[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hutch84

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:44

glossi , ik vind het echt zo ee baby tijgertje hij kan alleen mooier gezet worden, daar ben ik het wel mee eens maar het plaatje zo met die ogen vind ik schattig,

ik baal ook , ik heb nu net een foto gehad hoe ze het willen aanpassen maar de benen zijn het volgens mij nog net niet ,
is er hier iemand die goed kan tekenen/foto bewerken en inzicht om dit nog iets te veranderen?
de foto is nu zo de paarse lijnen zijn dan wat veranderd zal worden
https://www.facebook.com/messages/100002066708032

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:53

je link doet het niet. :n

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:08

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:11

Laatst bijgewerkt door xSlvna op 31-10-12 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:14

Heel mooi Slvna

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:37

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:39

Moest ik gelijk aan denken ja! :j

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:41

Wauw wat mooi slvna! :wow:

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:42

Hutch.. ik zou naar een andere tattooshop gaan om er iets mooiers van te laten maken :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:47

Hutch om eerlijk te zijn vind ik de paarse lijnen geen verbetering. De linkerkant word zo dik gemaakt. lijkt mij niet mooi.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:48

Maar ik denk dat als je te veel wilt veranderen op zo'n oppervlak dat gewoon niet werkt? Ik vind de paarse lijnen absoluut een verbetering, maar of dat nu helemaal wordt zoals je wil..... Een grotere cover zou wellicht makkelijker en fijner zijn?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:49

Prachtig Svlna!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:53

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 00:03

@ Foulplay_

Ik heb ook een tekst op mijn ribben, verticaal :j
Vind verticaal zelf erg mooi :D

Afbeelding

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:03

Chaos schreef:
Maar ik denk dat als je te veel wilt veranderen op zo'n oppervlak dat gewoon niet werkt? Ik vind de paarse lijnen absoluut een verbetering, maar of dat nu helemaal wordt zoals je wil..... Een grotere cover zou wellicht makkelijker en fijner zijn?

dames dank jullie wel voor de eerlijkheid ,
een cover er overheen mocht het niet lukken gaf ik ook al aan bij de shop, maar dat is dus volgend deze tatoo shop ook erg lastig, omdat er zo veel lijnen met zwart gedaan zijn dat je die bijna niet weg gewerkt krijgt.
je krijgt dan een heel donker vlak., want het is dus blijkbaar niet zo dat je bruin/zwart zomaar kan overzetten met een andere kleur ( want de kleuren zullen nog iets mengen en dat resultaat kan nog wel eens erger zijn als wat het nu is,
vandaar ook mijn vraag of er mensen nog tips hadden,
een andere shop zou kunnen maar deze shop staat hier goed bekent is in de buurt , bijeen ander zal ik al naar breda moeten , en ik vind hun niet zo vriendelijk mijn we zijn bij beide klant geweest

escada zo dat ik mooi , doet dat nu veel pijn? misschien een domme vraag maar als je nu aankomt blijft dat dan ook nog mooi?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:12

De tekst zelf deed behoorlijk pijn. Van de vlinder had ik geen last. Ik moet behoorlijk wat aankomen voordat daar vetrollen komen te zitten hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:14

hutch84 schreef:
Chaos schreef:

dames dank jullie wel voor de eerlijkheid ,
een cover er overheen mocht het niet lukken gaf ik ook al aan bij de shop, maar dat is dus volgend deze tatoo shop ook erg lastig, omdat er zo veel lijnen met zwart gedaan zijn dat je die bijna niet weg gewerkt krijgt.
je krijgt dan een heel donker vlak., want het is dus blijkbaar niet zo dat je bruin/zwart zomaar kan overzetten met een andere kleur ( want de kleuren zullen nog iets mengen en dat resultaat kan nog wel eens erger zijn als wat het nu is,
vandaar ook mijn vraag of er mensen nog tips hadden,
een andere shop zou kunnen maar deze shop staat hier goed bekent is in de buurt , bijeen ander zal ik al naar breda moeten , en ik vind hun niet zo vriendelijk mijn we zijn bij beide klant geweest

escada zo dat ik mooi , doet dat nu veel pijn? misschien een domme vraag maar als je nu aankomt blijft dat dan ook nog mooi?

Bij welke shop ben je nu geweest dan? Ga eens naar een shop die echt goed is zoals Thomas Kynst of misschien kan Marsha hier iets mee?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:22

Wow! Die is erg mooi gezet! :wow:

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:25

Mooie stijl! :j

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:30

hallo iedereen!

Ik denk er ook al een tijdje over na om mijn tatto te zetten :) Heb al tijdje in mijn hoofd er een te zetten maar deze zomer kwam ik "het" zinnetje tegen dat ik perfect vind :) Het zinnetje stond boven een foto waarbij ruiter en paard muur springen waarbij ruiter omgekeerd zt (dus met rug naar hindernis)

Ik zou het op men ribben zetten, niet te statisch lettertype maar ook niet teveel krulletjes enz. Horizontaal op mijn ribben:

Optie 1:
C'est quand
on est dos au mur,
que les meilleurs
apparaissent.

