[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:10

mlc schreef:
Ik weet even niet meer wat ik met mijn haar aan moet. De afgelopen maanden vond ik al dat het steeds dunner werd, maar nu passen mijn elastiekjes bijna een extra keer rond mijn staart en iedere keer als ik mijn haar was schrik ik weer omdat er zo weinig over is en er veel haren aan mijn handen hangen.

Wat moet ik hier nou mee? Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, misschien een tekort aan iets? Zou het aan mijn shampoo/conditioner kunnen liggen? Zou het aan de winter kunnen liggen? Stress?

Ik zou het zeker even in de gaten houden, vaak is het een samenspel van winter en stress. maar het kan ook het gevolg zijn van een gebrek van b12

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:58

Undefined schreef:
Ik heb wel vaker blondspray gebruikt, werd mn haar echt niet veel slechter van!
Het wordt inderdaad lelijk geel, maar mijn haar is nu nog zo donker dat dat niet kan.

Helpt blondspray ook op donker haar? :Y)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 18:20

Het is een beetje lichtbruin/heel donkerblond. Ik zie wel verschil!
Mijn zusje is met super donkerblond haar naar lichtblond gegaan met blondspray, werd alleen wel een beetje geel dus dat is niet aan te raden. Het haar iets ermee oplichten vind ik zelf wel fijn.

lloesje97

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:33

*meelezer meld zich weer even*
ik heb ook blondspray gebruikt in combinatie met zilvershampo en ben van donkerblond naar haast witblond gegaan zonder dat mijn haar beschadigd was. alleen op de een of andere manier is mijn haar nu wel weer donkerder geworden maar dat vind ik niet zo erg omdat zo de uitgroei niet zo opvalt.. :=

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:43

_Lobke_ schreef:
mlc schreef:
Ik weet even niet meer wat ik met mijn haar aan moet. De afgelopen maanden vond ik al dat het steeds dunner werd, maar nu passen mijn elastiekjes bijna een extra keer rond mijn staart en iedere keer als ik mijn haar was schrik ik weer omdat er zo weinig over is en er veel haren aan mijn handen hangen.

Wat moet ik hier nou mee? Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, misschien een tekort aan iets? Zou het aan mijn shampoo/conditioner kunnen liggen? Zou het aan de winter kunnen liggen? Stress?

Ik zou het zeker even in de gaten houden, vaak is het een samenspel van winter en stress. maar het kan ook het gevolg zijn van een gebrek van b12

Zou een eventueel b12 tekort kunnen komen omdat ik vegetariër ben?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:48

mlc schreef:
Zou een eventueel b12 tekort kunnen komen omdat ik vegetariër ben?

Kan maar als jij voldoende vleesvervangers en groente eet is dit hoogst onwaarschijnlik.
Ik heb ook dit jaar een tijd haaruitval gehad. Heb dit zelf ieder jaar rond deze tijd. ( ik eet ook geen vlees)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:51

Ik probeer het zo veel mogelijk bij te vullen, maar dit lukt niet altijd. Het zou dus wel kunnen?
Ik moet binnenkort mijn bloed laten testen. Ik zal erbij zeggen dat ik vegetariër ben en dan zullen ze waarschijnlijk wel even goed naar zulke stoffen kijken en dan zal ik horen of ik ergens iets tekort kom.

Zou het trouwens aan mijn shampoo/conditioner kunnen liggen of kan dit niet?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:56

mlc schreef:
Ik probeer het zo veel mogelijk bij te vullen, maar dit lukt niet altijd. Het zou dus wel kunnen?
Ik moet binnenkort mijn bloed laten testen. Ik zal erbij zeggen dat ik vegetariër ben en dan zullen ze waarschijnlijk wel even goed naar zulke stoffen kijken en dan zal ik horen of ik ergens iets tekort kom.

Zou het trouwens aan mijn shampoo/conditioner kunnen liggen of kan dit niet?

