[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:30

muntdrop schreef:
... kraakbeenpiercings soms in het begin heel lief zijn, en na 2 weken gaan ze opeens helemaal los :+

*Steekt hand op*
Mijn tragus 3 weken (of 4... Zoiets) geleden laten zetten, was niks aan de hand, was hartstikke braaf. Maar sinds vandaag gaat ie heeeelemaal los. Komt pus uit.. Is hartstikke dik.. Bah. :')

lor1_1984

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:43

Haha, herken dat ook nog wel van mijn tragus ja. :P
In het begin af en toe wel een beetje rood en opgezwollen als ik er weer eens tegenaan tikte oid, maar verder erg braaf tot ong 2 weken na het zetten.
Toen begon 'ie steeds meer te bitchen en toen ik er 2 weken later per ongeluk tegenaan tikte met m'n haarborstel hoorde ik *pats!* en kon ik de boel goed gaan schoonmaken en ontsmetten. :oo
Sindsdien heeft 'ie geen problemen meer gegeven en hij zit er inmiddels alweer 6,5 jaar in. :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:02

Omygoshie.. wat ik nu toch heb. _O-
Mijn tragus is zo dik geworden dat ie de gehoorgang al bijna helemaal afsluit en mijn staafje te klein geworden is. Zo klein dat als ik een beetje druk geef op mijn bolletje (volgens mij 3 mm) dat dat bolletje gewoon in het gat verdwijnt.... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:36

_Ekenna schreef:
Omygoshie.. wat ik nu toch heb. _O-
Mijn tragus is zo dik geworden dat ie de gehoorgang al bijna helemaal afsluit en mijn staafje te klein geworden is. Zo klein dat als ik een beetje druk geef op mijn bolletje (volgens mij 3 mm) dat dat bolletje gewoon in het gat verdwijnt.... _O-

Ahh, misschien moet er wel een langer staafje in! Dat heb ik ook gehad, was echt een fijn gevoel, lekker een beetje priegelen aan een verse wond om er vervolgens weer iets door te steken :j

Niet dus, succes in ieder geval! :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:24

Ja een langer staafje moet er echt in..
Maar die kan ik er niet in krijgen nu. Hij is iets schuin gezet namelijk zodat ik makkelijker oortjes in kan, dus de achterkant zit wat dieper in het oor. En omdat het nu zo dik is kan ik er niet bij komen, en kan ik er dus geen nieuwe in doen. _O-
En naar de piercer kan ik ook niet vandaag.. want ik moet werken. Morgen dan maar even gaan. Kan ik direct een surface onder beide sleutelbenen laten zetten. :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:58

Oh jee, misschien een beetje koelen tegen de zwelling?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:16

Weet iemand of je dat zeezout wat je in de supermarkt kan kopen ook voor je piercing kan gebruiken ?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:51

Vuur de vragen maar af. Ik heb een vrije avond.
Dus ik reageer vanavond nog. En dat is even een privilege... Ik ben zo bizar druk.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:13

Wat had ik ook al weer gezegd Vumana.. Als ik m'n assessment haalde zou ik om een Rook komen toch?
Heb m'n assessment gehaald! Maar ben alleen morgen nog maar in de buurt (Rotterdam) voor een tentamen en ben dan met het OV..

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:12

Mijn piercing zit er nu 1,5 week in en maak hem 2 keer per dag schoon.
Ik geloof dat de wond zowat genezen is. Kan de piercing bewegen en draaien zonder pijn.
Moet ik hem dan ook nog schoonmaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:32

Jamiefris schreef:
Mijn piercing zit er nu 1,5 week in en maak hem 2 keer per dag schoon.
Ik geloof dat de wond zowat genezen is. Kan de piercing bewegen en draaien zonder pijn.
Moet ik hem dan ook nog schoonmaken?

Mijne zit er 5 dagen in en die kan ik als hetzelfde beschrijven. Ze hebben tegen mij gezegd 2 weken schoonmaken.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:40

Dus nog even volhouden dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:42

Zou ik aanraden. :j

Beter iets te veel dan te kort toch?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:44

Woeiii, vanmiddag weer wat mooie sieraden besteld bij AOP. Wou toch maar weer een ringetje in mijn neus, maar die ball closure ringen vind ik niet mooi staan. Nu voor het eerst maar een smooth segment ring besteld, schijnt alleen wel een hel te zijn om in te krijgen. Naja, dat zie ik dan wel weer! Jullie daar toevallig ervaring mee?

Ennnn.... Ik wil natuurlijk altijd voor 20 euro bestellen ivm gratis verzending, dus ik besloot om te kijken of er nog wat leuks van hout tussen zat, omdat mij dat wel fijn zit. Ik had nog basic plugjes nodig en zag ik zowaar dat het lot mij gunstig was gezind, want er waren veel houten sieraden in de aanbieding. Ik kon zowaar 3 setjes bestellen binnen mijn budget, wat een mazzel! Ben vooral heel erg benieuwd naar de grote houten spirals, als het meezit komen ze morgen al binnen!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:48

Oeh leuk zeg :D
Plaats je een foto van je bestelling als hij binnen is? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:50

Ja, zal ik doen! Ik heb echt heel veel gave sieraden (al zeg ik het zelf :D), zal binnenkort wel even wat foto's spammen. Hebben jullie eigenlijk aparte sieraden, dingen die net even anders zijn dan een gewoon ringetje/staafje, of een gewone plug/tunnel? Zo ja, spammeeeeen! Er kan altijd meer op mijn verlanglijstje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:51

Een vriendinnetje van mij heeft een industrial maar dan een pijltje, die staat erg mooi!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:04

Die wil ik ook graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:09

Ik heb nog niet zo veel leuke ringetjes gezien voor mijn helix, steentjes vind ik niet zo mooi.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:12

MaartJ,

ov is prima te doen, maar morgen ben ik Aanwezig tot max 19, heb een buitenrit gepland staan....

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:33

Ja ik ben rond half 1 klaar in Rotterdam verwacht ik.. Dan moet ik even uitzoeken hoe ik er kan komen.. Meen me te herinneren dat je er wel bij wilde zijn..
Ik PB je wel even!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 00:11

Wat is een leuke "beginners" piercing?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 00:26

Tragus,Helix,Lobe(s).

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:08

Zeau, die zit!
Vanmiddag bij Vumana d'r pa in de shop geweest, heb mezelf een breuk gelachen _O-

Afbeelding

Niet m'n hele oor staat er op maar is ook vrij lastig om een foto te maken van je eigen oor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:12

Mooi! :j