xMyrth schreef:Joolien toch!![]()
Mag ik btw vragen warom een lepeltje?
+1 waarom een lepel? en badass hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Joolien toch!![]()
Joolien schreef:xMyrth schreef:Joolien toch!![]()
Dat mag, omdat mijn vriend en ik altijd lepeltje lepeltje liggenen dat is een beetje ons dingetje. Heb er ook iets voor gemaakt
![]()
[UK] [ART] Omdat we altijd lepeltje lepeltje liggen...
lrtj_ schreef:Gewoon doen Joolien anders blijft het in je hoofd zitten, je kan het misschien met een ander ontwerp verwerken dat er niet specifiek zo een betekenis aan zit.
xMyrth schreef:Haha ik zie nu een heel klein lepeltje voor me, op de plek waar de trouwring zou zitten.
Daar dus:
http://www.tattoozeewolde.nl/wp-content ... vinger.jpg
Joolien schreef:lrtj_ schreef:Gewoon doen Joolien anders blijft het in je hoofd zitten, je kan het misschien met een ander ontwerp verwerken dat er niet specifiek zo een betekenis aan zit.
Ik wil t eigenlijk zelfs doen voor als we gaan trouwen, ipv een ring want ik heb namelijk niks met sieraden. Op mijn vinger vind ik aan de ene kant dan weer grappig, maar aan de andere kant toch weer een risico met niet mooi worden/uitlopen maar ook "stel" dat het uit gaat, dan is dat weer niet helemaal de juiste herinnering. Al kan ik me dat niet voorstellen maar goedNog even om over na te denken dus
Mooi gezet Pieteritus.
Pieteritus1 schreef:xMyrth, Romeinse cijfers.
Gewone cijfers vond ik te simpel.
De namen in het Japans waren niet mooi van vorm (ahum) en daarom uitgekomen op Romeins cijfers.
Lepel is wel heel apart. Ik zou hem niet zo heel groot zetten.
Joolien schreef:xMyrth schreef:Joolien toch!![]()
Dat mag, omdat mijn vriend en ik altijd lepeltje lepeltje liggenen dat is een beetje ons dingetje. Heb er ook iets voor gemaakt
![]()
[UK] [ART] Omdat we altijd lepeltje lepeltje liggen...