Ofwel optie 2:
C'est qund on est dos au mur,
que les meilleurs apparaissent

Ik vind optie 2 mooier maar denk dat het te breed zal zijn op mijn ribben..

Waarom deze tekst? Voor mij meerdere betekenissen..
* 'Sauter le mur' = muur springen, grote hindernis. Enkel voor ruiter en paard die elkaar 200% vertrouwen. Die de kennis, het vertrouwen en de nodige voorberijding hebben gehad.
* "Dos au mur" = met rug tegen de muur. Letterlijk: geen uitweg vinden.
* "Dos au mur: Andere betekenis: Het zinnetje stond boven een foto waarbij ruiter en paard muur springen waarbij ruiter omgekeerd zit (dus met rug naar hindernis). Ze vertrouwen elkaar blindelings, ook tijdens grote test. Ze hebben het vertrouwen in elkaar, ze hebben de kennis en al het nodige om dit obstakel te overwinnen. Ze hebben ook de nodige voorbereidingen gehad = tijd (tijd heelt wonden.. er is tijd nodig om over opstakels te geraken) Ze stralen eenheid en zelfzekerheid uit!
* "C est quand on est dos au mur, que les meilleurs apparaissent" = Het is wanneer men met de rug tegen de muur staan, dat de beste te voorschijn komen. = Als mens komen we enorme obstakels tegen, waarvan we denken deze nooit te kunnen overwinnen. De persoon die in zichzelf vertrouwt, die zelfzeker is, die het 'erover springen' aandurft, die de ambitie en de enorme wil heeft. Ook is tijd nodig om een opstakel te overwinnen. Deze mensen raken over de onmogelijkste obstakels :) na de 'sprong' is het gevoel ook 100 x beter. We zijn over het 'onmogelijke'!

Ik ben in mijn (korte) leven al vaak gekwests geworden, meerdere ("goede") vrienden die me ineens lieten zitten. 2 ex vriendjes waarvan ik beide kapot ben geweesd (en een nog steeds). Ik zat letterlijk rechtover een onmogelijk obstakel: verder leven en terug mezelf en anderen vertrouwen. Toch telkens over geraakt en er veel beter uit gekomen :) Ik weet dat ik het kan :)

De tattoo zal later geplaatst worden, aangezien het pas af is met ex nr 2.. ik wil hier eerst over geraken. Ik wil mijn tatto niet rechtstreeks aan hem linken.
Ik weet dat ik er over zal geraken, ben sterk genoeg (weet ik uit het verleden). Ik moet nu gewoon de manier vinden hoe ik met zelfvertrouwen over dit obstakel ga :)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:31

Wauw, die tattoos van Kynst zijn ook echt mooi. Jammer genoeg zie ik weinig echt 'vrolijke fleurige' tattoos zoals ik zou willen... Ik heb een vlinder op m'n voet en een lelie boven m'n enkel, maar zou graag tussen mijn schouderbladen op termijn een echt realistisch werk willen van een koninginnepage op een grote mooie lelie hebben, waarschijnlijk nog met wat tekst in verwerkt. Alles moet nog uitgewerkt worden, maar wil wel echt dat het een realistisch werk wordt met erg mooie kleuren. Hij zit 2u20min rijden van Antwerpen, maar als hij zoiets zou kunnen zetten, wordt het gewoon het overwegen waard, ik moet er tenslotte mijn hele leven mee rondlopen he :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:35

Ine23 schreef:
Wauw, die tattoos van Kynst zijn ook echt mooi. Jammer genoeg zie ik weinig echt 'vrolijke fleurige' tattoos zoals ik zou willen... Ik heb een vlinder op m'n voet en een lelie boven m'n enkel, maar zou graag tussen mijn schouderbladen op termijn een echt realistisch werk willen van een koninginnepage op een grote mooie lelie hebben, waarschijnlijk nog met wat tekst in verwerkt. Alles moet nog uitgewerkt worden, maar wil wel echt dat het een realistisch werk wordt met erg mooie kleuren. Hij zit 2u20min rijden van Antwerpen, maar als hij zoiets zou kunnen zetten, wordt het gewoon het overwegen waard, ik moet er tenslotte mijn hele leven mee rondlopen he :)

Idd, daar mag je best een eind voor rijden vind ik :P

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:49

Zijn bloemen zijn práchtig. Mijn vlinder was zo toen hij net was gezet: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2779_n.jpg
Ondertussen is hij lang zo mooi niet meer (vervagen wat stukken, kleuren worden fletser, heb hem nu 2 jaar) dus wil hem nog eens laten bijwerken. Dat heb je natuurlijk als je artiest met z'n allerdunste naald details moet aanbrengen om alles zo mooi te krijgen. Ik denk dat ik de volgende (soortgelijke vlinder) groter wil zetten, zodat de details sowieso mooier blijven op termijn.
Op zich denk ik dat mijn artiest ook kan wat ik wil, moet het hem eens vragen om te tekenen wat ik wil.. Hij vertelde me dat hij realistisch werk nog steeds het leukst vindt, dus ik kan altijd een ontwerp laten maken.
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 01-11-12 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:59