Winged schreef:Sannnn schreef:Mijn heup knakt alleen continu bij die leg raises..Zo irritant, elke keer op bepaald punt gaat ie knak en dan is het weer goed. Altijd op mijn opleiding geleerd als t knakt is t niet erg als t maar niet pijn doet, dus we gaan rustig door.
Heb je je handen wel onder je kont liggen? Dan ondersteun je je heupen namelijk net iets meer.
Ik probeer dat wel (heb ook "de knak"), maar dan liggen mijn handen zo vervelend. Vingers afgekneld, bot tegen bot, dat soort dingetjes. Is er nog een bepaalde manier waarop je je handen kunt leggen daarvoor, of word het gewoon leven met de knak? Ik leg als ik een poging doe mijn handen met de palm naar beneden zo ver mogelijk richting mijn rug.
Zo irritant, elke keer op bepaald punt gaat ie knak en dan is het weer goed. Altijd op mijn opleiding geleerd als t knakt is t niet erg als t maar niet pijn doet, dus we gaan rustig door. 
je test je spieren natuurlijk ook wel heel erg dan. Probeer je ellebogen goed recht onder je schouders te zetten
Zolang je je spieren maar wel aan het werk blijft zetten. Heb jij spierpijn (spierpijn hoeft geen vreselijke pijn in te houden) heb je het dus goed gedaan. Merk jij niet meer dat je getraind heb zal je er een schepje bovenop moeten doen. En dat hoeft helemaal niet met een challenge te zijn waar menig mens in niet zo'n goeie conditie het enorm moeilijk mee heeft.