Morgen met nieuwe kleding, hartslagmeter én horloge lopen... En ik twijfel nog steeds heel erg over die schoenen. Grote afweging tussen bang voor het lopen van een blessure omdat ik op verkeerde schoenen loop en het éigenlijk niet kunnen missen
Dagmar_1995
Geplaatst: 22-03-13 23:16
even een klein tipje tussendoor: van de week een hardloop broek bij de hema gekocht, ik heb best wat verschillende broeken aangehad, van dure tot hele goedkope. Maar man wat zit deze fijn zeg! en dat voor 2 tientjes, echt een aanrader!
Zo denk ik er ook over naam!! ik moet alleen strax de post nog bezorgen op de fiets *snik* 7 km door weer en wind..elke brievenbus aandoen ivm de folder van de c1000....
Ik was van plan dit weekend te starten met mijn eerste hardlooprondjes, maar met die kou zie ik er vanaf. Ik ben bang dat door verkeerde ademhaling de kou direct op mijn luchtwegen slaat. Baal er wel van. Als alternatief thuis dan maar wat aerobic en yogaoefeningen doen. Ik heb via marktplaats een nieuwe armband voor mijn gsm gekocht, koste maar 5,50 inclusie bezorgkosten (een aanrader!). Ik denk dat ik de link niet mag plaatsen, maar je vind het onder de naam sportband.
Man wat is het koud zeg! Die wind.... Desondanks toch even geweest. Ik wou eerst 5 km doen maar dat werd al gauw 3 km door de kou. Wel ik heb ik mij snelheid verhoogd! Van 8,8 km/u naar 9,5 km/u
Ik heb zelf net nieuwe hardloopschoenen gehaald en ga toch (ondanks het weer) even uitproberen met les 7 van Evy, ik hoop dat mijn schenen niet meer zoveel pijn doen.
Ik heb vanochtend les 15 gelopen. Mijn vader moest naar de winkel dus heeft hij me ergens afgezet zodat ik alleen maar wind mee had hihi had een behoorlijk tempo door de mega harde wind. Het zonnetje scheen wel heerlijk op mn rug.
Ik wil ook lopen, maar nog steeds ziek Mijn hoofd wil al wel, maar mijn longen staan geen enkele inspanning toe. Laatste 3 weken geen opbouw meer gehad in mijn training. Maar ja, we kunnen de rest van ons leven nog hardlopen Vind het wel stoer dat jullie in deze wind hardlopen, ik was vanochtend bevroren na een uurtje buiten brrr.
Horse_xx
Geplaatst: 23-03-13 16:11
Monica , hahaha wat een slim idee.
Ik ben vannochtend naar de sporschool geweest, is helemaal niet zo ver fietsen (15min) maar wat had ik een windtegen de terugweg. Ik wou thuis de oprit op fietsen en werd inneens keihard tegen een hek aangewaaid. BAM lag ik inneens naast mn fiets
ik ben ook een paar dagen niet fit geweest en moet eigenlijk lopen maar met dit weer en mn nog steeds pijnlijke buik kan ik de motivatie nog niet echt vinden
En dan naar buiten toe (van de voeten af dus, niet omhoog) de veters aantrekken. Dat doe ik ook, dan blijf je beter achterin je schoen, je schuift dan minder snel naar voren. Dat helpt tegen mijn zere tenen en blauwe nagels, als het goed is.
Ik wilde vanochtend voor me werk eigenlijk even lopen.. maar mijn bedje was te lekker warm
missje
Geplaatst: 23-03-13 21:28
hallo, meld me ook hier
ik loop max 5km.. meestal mn rondje hier tussen de 4 en 5 km thuis. soms een loopje ergens wat ik wel leuk vind maar door mn werk kan ik vaak niet.
leuk dat hier ook een topic voor is. ik ben geen fanatieke loper hoor, mn man wel en door zijn enthousiasme ben ik vorig jaar ook gaan lopen. meteen met een collegaatje een doel neergezet, de 5km in enschede. (het was toen januari). enschede heb ik dus gelopen wat gezellig was. sindsdien loop ik af en toe, wil vaker maar altijd is er wat zoals nu die rotkou. hard loop ik niet, ca 8 a 9 km pu. vorig jaar een botvliesontsteking gehad in mn enkel door het lopen, geen idee hoe dat kan hoor maar het zat er. maar daarna gewoon meteen in loenen 5km gelopen door het bos. gelukkig was de conditie niet verslechterd.
las dat iemand met voet/schoen problemen het over borne had, daar zijn ze heel kundig , wel afspraak maken van te voren.
traint hier nog iemand met polar? zodat we info kunnen delen die opgeslagen word op hun trainingssite?