Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:10

Vinden jullie het ook zo veel zwaarder met deze hitte? Mijn gewichten lijken wel een ton te wegen :o Of word ik gewoon een mietje?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:51

Nee ik vind het ook een stuk zwaarder, in mn kamer is het al zo benauwd en zelfs met alles open zweet ik me echt het leplazerus. :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:57

Ik heb donderdag en vrijdag dus insanity maar ik ben zo vreselijk stijf vandaag wil ik twee keer doen dus ben benieuwd hahaha

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:53

En je zou denken dat het went he Spikkel, maar helaas :') Verbazingwekkend genoeg vind ik de cardio prima te doen, maar de kracht...

Veel succes Cindeeh! Lekker bezig zeg +:)+

Ik heb voor het eerst couscous gemaakt gisteren volgens de richtlijnen van Phormicola; ik dacht dat het veel werk zou zijn maar er is niets aan! Het was klaar op een kwartiertje, en ik eet het nu al twee dagen als heerlijke lunch bij een salade, njammie!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:55

Vanochtend workout 5 BR weer gedaan :) dan voel ik me vanavond tenminste niet zo schuldig om een pizza :o hihi....

Ging weer lekker! :D

Gisteren op verjaardag bij iemand hebben 2 mensen gevraagd of ik afgevallen was :D *\o/*

Bhris...welke hitte? :+ hier is het dus echt niet warm buiten ..... :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:56

@Briseis; idd, de kracht vind ik ook echt zwaar :oo

Klinkt goed FB. :D Ik heb heel hard de Mac voorbij gereden terwijl ik echt honger had. :') Thuis 2 boterhammen met tomaat op. :9

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:02

Een keertje pizza is net goed, schudt alles lekker wakker in je lijf :) En met jouw flinke sportschema train je alles er zo weer af!

Hier is het echt snikheet, ik heb net een uurtje buiten gestudeerd en zat al weer te hijgen en puffen... en nu is het toch al draaglijker dan de voorbije dagen, met af en toe wat bewolking en wind.

Dat is ontzettend flink Spikkel, mag je trots om zijn :) Ik heb al weken zin in een Mc Flurry :oo

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:08

Echt? Hier is het helemaal niet warm meer... behoorlijk wat wind nu (aan de kust)
Straks maar extra NMTZ gaan doen(vanmorgen al cardio 2 gedaan).. net patatje op :o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:09

Ik ook een McFlurry, die Twix moet ik echt hebben. :oo Misschien na het eten, dat mag toch wel. :o

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:10

Bhriseis schreef:
Een keertje pizza is net goed, schudt alles lekker wakker in je lijf :) En met jouw flinke sportschema train je alles er zo weer af!

Hier is het echt snikheet, ik heb net een uurtje buiten gestudeerd en zat al weer te hijgen en puffen... en nu is het toch al draaglijker dan de voorbije dagen, met af en toe wat bewolking en wind.

Dat is ontzettend flink Spikkel, mag je trots om zijn :) Ik heb al weken zin in een Mc Flurry :oo
Waar woon jij dan ? :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:29

In Oost-Vlaanderen, in België :P

Oei oei Spikkel, nu krijg je door mij trek in een Mc Flurry... maar een keertje moet inderdaad kunnen (en nu ga ik mijn mond houden :P )

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:31

Bhriseis schreef:
Vinden jullie het ook zo veel zwaarder met deze hitte? Mijn gewichten lijken wel een ton te wegen :o Of word ik gewoon een mietje?

Herkenbaar! :')

@SpikkelFire wat goed van je! :D nu heb ik ook ineens zin in de Mac :9 Mckroket <3

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:35

Oh vandaar ;) hier gelukkig dus nog geen last van hitte :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:13

Haha sorry voor alle ideeën die iedereen nu krijgt. :+

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:21

zo workout 5 zit er weer op! Ik zweet peentjes, terwijl het buiten een stuk frisser is dan de afgelopen dagen. Morgen staat er een proeflesje bootcamp op 't programma, ben heel benieuwd wat ik daarvan vind...

