In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiVetime

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 11:48

Even over alle PB's: Het is voor mij niet echt bij te houden om overal op te reageren.
Sorry daarvoor.. Ik lees wel alles zoveel mogelijk.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:49

Heel veel sterkte weer vandaag.
En super dat mensen je nieuwe kapsel eigenlijk nog leuker vinden!
Goed dat je geniet van de kleine dingetjes.. Neem weer lekker je rust bij je paard meis.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:52

Mijn moder droeg ooit een pruik heel hip kort kapsel, loopt ze met de hond zegt iemand opeens. o jij bent het, he wat leuk zeg dat haar dat had je jaren eerder moeten doen. Mijn moeder schrikt zich een hoedje en loopt snel door. Die vrouw zo van huuuuuhhhhhh, maar wat bleek die vrouw wist niet dat ze ziek was laat staan dat ze een pruik droeg. Zal je best leuk staan hoor TS, je hebt wel een voordeel het is koud en dan jeukt het niet zo snel.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 11:57

Er zijn ook mensen die me adviseren een pruik te nemen, om zo lekker te kunnen experimenteren met verschillende kapsels. Maar dat hoef ik niet zo nodig.
Vind het nu een 'voordeel' dat mensen zien dat ik ziek ben. Al is het alleen door het dragen van deze mutsen. Denk niet dat ik me beter zou voelen met een pruik. Dan herken ik mezelf niet als ik in de spiegel kijk. Aan kort haar kan ik wel wennen. Dat is hoe ik nu ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:07

Ik vind je dapper en sterk!

Geniet maar lekker van je plekje op stal :+:

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:09

LiVetime, ik heb niet alles gelezen maar wat een ontzettend stoere vrouw ben jij! Respect voor de manier waarop je hiermee omgaat, je bent een topper!

Misschien idd wel verstandig wat je nu zegt, als mensen niet zien dat je ziek bent, is het begrip ook ver te zoeken vaak, sommige mensen kunnen zo lomp zijn.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 12:38

Heb m'n profiel even veranderd op verzoek. Het was wel een beetje een lege bedoening.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:48

Ik kan me voorstellen dat het erg wennen is het korte haar, maar leuk dat mensen het zo leuk vinden. Ben zo blij dat je een plekje op stal hebt, geniet er maar lekker van.
Leuk om foto's te zien en beschrijving in je profiel *bedenk me net dat die van mij ook leeg is :o *

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:58

Me like ingevulde profielen..... :+ :D
En hoe meer foto's, hoe beter }>

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:37

poeh knap hoor het is zo"n heftig moment. hele dikke knuffel voor jou

jij moet nu wel een sprookjeslandschap uit je raam hebben (op stal) geniet er maar van :) bij mij komen nu de kinderen uit school ook zo leuk allemaal helemaal onder de indruk van de sneeuw

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:43

LiVetime schreef:
Er zijn ook mensen die me adviseren een pruik te nemen, om zo lekker te kunnen experimenteren met verschillende kapsels. Maar dat hoef ik niet zo nodig.
Vind het nu een 'voordeel' dat mensen zien dat ik ziek ben. Al is het alleen door het dragen van deze mutsen. Denk niet dat ik me beter zou voelen met een pruik. Dan herken ik mezelf niet als ik in de spiegel kijk. Aan kort haar kan ik wel wennen. Dat is hoe ik nu ben.

Heel slim van je bekeken. Ik had daar ook last van. Heb ook meteen toen de eerste haren begonnen te "vallen" samen met mijn man de tondeuse gepakt en alles afgeschoren. Dan heb je nog steeds stekels die uit gaan vallen, maar dat zie je eigenlijk niet zo. Overal lange haren is veel confronterender. Maar ook die stekeltjes verdwijnen en dan ben je dus echt kaal. Ik droeg ook bijna altijd mutsjes en doekjes. Vond dat toch prettiger. Had wel een pruik, maar droeg hem bijna nooit. Mensen herkenden me gewoon niet. Er vroeg zelfs iemand aan mijn echtgenoot of hij een andere vrouw had. Bovendien veranderde bij mij de vorm van mijn gezicht, omdat ook je wenkbrauwen en wimpers verdwijnen en ik door de medicijnen tegen de misselijkheid nogal een bolle, opgeblazen toet kreeg. Als ik in de spiegel keek, herkende ik mezelf niet eens meer.

