Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_estmoi schreef:Mn oude crush vandaag gezien, en nu opeens een gesprek over dat we allebei wel eens serieus getwijfeld hebben of het niet écht iets zou moeten/kunnen zijn tussen ons. Nu komt er een hele boel uit wat ik graag eerder had geweten. En eigenlijk word ik er heel verdrietig van want we hebben momenteel allebei een relatie, maar ik mis hem nu. Heel erg.
Dreamy schreef:C_estmoi schreef:Mn oude crush vandaag gezien, en nu opeens een gesprek over dat we allebei wel eens serieus getwijfeld hebben of het niet écht iets zou moeten/kunnen zijn tussen ons. Nu komt er een hele boel uit wat ik graag eerder had geweten. En eigenlijk word ik er heel verdrietig van want we hebben momenteel allebei een relatie, maar ik mis hem nu. Heel erg.
Dat lijkt me echt een rotsituatie.
C_estmoi schreef:Mn oude crush vandaag gezien, en nu opeens een gesprek over dat we allebei wel eens serieus getwijfeld hebben of het niet écht iets zou moeten/kunnen zijn tussen ons. Nu komt er een hele boel uit wat ik graag eerder had geweten. En eigenlijk word ik er heel verdrietig van want we hebben momenteel allebei een relatie, maar ik mis hem nu. Heel erg.
Shirley schreef:Ik lees inderdaad veel maars en eigenlijks...
Zou eens heel goed nadenken of je sowieso wel een toekomst voor je ziet met je huidige vriend, onafhankelijk van hetgeen nu gebeurd is.
En niet meer afspreken, denk niet dat dat eerlijk is tegenover jullie beide partners.
Of weten die ervan?
Rebecca schreef:Dan zou ik eerst deze huidige vriend houden en als het stukloopt kan je je oude crush nog eens benaderen
C_estmoi schreef:Rebecca schreef:Dan zou ik eerst deze huidige vriend houden en als het stukloopt kan je je oude crush nog eens benaderen
dit vind ik eerlijk gezegd niet zo fair.. dat is toch een beetje een back up plan ofzo.. En mijn conclusie is dat ik hier maar even heel goed over na moet denken, en als ik er niet uit kom kies ik voor mezelf. Dan maar alleen, dat is dan het eerlijkst. Ik hoop alleen dat dat niet nodig gaat zijn...
C_estmoi schreef:Rebecca schreef:Dan zou ik eerst deze huidige vriend houden en als het stukloopt kan je je oude crush nog eens benaderen
dit vind ik eerlijk gezegd niet zo fair.. dat is toch een beetje een back up plan ofzo.. En mijn conclusie is dat ik hier maar even heel goed over na moet denken, en als ik er niet uit kom kies ik voor mezelf. Dan maar alleen, dat is dan het eerlijkst. Ik hoop alleen dat dat niet nodig gaat zijn...