Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDaantjxx schreef:Myryana, zoiets zou ik dus nooit doen, kleine neuspiercing vind ik nog wel gaan, maar zo'n grote trekt alle aandacht en vind ik persoonlijk niet mooi...
Aaah ik wil verdulleme nu ook mn MD, ga ik denk ik Juni maar doen.
Hoelang mag je er niet mee zwemmen?
Want wil hem op mn borstbeen.
Pas in Juni krijg ik mn stufi, maar in April ben ik jarig en krijg ik ook geld
xSlvna schreef:Mijn micro dermal is vandaag bij de huisarts eruit gehaald.
Was hem zat, ben erop gaan duwen (afgelopen 2 maanden af en toe) tot die gister bijna uit mijn huid kroop, er zat alleen nog het kleine stukje van het implantaatje stevig vast, het lange stukje kwam bij de huisarts na één keer duwen al totaal bloot te liggen.
Sassi, had hem ook onder mijn sleutelbeen, hij was al een beetje uitgegroeid (of verkeerd gezet, nooit op gelet) dus ik kon het staafje zien wat in de huid hoort te zitten, vre-se-lijk vond ik 'tHeb hem een jaar gehad.
De MD laten zetten vond ik niet pijnlijk, het eruit laten halen ook niet, beide een vies gevoel maar niet pijnlijk
Ik zie je bent 14 jaar, niet doen! Was zelf ook 14 (bij mijn navelpiercing zelfs net 13) maar heb ondertussen niks meer in, vond het mooi maar omdat het niet perfect zat was ik er gelijk op uitgekeken toen ik dat door had. Met jou leeftijd zal die ook uitgroeien.
Sassii schreef:Nou, ik ga maar even antwoorden op je vraag geven, haha.
Je moet gewoon heel erg goed voor je piercing zorgen, en hem goed schoon houden, en dan komt het allemaal wel goed! En natuurlijk er niet teveel aanzitten wat ik wel heb gedaan. Het gevolg was dat hele stukken vlees uit mn navel hingen. Niet echt smakelijk dus! Maar goed, meer dan er goed voor zorgen en goed schoonmaken kan je niet doen. Soms heeft uitgroeing ook niks te maken met de verzorging, maar je lichaam kan er dan gewoon niet tegen en stoot het af.
Ja, het is normaal dat je het staafje heel duidelijk voelt zitten. Dat had ik aan het begin ook! Na verloop van tijd wordt dat wat minder. Dus maak je maar geen zorgen.
Volgens mij houd je er wel een litteken van over, want het is ten slotte gewoon een gat in je lichaam.
Ik hoop dat je nu voldoende weet! En anders vraag je het maar