[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelly534

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 03:26

ooh die rook is echt supermooi!!, ik heb zelf een tongiercing,,
alweer bijna een jaar en nog steeds superblij mee,,
leeuk topic ik lees lekker mee!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:15

Gister met vriendin mee naar de shop, en ik denk dat ik de de 14de ook meteen rook laat zetten.
Die is zeker pijnlijker dan neus, dus dan doe ik die eerst, denk ik :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:15

Onee andersom :))

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 17:18

En weer iets moois van Tawapa voor mijn neus :D
Afbeelding

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:45

Zo, ik kom ook maar weer eens even met de deur in huis binnen vallen.

Wat apart Myryana, je moet er maar van houden, haha.

16 maart krijg ik eindelijk een micro dermal op mijn sleutelbeen! Heeft iemand daar ervaring mee? :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:54

Mijn micro dermal is vandaag bij de huisarts eruit gehaald.
Was hem zat, ben erop gaan duwen (afgelopen 2 maanden af en toe) tot die gister bijna uit mijn huid kroop, er zat alleen nog het kleine stukje van het implantaatje stevig vast, het lange stukje kwam bij de huisarts na één keer duwen al totaal bloot te liggen.

Sassi, had hem ook onder mijn sleutelbeen, hij was al een beetje uitgegroeid (of verkeerd gezet, nooit op gelet) dus ik kon het staafje zien wat in de huid hoort te zitten, vre-se-lijk vond ik 't :+ Heb hem een jaar gehad.

De MD laten zetten vond ik niet pijnlijk, het eruit laten halen ook niet, beide een vies gevoel maar niet pijnlijk :)

Ik zie je bent 14 jaar, niet doen! Was zelf ook 14 (bij mijn navelpiercing zelfs net 13) maar heb ondertussen niks meer in, vond het mooi maar omdat het niet perfect zat was ik er gelijk op uitgekeken toen ik dat door had. Met jou leeftijd zal die ook uitgroeien.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:58

Myryana, zoiets zou ik dus nooit doen, kleine neuspiercing vind ik nog wel gaan, maar zo'n grote trekt alle aandacht en vind ik persoonlijk niet mooi...

Aaah ik wil verdulleme nu ook mn MD, ga ik denk ik Juni maar doen.
Hoelang mag je er niet mee zwemmen?
Want wil hem op mn borstbeen.
Pas in Juni krijg ik mn stufi, maar in April ben ik jarig en krijg ik ook geld

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:15

Iemand ervaring met het uitgroeien van een traguspiercing? De mijne viel er zondag ineens uit na 6 jaar. :(

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:27

xDaantjxx schreef:
Myryana, zoiets zou ik dus nooit doen, kleine neuspiercing vind ik nog wel gaan, maar zo'n grote trekt alle aandacht en vind ik persoonlijk niet mooi...

Aaah ik wil verdulleme nu ook mn MD, ga ik denk ik Juni maar doen.
Hoelang mag je er niet mee zwemmen?
Want wil hem op mn borstbeen.
Pas in Juni krijg ik mn stufi, maar in April ben ik jarig en krijg ik ook geld

Ik draag hem ook normaal niet zo, met het plugje wat ik normaal draag valt het bijna niet op.

Mijn piercer zei dat ik minimaal een maand niet mocht zwemmen met een MD.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:33

Ik liet voor de zekerheid piercings tussen augustus (liever later pas) en februari. Voldoende tijd om te helen en je kun in het 'zwemseizoen' lekker de steentjes wisselen :)

Mij viel wel op dat ik het steentje van mijn MD niet eraf kon draaien (dit hoort wel te kunnen!), zelfs toen hij vanochtend eruit was heb ik in de auto zitten kl*ten maar het lukte niet.
Vragen of ze voor het zetten even eraf draaien en weer erop zetten? :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:59

Ik ga binnenkort mijn 2de oorbel gaatjes oprekken naar 6mm. Heb al 14mm in beide oren.
Mijn Medusa is prachtig mooi geheeld :)

Heb trouwens bij CF plugs besteld met lampjes er wel in, echt grappig nog nooit gezien haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:44

Okee wou dus ergens eind April zetten.

