb ik evenzeer mijn twijfels..

Loose Dat dus. Clinique claimt het misschien wel, maar mijn ervaring is ook anders.

Clinique geeft hopeloos allergische reacties. Vichy dekt niet, op zich wel bruikbaar maar dat pakt niet goed op mijn huid. En le roche posay geeft ook heel zware allergische reacties. Ik verdraag zonder problemen de bodycreme van rituals, hoewel ik normaal alles met geurtjes direct kan weggooien, dus daarom dat ik dat ging proberen.

Op naar gent dus. Ik wil echt kunnen proberen in een winkel, heb al zoveel merken op mijn kast staan die ik kan weggooien (= aan mijn mama geven), ik weet op 5 seconden of mijn huid ertegen kan, maar als ik online ga bestellen, dan is terugsturen al een heel grote stap.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:06

Vichy dekt niet? Probeer deze shizzle eens.. had een vriendin afgelopen week mee naar disney en damn dat spul dekt echt belachelijk goed :o

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:07

Misschien moet je is gaan snuffelen bij Aziatische merken zoals Sensai en Shiseido?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:10

Als Rituals niets wordt, en je liever niet online bestelt, zou je ook nog kunnen kijken voor een poederfoundation. Dat geeft in principe veel minder reactie. Je bent van Antwerpen, naar welke Rituals ben je geweest? Ik vond namelijk dit artikel http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 130710_003 Zal dichter bij de deur zijn :) Volgens mij kan je bij Paula's choice ook testers aanvragen. Ga eens even zoeken.
Edit: Inderdaad. Staan gewoon samples tussen. Kosten blijkbaar wel 2,5 euro.

Ik heb niet echt één favoriet merk. Mijn favoriete merk voor gezichtskwasten is iig wel RT :D Ben sowieso ook fan van Mac. Maar evengoed Urban Decay, Estee Lauder, Nars etc.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:19

xNavatu schreef:
Vichy dekt niet? Probeer deze shizzle eens.. had een vriendin afgelopen week mee naar disney en damn dat spul dekt echt belachelijk goed :o

Zal die dan maar eens proberen, ik heb de vloeibare dermablend hier staan, en dat dekt echt niet aangenaam op mijn huid.

Afbeelding

Maar ik heb echt een hele moeilijke huid. In de bodyshop hebben ze alles geprobeerd, en geen goede fond de teint gevonden... Dus ga ik op mijzelf maar uitproberen.

Ik ben naar de rituals in Wijnegem shopping geweest, had precies beter hier int stad gegaan *al is de leysstraat allesbehalve een bekende winkelstraat*