Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Eliine schreef:Als dat een serieuze vergelijking is Pmarena dan heb je wel wat basisstappen anatomie en opname van (voedings)stoffen gemist hoorWie beweren er nu altijd dat "die stoffen in de vaccinaties echt geen kwaad kunnen hoor" want in een peer (of whatever) zitten er veel meer en die kunnen toch ook geen kwaad. En dan ga je mij op de vingers tikken dat ik degene ben die rare dingen vergelijkt?
![]()
Tja en voor de rest... als de verhalen uit de praktijk (!!) van over de hele wereld er niet toe doen...en alleen maar je eigen cirkeltje volgens jullie een betere weergave is van de werkelijkheid, dan ben je zo ver weg van de realiteit en zo teruggetrokken in je eigen bubbel dat er weinig meer aan te doen is denk ik
Maar we gaan het wel zien hoe het hele gebeuren zich verder ontwikkeld. Voor de volgende 100 rondjes zemelen over dezelfde dingen verwijs ik nogmaals naar de volgende link waar het meeste wel behandeld wordt. Als je zelf dat filmpje even aanzet of even terugleest in het topic kom je vanzelf voor de zoveelste keer wel weer de antwoorden tegen die van toepassing zijn, dat scheelt mij een hele berg tijd die ik heel veel beter en dankbaarder kan gebruiken
[ Video ]
pmarena schreef:Ik leg die wetenschappelijke onderzoeken helemaal niet naast mij neer.
Alleen ik beperk me niet alleen tot de wetenschappelijke artikelen die de vaxxers goed uitkomen
Waarom zijn de vele verhalen van mensen die ellende van de vaccins hebben gezien niet geloofwaardig, maar de verhalen van mensen dat ze niemand kennen met vaccin-schade wel?
Ik ken ook niemand met een pinda-allergie, jij wel?
Ik kan een kom pinda's leeg eten zonder problemen, en iedereen die ik ken ook.
Is het dan overdreven kletskoek als een ander zegt dat hij heeft gezien hoe anderen wel in shock raken van een vezeltje pindakaas dat op iemands handen achtergebleven is na het eten van een boterham?
Resistance schreef:pmarena schreef:Wie beweren er nu altijd dat "die stoffen in de vaccinaties echt geen kwaad kunnen hoor" want in een peer (of whatever) zitten er veel meer en die kunnen toch ook geen kwaad. En dan ga je mij op de vingers tikken dat ik degene ben die rare dingen vergelijkt?
![]()
Tja en voor de rest... als de verhalen uit de praktijk (!!) van over de hele wereld er niet toe doen...en alleen maar je eigen cirkeltje volgens jullie een betere weergave is van de werkelijkheid, dan ben je zo ver weg van de realiteit en zo teruggetrokken in je eigen bubbel dat er weinig meer aan te doen is denk ik
Maar we gaan het wel zien hoe het hele gebeuren zich verder ontwikkeld. Voor de volgende 100 rondjes zemelen over dezelfde dingen verwijs ik nogmaals naar de volgende link waar het meeste wel behandeld wordt. Als je zelf dat filmpje even aanzet of even terugleest in het topic kom je vanzelf voor de zoveelste keer wel weer de antwoorden tegen die van toepassing zijn, dat scheelt mij een hele berg tijd die ik heel veel beter en dankbaarder kan gebruiken
[ Video ]
Maar je gaat geen f*cking peer prakken en in je lijf spuiten. Tenzij je aan een nieuwe vorm van biohacking wil gaan doen net zoals die gozer die de bijbel in z'n arm spoot. Sorry maar het is inderdaad een beetje een hele stomme vergelijking.
dromertje2 schreef:pmarena schreef:Ik leg die wetenschappelijke onderzoeken helemaal niet naast mij neer.
Alleen ik beperk me niet alleen tot de wetenschappelijke artikelen die de vaxxers goed uitkomen
Waarom zijn de vele verhalen van mensen die ellende van de vaccins hebben gezien niet geloofwaardig, maar de verhalen van mensen dat ze niemand kennen met vaccin-schade wel?
Ik ken ook niemand met een pinda-allergie, jij wel?
Ik kan een kom pinda's leeg eten zonder problemen, en iedereen die ik ken ook.
Is het dan overdreven kletskoek als een ander zegt dat hij heeft gezien hoe anderen wel in shock raken van een vezeltje pindakaas dat op iemands handen achtergebleven is na het eten van een boterham?
Ik moet eerlijk toegeven dat jij de winnares zijt in het omdraaien van woorden en het superieur zijn.
Al die verhalen komen toch ook goed uit voor u he.
Citaat:En wie zegt dat iemand zich beperkt tot wetenschappelijk bewijs omdat ze vaccineerd?
Citaat:Ik lees die verhalen ook en klasses die en ik vaccineerd
Terwijl andere het omgekeerde doen.
Het is niet omdat je niet vaccineerd, dat je het alleenrecht hebt op kritisch zijn.
Ik ben ook kritisch, enkel verschillen onze onderwerpen waar we kritisch op zijn.
Citaat:Een peer inspuiten is gevaarlijker dan iets dat gemaakt en bewerkt is om in te spuiten.
pmarena schreef:Ik zou liever willen dat die verhalen er niet waren. Maar als je hier in het topic kijkt dan lijkt alsof ik 1 van de weinigen ben die zich hier zorgen om maakt. "Jullie" stappen er bijzonder makkelijk overheen en er wordt zelfs gesuggereerd dat de verhalen niet waar zijn.
pmarena schreef:Maar we gaan het wel zien hoe het hele gebeuren zich verder ontwikkeld. Voor de volgende 100 rondjes zemelen over dezelfde dingen verwijs ik nogmaals naar de volgende link waar het meeste wel behandeld wordt. Als je zelf dat filmpje even aanzet of even terugleest in het topic kom je vanzelf voor de zoveelste keer wel weer de antwoorden tegen die van toepassing zijn, dat scheelt mij een hele berg tijd die ik heel veel beter en dankbaarder kan gebruiken
BigBen schreef:pmarena schreef:Ik zou liever willen dat die verhalen er niet waren. Maar als je hier in het topic kijkt dan lijkt alsof ik 1 van de weinigen ben die zich hier zorgen om maakt. "Jullie" stappen er bijzonder makkelijk overheen en er wordt zelfs gesuggereerd dat de verhalen niet waar zijn.
Natuurlijk zijn die verhalen niet waar.
Dat weet toch iedereen.
Waren ze wél waar, was er met andere woorden een duidelijke causale link tussen vaccinaties en bepaalde aandoeningen, dan zou onderzoek dat binnen de kortste keren bevestigen.
Zo'n onderzoek heb ik nog niet gezien.
pmarena schreef:Wauw.
Dus al die ouders, die hun tot dan toe gezonde kind kwijt zijn geraakt (op verschillende manieren) direct na de vaccinaties. Die staan een potje te liegen? Waarom dan precies, wat winnen zij daar precies mee...?
En waarom worden er dan zulke grote bedragen uitbetaald in de USA door de "Vaccine Court"...? Als ze er onderuit kunnen, dan doen ze het hoor
pmarena schreef:Ik snap heel goed wat ermee bedoeld wordt, en vindt het appels met peren vergelijken.
Die vaxxers uitspraak / vergelijking komt neer op: "omdat het in een peer die je opeet geen kwaad doet, doet het geïnjecteerd ook geen kwaad"