Je kunt beter zeggen dat je ook graag op b12 geprikt wilt worden dan weet je zeker dat het gebeurt. Merk je ook verschil aan je nagels? Want een b11 tekort heet ook effect op je nagels

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:00

Rara, welke kleur heb ik mn haar geverfd... :')
Afbeelding

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:04

groen? :+

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:05

_O-

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:05

nu nog een paar tomatensap druppels er voor :')

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:16

Blon_D schreef:
Je kunt beter zeggen dat je ook graag op b12 geprikt wilt worden dan weet je zeker dat het gebeurt. Merk je ook verschil aan je nagels? Want een b11 tekort heet ook effect op je nagels

Ik ben bang dat ik zometeen met een enorme lijst aan kom bij de dokter, word ik helemaal leeg geprikt. :') Mijn nagels zijn inderdaad ook erg slecht, maar ik dacht dat dit kwam door een tekort aan een andere stof? (dit gaat ook naar haar en nagels) Maar b12 dus ook? Goed om te weten, dankjewel.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:21

Hebben jullie ervaring met de 3 minute miracle reconstructer deep conditioner van Aussie? :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:24

Ik wist niet eens dat blondspray ook haar oplichtte! Weet dat blond haar lichter werd, maar wist niet dat donker haar er ook iets lichter door werd!

Haaruitval heb ik ook last van, de ene keer wat meer dan de andere keer.. Nu is het gelukkig wat minder, maar meestal als in onder de douche vandaan kom lopen kom ik met hele plukken aanlopen.. Komt waarschijnlijk omdat ik mijn haar niet altijd borstel vanwege krullen dus dan word het poef. :+

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:37

mlc schreef:
Blon_D schreef:

Ik ben bang dat ik zometeen met een enorme lijst aan kom bij de dokter, word ik helemaal leeg geprikt. :') Mijn nagels zijn inderdaad ook erg slecht, maar ik dacht dat dit kwam door een tekort aan een andere stof? (dit gaat ook naar haar en nagels) Maar b12 dus ook? Goed om te weten, dankjewel.

:j nagels hebben ook met b12 te maken.. Leegprikken zal wel mee vallen ik geloof dat er een max is van 15 buisjes :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:09

ik vind blondspray juist goed werken en mijn haar had er totaal geen last van. ik had mijn uitgroei en zo mee weg.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:41

Sem_ schreef:
Hebben jullie ervaring met de 3 minute miracle reconstructer deep conditioner van Aussie? :)

Ja, en ik ben tevreden! Mijn haar was erg droog en dit werkt goed.
Als je zelf geen droog haar hebt heeft het misschien niet zo veel nut.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:59

Dankje! Mijn haar is van nature best droog/licht pluizig dus ik denk dat ik morgen maar een fles ga halen!
Kun je dit gewoon elke keer gebruiken als je je haar wast ipv normale conditioner? Ik was mijn haar
ongeveer om de twee dagen.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:06

Ik gebruik het gewoon iedere keer als conditioner ja (2 a 3 keer per week), gaat prima. Ik gebruik het alleen niet bij mijn haarwortels, dan word het snel vet.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:09

Oke, bedankt! :D Bij de haarwortels idd niet dan kan ik elke dag gaan wassen!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:12

oliebol!
Heb ik m'n ideale kleur gevonden (Schwarzkopf passion red) halen ze m uit t assortiment.. Damn!

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:40

hoi!
Ik zou graag mijn maar in de ombre hair stijl laten verven.
Zijn hier ook mensen uit Leeuwarden eo die weten waar ik dat het beste kan laten doen?

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:54

Ik heb van mijn eigen blond haar en het koffiebruin laten verven.
Echter wil ik nu terug naar blond.

Ik heb nog een stel haarextensions liggen die ik die tijd ook in die zelfde kleur mee heb geverfd (echt haar), zou ik het met die extensions kunnen testen als ik er blond over heen zou verven, hoe dit uitpakt?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:42

Gister een gala gehad op school, en dit was mijn haar :D :
Afbeelding