Ik vraag me af hoe mensen leven met zo'n nagels. Hoe type je, hoe lees je een boek, koken, hoe veeg je in godsnaam je kont af??
LadyMadonna
Geplaatst: 28-05-13 16:01
Of mensen die onwetend zijn (lees net dat ze ook solar zetten, en dan kom ik helaas weer op mma uit) of mensen die hun mond niet open durven trekken, of mensen die voor een kwartje op de eerste rij willen zitten...
Anthea, misschien hebben ze een bidet? (zo hert zo'n ding toch?)
Speciaal een bidet in de badkamer zodat je je lange nagels kunt houden
xDon
Geplaatst: 28-05-13 16:17
Ja Stef daar hou ik rekening mee Ik heb van een vriendin van mij die haar studie heeft afgerond haar boek overgenomen. Deze heb ik dus goed doorgespit voordat ik aan de slag ging. Als straks ons huis klaar is wil ik ook een cursus voor gel gaan volgen, hier ga ik wel een cursus voor volgen want om dat zelf even te doen vind ik helemaal niets! Daarbij snap ik ook echt niet dat je ''zomaar'' gel en acryl kan kopen op het internet!
Iewl die nagels! Ik vind dat echt verschrikkelijk lelijk
Een cassière bij de supermarkt hier heeft ook zulke als de bovenste en dan zellfs nog iets spitser. Ziet er afgrijselijk uit, maar zij zal er wel tevreden mee zijn, ze heeft ze al best een tijd. Maar laatst moest ze iets opzoeken in de folder, om daarna iets uit te rekenen op een rekenmachine (zo'n simpele kleine) en dat duurde toch wel ff om dan de knopjes met je vingers in te toetsen is best een uitdaging haha.
Volgens mij lukt het met zulke nagels geen eens om een sms'je te sturen ofzo
Britt
Geplaatst: 28-05-13 16:37
Niet denk ik?
Ik zou constant bang zijn dat ik zou blijven hangen of dat ze af zouden breken oid. En aangezien ik niet zo van pijn houd, begin ik er maar liever niet aan haha. Ben het met je eens dat het heks-achtig is. Hoe hip je kleurtjes ook zijn (zij heeft roze met paars en glitters bijvoorbeeld)
xDon
Geplaatst: 28-05-13 16:39
Anthea schreef:
Met je tong. Ze zijn vast heel creatief
Hahaha!! zo een plak handje die je uit kan gooien!! (mijn moeder haatte het altijd als ik die uit zo een draai automaat had en vervolgens op de ramen ging kletsen met dat ding)
gruwel, die lange nagels vind ik ook niks inderdaad. Ik heb zelf al af en toe dat ik mijn gelnagels wat bijvijl omdat ik ze te lang vind worden. en je hebt gezien op de foto's hoe afgrijselijk lang ik ze zelf altijd heb
LadyMadonna
Geplaatst: 28-05-13 17:35
Maar dan is er nog een verschil tussen een mooie, goed gezette stiletto, of dit...
Ik vandaag Madison Ave-Hue van Essie op. Superfijne lak.
Ik hou van mijn lange nagels maar die snoepscheppen en stiletto's vind ik helemaal niks. Die laatste stiletto's zijn wel prachtig gemaakt, kan het vakmanschap wel waarderen.
Foto Pantykous . Gaaf lakje is dat! Ik wil Come Here!, maar iemand enig idee of die collectie heir al in de winkels ligt? Gaat om de Resort 2013 collectie spring/summer van Essie.
Skessa_
Geplaatst: 28-05-13 19:16
Geen idee Yv!!!
Vind die punt nagels ook afgrijselijk
Vandaag weer een bestelling binnen gekregen!!
CG - Bend over backwards CG - Make some noise CG - Cosmic Dust CG - Sci Fly By CG - You drive me Coconuts CC - Dance for France CC - Resort to red CC - Jewel of a Girl
Met een stiletto heb je natuurlijk wel veel ruimte voor nail art. En als ik dan moet kiezen tussen stiletto's of de laatste trend uit Amerika... Doe dan maar stiletto's!