Ik herken heel veel in de verhalen die je hier plaatst en weet ook dat je nog het een en ander te wachten staat. Blijf positief denken, dat is het allerbeste. Ga niet bij de pakken neerzitten en probeer op je goede momenten alle leuke dingen te doen die je wilt doen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:55

Keek je paard niet vreemd op toen je met een kort koppie bij haar kwam? Die van mij moeten altijd eventjes wennen als ik in één keer met muts en weggestopte haren op stal kom.

bokker88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:11

Wat ga je ook hier weer sterk mee om! Wie weet kies je straks, als je haren weer terug gegroeid zijn, wel een heel ander kapsel dan dat je ooit gedacht zou hebben.
Fijn dat je je zo op je gemak voelt op stal, het klinkt als een heerlijk plekje om je terug te trekken.

Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, veel sterkte met alles waar je doorheen moet :(:)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:55

Wat vind ik je toch sterk zeg!
Kan mij niet voorstellen hoe heftig het gister moet zijn geweest bij de kapper..
Ik zou dat echt niet kunnen!

Echt, je bent sterk!
En je verdiend een dikke knuffel :)

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:13

even profiel gespiekt, wat een mooi paard!!!!!!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:54

Wat een leuk profiel! Heb ik meer een beeld bij je.

Die stap van je haar heb je ook weer overwonnen! En dit weekend lekker genieten op stal in je wellnesskamer! Lekker dicht bij je paard is toch het fijnst hè?
Is het met je moeder weer wat uitgepraat? Of was dat niet nodig?

:(:)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 18:07

Echt praten met m'n ouders is nooit een optie geweest. Laat ik het daarop houden :) Werkt gewoon niet. Heel erg vervelend, maar ben eraan gewend.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:49

:(:)
Maar als je iets kwijt wilt, kun je altijd hier terecht, of in het topic of via pb!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:54

he getsie..zo kortzichtig van me, maar dat haar he, zou het zo afschuwelijk vinden. Iets wat je er helaas gratis bijkrijgt. Goddank heb je een pittig smoeltje, dat dat korte haar je ongetwijfeld erg stoer staat! Dus kan me zomaar voorstellen dat je vriendinnen gelijk hebben :)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 13:11

Het is steeds wel weer even slikken zodra ik de muts even af doe. Heb 'm nu bewust maar even af gelaten, omdat 24/7 een muts op je hoofd wel erg gaat jeuken.
Mn hoofd mag nu even luchten :D
Heb net heerlijk winterplaatjes gemaakt hier op stal. Dat is heel erg genieten!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:38

ja het is echt een dag om mooie foto's te maken.
heerlijk weertje, daar knapt een mens van op!

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:40

LiVetime schreef:
Echt praten met m'n ouders is nooit een optie geweest. Laat ik het daarop houden :) Werkt gewoon niet. Heel erg vervelend, maar ben eraan gewend.

Ben al vanaf het begin een trouwe volger van hoe het met je gaat.
Heb dit gevoel van het begin al gehad en door bovenstaand bericht nog meer. Wat vreselijk als je dit allemaal moet doormaken en
dan geen super relatie met je ouders hebt :( (waar je eens goed mee kunt praten)
Ik hoop dat je hier alles steun krijgt die je nodig hebt
en dat je hier wel lekker je gevoelens kunt uiten.
Heel veel sterkte, je bent een kanjer!!

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:57

Misschien wat voor je, had een mint shampoo via mijn kapster. Verkoeld en houd de jeuk de deur uit ;)

Een dikke dikke knuffel voor jou :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 23:23

LiVetime schreef:
yvonnedv schreef:
nee die onderste van MP, als het goed is is hij morgen binnen

Wauw ik vind dit echt zó lief!!!

Laat je even weten als hij binnen is?

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 11:50

Thorn2006 schreef:
Misschien wat voor je, had een mint shampoo via mijn kapster. Verkoeld en houd de jeuk de deur uit ;)

Een dikke dikke knuffel voor jou :)

Geen verkeerd idee! Zal daar 's achteraan gaan.

yvonnedv schreef:
Laat je even weten als hij binnen is?

Ja doe ik zeker weten!!