Artsen zijn verplicht risico's te vermelden. Dus ook zulke gevallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ik heb een vraagje, niet over echt een borstvergroting, maar over een lift. Ik weet even niet waar ik anders mijn vraag moet plaatsen, dacht misschien heeft iemand hier ervaring.
Ik zou best graag mijn borsten willen liften zodat ze natuurlijk blijven maar wel omhoog staan, ik heb wel gewoon borsten (kleine D cup) maar vind dat ze zo niet mooi in shape zijn.Ik ben nog jong en vind nu al hangtieten krijgen echt verschrikkelijk poedersuiker.
Iemand hier ervaring oid daarmee?
Elin_ schreef:Ik stel de vraag nogmaals, maar hoe staan jullie tegenover de risicos? Zoals vermoeidheid e.d. wat uit onderzoeken gekomen is? Op de lange termijn zegmaar.
Elin_ schreef:Ik stel de vraag nogmaals, maar hoe staan jullie tegenover de risicos? Zoals vermoeidheid e.d. wat uit onderzoeken gekomen is? Op de lange termijn zegmaar.
CarinaR schreef:Hallo, in mijn werk als kraamverzorgster kom ik vrouwen tegen met borst vergroting/verkleining.
Ik ben benieuwd of er hier ook moeders zijn die voor hun zwangerschap al een vergroting hebben gehad, en hoe het met de borstvoeding is gegaan.
Reacties mogen ook via pb.
Over verkleining is tot betrekken met borstvoeding meer duidelijkheid dan bij vergroting is mijn ervaring.
lor1_1984 schreef:Elin_
Voor mij was het niet 'alleen maar' voor mooie borsten maar om mijzelf weer lekkerder in mijn vel te laten zitten en net wat zekerder te zijn van mezelf.
Ik was beide borsten kwijt na dubbelzijdige amputatie tgv borstkanker en wat er nog over was was raar en hoekig.
Nu zijn ze mooier van vorm (in beha iig) en een goede cupmaat meer.
Ja er is kans op bijwerkingen, zoals een zeer klein verhoogd risico op borstkanker (1% meer ofzo tov normaal) maar dat is een afweging die je voor jezelf moet maken.
Voor mij is een borstimplantaat niet veel anders dan bijvoorbeeld een piercing.
Popstra schreef:Ik snap je denken wel.
Er is overigens nog helemaal niet bekend wat implantaten op de lange termijn voor effecten heeft in het lichaam. Ze komen er ook nooit zo mooi uit als dat ze er in gingen.
Daar was laatst een heel item over in het programma Radar.
En nee, dat was niet om bang te maken of af te branden. Dat waren deskundigen die er tot op de dag van vandaag onderzoek naar doen.
Geld overigens voor diverse implantaten, niet alleen voor bij borst vergroting.
Maar als je zo twijfelt dan moet je het niet doen.