Ik ben op de 1 of andere manier altijd als de dood om voor de eerste keer een piercing te wisselen haha

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:05

een MD kopje laten wisselen zou ik altijd door een piercer laten doen, als het namelijk te hard is aangedraaid en je probeerd het los te draaien kan je het plaatje meedraaien en dat is pijnlijk.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:06

bijzonder myryana!
Even een vraagje voor degene met een rook: hoe maak je dat ding schoon??

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:13

Desty schreef:
Heb trouwens bij CF plugs besteld met lampjes er wel in, echt grappig nog nooit gezien haha

Die heb ik net ook besteld! :D Ben benieuwd haha. Ik heb een nieuwe lading tunnels en plugs besteld in 8mm. Ik zit nu met beide oren op 7mm :) 8 is mijn eindmaat, voorlopig.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:37

xSlvna schreef:
Mijn micro dermal is vandaag bij de huisarts eruit gehaald.
Was hem zat, ben erop gaan duwen (afgelopen 2 maanden af en toe) tot die gister bijna uit mijn huid kroop, er zat alleen nog het kleine stukje van het implantaatje stevig vast, het lange stukje kwam bij de huisarts na één keer duwen al totaal bloot te liggen.

Sassi, had hem ook onder mijn sleutelbeen, hij was al een beetje uitgegroeid (of verkeerd gezet, nooit op gelet) dus ik kon het staafje zien wat in de huid hoort te zitten, vre-se-lijk vond ik 't :+ Heb hem een jaar gehad.

De MD laten zetten vond ik niet pijnlijk, het eruit laten halen ook niet, beide een vies gevoel maar niet pijnlijk :)

Ik zie je bent 14 jaar, niet doen! Was zelf ook 14 (bij mijn navelpiercing zelfs net 13) maar heb ondertussen niks meer in, vond het mooi maar omdat het niet perfect zat was ik er gelijk op uitgekeken toen ik dat door had. Met jou leeftijd zal die ook uitgroeien.

Bedankt voor je advies!
Mooi dat het bij jou geen pijn deed. Ik hoop dat het bij mij ook geen pijn gaat doet, maar iedereen ervaart die pijn natuurlijk anders!
Waarom denk je eigenlijk dat hij bij mij uit gaat groeien? :)
Ik was net 13 toen ik mijn helixpiercing kreeg en ik was net 14 toen ik mijn navelpiercing kreeg. Daar is het ook wel goed bij gegaan.

Maar heeft uitgroeien er niet mee te maken dat je lichaam gewoon die stof afstoot?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:40

Uitgroeien heeft ook te maken dat je zelf nog groeit...
Mijn helix heb ik op mn 12e gekregen, nooit problemen mee gehad...
Navelpiercing bewust op mn 16e... En alsnog niet goed gegaan vanwege operatie, mocht ie er weer uit na amper 2 maandjes...

Nu heb ik hem oktober 2012 laten zetten en hij begint nu pas echt rustig te worden...

Ik laat pas als ik 18 ben (over een maandje) mn MD zetten. Omdat ik nu echt uitgegroeid ben. Ben nu zo'n 1.76/1.77

lx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:00

Ik kom ook even binnenvallen.
Ik heb geprobeerd te zoeken hier, maar die 68 pagina's natuurlijk stiekem niet allemaal doorgelezen :o
Afgelopen zaterdag was ik aan de beurt. NAVELPIERCING ! Ik wilde het zo graag en kreeg het van mijn beste vriend voor mn verjaardag. (helemaal tattoo en piercinggek is die.)
Nu zit die. Op een paar steekjes of een jeukend gevoel na eigenlijk geen last van. Maar hij zit nog maar drie dagen..
Wel nog een paar kleine vraagjes voor de kenners onder ons.

