Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik las net in een topic iets in de richting van 'toen had ik een instructeur gevonden en heb ik de spullen gekocht en kon ik beginnen' Alsof je zonder al die spullen die je moet kopen niks kan
Ik doe ook NH met m'n leaseknol maar gewoon met mijn zelfgeknoopte touwhalster, een longeerzweep zonder touw zegmaar (dus alleen een stok), een zeilkoord en een musketon
Werkt prima.Magrathea schreef:En ik heb het topic weer gevonden
Pfft wat moet ik nog veel doen in weinig tijd
Weet je wat ik vind van Parelli? Ik vind het zo commercieelIk las net in een topic iets in de richting van 'toen had ik een instructeur gevonden en heb ik de spullen gekocht en kon ik beginnen' Alsof je zonder al die spullen die je moet kopen niks kan
Ik doe ook NH met m'n leaseknol maar gewoon met mijn zelfgeknoopte touwhalster, een longeerzweep zonder touw zegmaar (dus alleen een stok), een zeilkoord en een musketon
Werkt prima.
Zo maar alvast de tandjes poetsen en nog wat huiswerk doen denk ik.
idd wel een beetje commercieel.
.
Al vind ik dit koorden wel mooi met zo'n stukje aan het uiteinde.
heb ik dat vast gehad.
MarJon schreef:Goedenacht!
Net slingers enzo opgehangen omdat broertje jarig is en nu lig ik in bed zonder slaap. Vanmiddag al (dom) 2 uur geslapen omdat ik kapot was, maar dat is nu dus weg
kan je nog wat extra ballonnen blazen ofzo haha.l dat hij morgen wakker wordt in een ballen, nee ballonnen bak
Magrathea schreef:Ja preciesAl vind ik dit koorden wel mooi met zo'n stukje aan het uiteinde.
Ja ik moet een extra opdracht maken. Dus ik ga nu even alle vragen beantwoorden die ik zo uit mijn hoofd weet en de rest doe ik morgenheb ik dat vast gehad.
Het is dus een vervangende opdracht omdat ik iets anders niet had gehaald, maar denk niet dat ze erg streng gaan zijn. Was zo van 'Stuur het maar op en dan geven wij het door aan de administratie'. Oftewel als het eruit ziet alsof ik er serieus aan heb gewerkt is het goed
Haha Marjon dat heb ik ook wel eens! Gefeliciteerd trouwens!
MarJon schreef:Haha bedankt! En ballonnen .. Nee bedankt, net al 30 opgeblazen, iets met kaken en pijn
Ik kan ook wel even wat aan mijn huiswerk gaan doen denk ik

om nu speciaal voor dat doel FB aan te maken staat een beetje creepy denk ik
Ik hoop dat ik niks bedenk want dan moet ik weer mijn bed uit om dat te doen... Haha anders kan ik niet slapen
ik ga poging doen tot slapen!