Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:54

Aww wat poep , enig idee waar hij is gestrand?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:54

Een vermoeden wel. Op de manege in de bak of tussen het hooi. Een hopeloze zaak dus -O-
Maar morgen is daar NL doet dus ik hoop dat iemand hem tegen komt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:37

Och jeetje hij is gevonden. :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:05

Superrrrrr!
Dat scheelt weer een hoop rompslomp :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:19

Nou echt hoor := Anders had ik moeten fietsen naar school en met mijn knie is dat niet een geweldige oplossing haha. :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:24

Oh, ik bedoelde eigenlijk meer het aanvragen van een nieuwe, maar fietsen lijkt me inderdaad ook geen pretje!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:57

Een nieuwe aanvragen zou inderdaad voor nog meer zooi zorgen :P

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 04:08

Mn oude crush vandaag gezien, en nu opeens een gesprek over dat we allebei wel eens serieus getwijfeld hebben of het niet écht iets zou moeten/kunnen zijn tussen ons. Nu komt er een hele boel uit wat ik graag eerder had geweten. En eigenlijk word ik er heel verdrietig van want we hebben momenteel allebei een relatie, maar ik mis hem nu. Heel erg.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 04:26

C_estmoi schreef:
Mn oude crush vandaag gezien, en nu opeens een gesprek over dat we allebei wel eens serieus getwijfeld hebben of het niet écht iets zou moeten/kunnen zijn tussen ons. Nu komt er een hele boel uit wat ik graag eerder had geweten. En eigenlijk word ik er heel verdrietig van want we hebben momenteel allebei een relatie, maar ik mis hem nu. Heel erg.

:(:)
Dat lijkt me echt een rotsituatie.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 11:32

Dreamy schreef:
C_estmoi schreef:

:(:)
Dat lijkt me echt een rotsituatie.

Ja. Ik heb (uit zelfbescherming denk ik) nooit nagedacht over 'wat als'. Zolang ik dat niet als optie zag ging het jaren best wel goed zoals t was eigenlijk. En nu komt het opeens BAM binnen. En ik wil het heel graag wegduwen maar ik weet nog niet of dat gaat lukken... -O-

Hoe gaat t met Fiëgo trouwens? (jaja, stille meelezer hier xD)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 11:39

C_estmoi schreef:

Oei jeetje wat een vervelende situatie!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 11:51

Dat is pijnlijk...en hoe denkt hij erover?

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:16

Dat weet ik niet zo goed. Hij kwam wel opeens met de opmerking dat ie wel serieus getwijfeld heeft over ons. En dat ie me graag nog een keer zou zien binnenkort. Ik heb gezegd dat ik nu wel in de knoop zit met mezelf qua dat ik een relatie heb, en dat eigenlijk alle opties niet zo cool zijn voor iemand. Daar kwam de vraag op wat ík wil. En voor mij zou een keer afspreken goed zijn, maar hij moet wel van tevoren weten dat er niks gaat gebeuren tussen ons. En zo was het eigenlijk nooit, maar hij leek dat nu wel een goed plan te vinden.

Ik kan niks zeggen over waar dit heen gaat (behalve: ergens waar het niet heen hoort te gaan...). Maar ik weet wel van mezelf dat ik m niet zou zoenen zolang ik een vriend heb. En dat weet hij ook wel. Ik zal zien of we nog afspreken, en hoe de gesprekken dan lopen. Want ik heb eigenlijk gisteren wel heel fijn met m gepraat, maar het zou zomaar kunnen dat dat het was, en dat we nu weer terug gaan naar kop in het zand en negeren dat er toch nog iets zit.

Dat zou trouwens voor mij persoonlijk misschien wel beter zijn hoor. Mn huidige vriend is eigenlijk veel beter voor me. (maar ik zie zelf al aan hoe ik typ dat dit niet een heel overtuigend verhaal gaat worden...)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:27

Ik lees inderdaad veel maars en eigenlijks...

Zou eens heel goed nadenken of je sowieso wel een toekomst voor je ziet met je huidige vriend, onafhankelijk van hetgeen nu gebeurd is.

En niet meer afspreken, denk niet dat dat eerlijk is tegenover jullie beide partners.
Of weten die ervan?

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:51

Shirley schreef:
Ik lees inderdaad veel maars en eigenlijks...

Zou eens heel goed nadenken of je sowieso wel een toekomst voor je ziet met je huidige vriend, onafhankelijk van hetgeen nu gebeurd is.

En niet meer afspreken, denk niet dat dat eerlijk is tegenover jullie beide partners.
Of weten die ervan?

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar momenteel weet ik eigenlijk helemaal niet meer wat ik wil. Ja eigenlijk wil ik gewoon dat mn oude crush uit mn hoofd verdwijnt...
Als k 100% eerlijk ben tegenover mezelf en mn vriend zou ik er misschien een punt achter moeten zetten, maar dat wil ik helemaal niet want hij is echt lief en ik word blij van m.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:02

Dan zou ik eerst deze huidige vriend houden en als het stukloopt kan je je oude crush nog eens benaderen :)

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:19

Ik herken je gevoel jammer genoeg best goed...
Alleen wat mij heel erg heeft geholpen, en dat lees ik volgens mij ook een beetje tussen de regels door bij jou, stel dat je het uitmaakt met je huidige vriend en verder gaat met je 'crush'. Dan heb je misschien een vlammetje wat even heel heftig brandt, en niet lang daarna uit gaat. Dat is een ontzettend risico... En jammer genoeg kan niemand anders die keuze maken. Was het maar zo makkelijk.. :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:29

Tja...en nu heb je een waakvlammetje dat af en toe oplaait als een ander er zuurstof bij laat komen...

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:48

Dat is juist het dilemma inderdaad.. :(:) Waar kies je dan voor.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 00:21

Rebecca schreef:
Dan zou ik eerst deze huidige vriend houden en als het stukloopt kan je je oude crush nog eens benaderen :)

dit vind ik eerlijk gezegd niet zo fair.. dat is toch een beetje een back up plan ofzo.. En mijn conclusie is dat ik hier maar even heel goed over na moet denken, en als ik er niet uit kom kies ik voor mezelf. Dan maar alleen, dat is dan het eerlijkst. Ik hoop alleen dat dat niet nodig gaat zijn...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 06:46

C_estmoi schreef:
Rebecca schreef:

dit vind ik eerlijk gezegd niet zo fair.. dat is toch een beetje een back up plan ofzo.. En mijn conclusie is dat ik hier maar even heel goed over na moet denken, en als ik er niet uit kom kies ik voor mezelf. Dan maar alleen, dat is dan het eerlijkst. Ik hoop alleen dat dat niet nodig gaat zijn...

Ik wilde net zeggen. Klinkt als 'als het stukloopt mag jij mijn vriendje wel zijn' :o

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:20

C_estmoi schreef:
Rebecca schreef:

Even een update, inmiddels is het vriendje het vriendje niet meer. Er zat inderdaad meer niet helemaal goed van mijn kant, dus ik vond het tegenover hem niet eerlijk. De volgende stap is uitzoeken hoe en wat met mn "oude/nieuwe liefde". Dat kost tijd, maar ben er van overtuigd dat ik hier uit ga komen :)