- Ik lees nogal eens over uitgroeiingen en dat hij er ineens 'uitvalt(?)' ofzo. Hoe merk je dat en vooral, hoe ben je dat voor? Krijg er namelijk een beetje de kriebels van.. :\
- Verder voel ik het staafje tussen de twee gaatjes echt zitten. Is dat normaal?

en het laatste.. Stel dat ik hem eruit haal als ik 25/30 ben.
Hou je dan altijd dat 'gat'? Of gaat dit nog dicht, of houd je een litteken. Een vooral; hebben jullie een voorbeeld hoe dat eruit ziet?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:11

Nou, ik ga maar even antwoorden op je vraag geven, haha.

Je moet gewoon heel erg goed voor je piercing zorgen, en hem goed schoon houden, en dan komt het allemaal wel goed! En natuurlijk er niet teveel aanzitten wat ik wel heb gedaan. Het gevolg was dat hele stukken vlees uit mn navel hingen. Niet echt smakelijk dus! Maar goed, meer dan er goed voor zorgen en goed schoonmaken kan je niet doen. Soms heeft uitgroeing ook niks te maken met de verzorging, maar je lichaam kan er dan gewoon niet tegen en stoot het af.

Ja, het is normaal dat je het staafje heel duidelijk voelt zitten. Dat had ik aan het begin ook! Na verloop van tijd wordt dat wat minder. Dus maak je maar geen zorgen.

Volgens mij houd je er wel een litteken van over, want het is ten slotte gewoon een gat in je lichaam.

Ik hoop dat je nu voldoende weet! En anders vraag je het maar :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:11

Heeft er iemand ervaring met piercingparadise.nl? :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:55

Sassii schreef:
Nou, ik ga maar even antwoorden op je vraag geven, haha.

Je moet gewoon heel erg goed voor je piercing zorgen, en hem goed schoon houden, en dan komt het allemaal wel goed! En natuurlijk er niet teveel aanzitten wat ik wel heb gedaan. Het gevolg was dat hele stukken vlees uit mn navel hingen. Niet echt smakelijk dus! Maar goed, meer dan er goed voor zorgen en goed schoonmaken kan je niet doen. Soms heeft uitgroeing ook niks te maken met de verzorging, maar je lichaam kan er dan gewoon niet tegen en stoot het af.

Ja, het is normaal dat je het staafje heel duidelijk voelt zitten. Dat had ik aan het begin ook! Na verloop van tijd wordt dat wat minder. Dus maak je maar geen zorgen.

Volgens mij houd je er wel een litteken van over, want het is ten slotte gewoon een gat in je lichaam.

Ik hoop dat je nu voldoende weet! En anders vraag je het maar :)

Hoe lang duurde het voordat jij weer kon zwemmen/naar het strand?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:49

Pfoee dat is een goede vraag. Ik hou niet zo van zwemmen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds ik die piercing heb, ook niet meer heb gezwommen. En ik heb hem sinds juni. Ik hoor ook meiden die al na een paar week gaan zwemmen. Dat zou ik zelf niet doen. Maar ik zou echt even wachten totdat hij goed aanvoelt en niet meer pijnlijk is.
Ik weet niet of je piercer het je al heeft verteld, maar je moet je onder de douche inzepen met zeep vrije zeep. Dat is niet irriterend voor je piercing.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:06

Ja hij vertelde dat ik mag zwemmen als ik er geen last meer van heb, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe lang dat duurt. := Moet hem nog laten zetten.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:13

Oooh oke! Succes ;) Ik vond het niet zo pijnlijk.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:28

@lx3, mijn moeder heeft na zo'n 15 jaar nog steeds een gat zitten. Zie je niet super duidelijk, maar als ze het vel pakt zie je em wel zitten. Gok dat ze er nog steeds zonder moeite iets door heen krijgt :') Maar dat verschilt ook per persoon natuurlijk.

Mijn rechter oorlel begon opeens te protesteren na 2 weken 4 mm _-:( Dus even een 3mm spiral erin gedaan. Gelijk een stuk rustiger geworden, maar ik baal wel.