Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Esther__ schreef:Yvie_Juudje: wauwhele mooie kleuren! Ik vind de meest rechter kleur erg mooi! Ik zie *denk ik* dat je ook een paintpot hebt gekocht? Dat is toch dat product dat de meeste mensen als primer aanbrengen? Ben benieuwd hoe de kwasten bevallen.
@ Loose Kleur je je lippen helemaal in met potlood en hoeveel lippenstift breng je aan? Misschien helpt even 'happen' op een tissue? Ik draag zelden een 'echte' lippenstift dus ik heb er niet super veel verstand van hoor dus weet niet of het werkt.
@ Shantal zeker zonde! Gelukkig heb ik de kleuren wel in in afsluitbare potjes kunnen doen dus ik heb de kleuren gelukkig nog wel. Baalde (ën baal nog steeds) flink van dat ze stuk zijn.
shantal schreef:Je zou je lippenstift eventueel ook aan kunnen brengen en dan een laagje poeder (bv foundation poeder) erover heen doen,en dan weer een laagje lippenstift.
Hierdoor blijft sowieso je lippenstift langer zitten (tenzij je wat drinkt) maar weet niet zeker of het ook je probleem verhelpt,maar is te proberen waard.
Glossi schreef:Yvie_Juudje, leuke aankopen![]()
Loose, is borstels Belgisch? Borstels gebruik je voor je haar. Voor make-up gebruik je kwastenZelf gebruik ik mijn foundation kwast weer iedere dag ipv de Real Techniques face expert brush. Ik heb ook een tijdje een buffer gebruikt en een stippling maar een foundation kwast werkt toch het beste. Wel in combi met een buffer. Dus eerst de foundation met foundation kwast aanbrengen en dan met de buffer stippelend erover heen voor een mooie finish. Met een foundation kwast gebruik je veel minder foundation dan met alleen een buffer of stippling brush. Ik gebruik in totaal ongeveer 1 pompje. Met een buffer of die face expert brush 2,5 pompje. Dus het scheelt nogal veel foundation.
Plien91 schreef:WOW mooie MAC aankopen! Ik ben ook erg blij met mijn paintpot, doet zijn werk perfect.
Loose, wat voor lippotlood gebruik je? Ik gebruikte voor rode lipstick eerst eentje van Essence maar na een paar uur zag ik er dan uit alsof ik met m'n mond in de jampot had gehangen. Nu heb ik een potlood van MAC en alle rode lipsticks blijven veel beter zitten
En ik las iets van wimpers een beetje meegeschoren.. Oei! Epileren vond ik de eerste tijd ook best pijnlijk maar tegenwoordig is het prima te doen
Suus___ schreef:Oefenen
Wimpers staan bij niemand keurig op 1 lijn helaas.
Je zou een stifteyeliner kunnen proberen die zijn t makkelijkste vind ik
Yvie_Juudje schreef:Het aanbrengen van de eyeliner DICHT tegen de wimper rand vind ik zooo moeilijk!
Mijn wimpers staan niet mooi op één lijntje...
Heeft iemand tips?