@Brisheis: waar kan ik het coucous recept vinden :9

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:41

Ik heb een beetje ajvar (paprikatapenade) gewokt in olie, met daarbij een uitje en wat knoflook, tomaat en paprika (of wat je maar net liggen hebt).

Ik had het recept meer dan een maand terug gelezen, en dacht dat ik de couscous mee diende te wokken (maar ik heb net gelezen dat Phor hem gewoon doet wellen, en nadien het ajvar-prutje erbij mikt). Dus ik wok de couscouskorreltjes in de groenten/olie. Dan doe ik er veel kruiden op (Ras-el-hanout; heb je dat niet dan zou ik even googelen wat er inzit, oa kaneel - maar ze hebben het wel in bijna elke supermarkt).

Alles onderzetten onder de aanbevolen hoeveelheid water, en volgens de verpakking afdekken (de mijne diende 5 minuten te staan onder een deksel, zonder koken).
Nadien alles flink doorroeren en de korreltjes losmaken met een vork, en klaar :)

Het is erg lekker met rozijntjes er door, of abrikoosjes/vijgen etc.

Ik had er voor 's avonds wortelsalade bij gegeten (gekookt en nadien gestoofd met 1 tl kaneel, paprika, komijn en suiker; afgeblust met 3 el rodewijnazijn, rozijnen); maar de dag er na was de couscous nog veel lekkerder :9

Ik ben dus niet de enige die plots armpjes als rietjes heeft met deze hitte :')

Fanta: het is zelfs zo fijn nu dat ik buiten studeer in bikini met een shortje er over :D De voorbije dagen vond ik dan weer ondraaglijk warm

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:05

Is het echt zo dat je je lichaam wakker schudt als je altijd gezond eet en 1 keer pizza/shoarma of wat dan ook? Ik heb net shoarma gegeten en voel me echt schuldig. :')

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:34

Ja hoor, je kan zo voorkomen dat je lichaam denkt dat het nooit meer vet of calorieën gaat krijgen :)
Af en toe een 'cheat' maaltijd wordt door veel dietisten zelfs aangeraden (en ook door Jillian :D)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:51

Ahh, je hebt mn dag weer goed gemaakt. :D En gaat dat dan om 1 maaltijd in de week ofzo of maakt dat niet uit?

Om 10 uur ga ik mn workout doen, want om 11 uur wil ik nog Las Vegas kijken in bed. :D

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:03

Ik heb het ook zo warm (woon ook in België), de voorbije 3 dagen heeft het zweet gedrupt als nooit tevoren ;) . Ik heb dit weekend een 'cheatweekendje' gehouden maar ook niet overdreven :) . Gewoon even eten waar ik zin in had. Deed deugd! Nu weer een tijdje on track en wanneer ik er echt nood aan heb nog eens zo'n cheatweekendje.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:34

Ja, volgens mij 1 per week. En liever een cheat maaltijd dan een cheat dag (al zou dat ook mogen tot max 2000 kcal)
Is ook beter om het goed vol te kunnen houden allemaal :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:43

Nou, als ik een keer serieus cheat ga ik daar wel overheen hoor. :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:47

Ik kon vroeger ook altijd helemaal los gaan, maar als ik nu een keer cheat dan beperk ik het wel tot een maaltijd (shoarma of pizza of Mac ofzo) en wat snoepjes en koekjes. Vroeger at ik door totdat ik buikpijn had, echt te erg. :')

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 22:01

Mijn max de afgelopen 4 maanden is 1800 geweest een keer.. Heb er ook gewoon niet meer zo'n behoefte aan
Maar je moet toch blijven genieten

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 22:06

@chessie hoeveel calorieën eet je dan op een normale dag? (gewoon interesse :) )