Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_man schreef:tjongejonge blijven we aanvallen?
ik eet nu pas 2boterhammen met aarbeien en een rijstwafel met jam en een glas water, had tussendoor een liga genomen want had het erg druk tijdens werk..
naar mijn idee eet ik genoeg.
heb al eerder gevraagd WAT zou ik moeten eten volgens jullie kwa met mijn sporten erbij?
Dianta schreef:Het youtube filmpje zijn de drie levels samen. De eerste level duurt tot 27min 25seconden en dan begint level 2. Level 2 duurt tot 55min 50sec en dan begint level 3. Maar je moet uiteraard maar 1 level doenEn elke level duurt 10 dagen, dus elke dag gedurende 10 dagen dezelfde level. Daarna mag je verder naar de volgende level.
A_man schreef:sta om kwart voor 9 opdan klee ik me meteen aan, even de hondjes laten poepen(klein rondje) en dan eten.. eet rond half 10 - kwart voor 10.
ik heb gehoort stel je bent om 8u op moet je voor 9u hebben gegeten er mag niet langer als 1u tussen zitten anders is het heel slecht.
maar we zitten allemaal zo met die kcal van min. 1500, als ik dit eet:
O flinke bak yoghurt ( denk wel 300gr? ) met 2 eetlepels muslie en een fruitje erdoor
T Appel of musliereep
M 2 boterhammen met beleg
T drinkboulion met een fruitje
A vlees met heel veel groente
dan haal ik dat toch wel? gaat snel hoor met die kcal hoor.
maar jullie raden dus wel aan na het sporten nog even fruit of iets dergelijks te eten?
Safiera schreef:Dianta schreef:Het youtube filmpje zijn de drie levels samen. De eerste level duurt tot 27min 25seconden en dan begint level 2. Level 2 duurt tot 55min 50sec en dan begint level 3. Maar je moet uiteraard maar 1 level doenEn elke level duurt 10 dagen, dus elke dag gedurende 10 dagen dezelfde level. Daarna mag je verder naar de volgende level.
Dankje, ik snap het!
Hoe lang ben jij nu bezig? En merk je er al iets van?
LynnDenise schreef:Yontheke schreef:Ik doelde op de eerder gezonde lijstjes met veel volkoren crackers en brood met beleg.
Blijkbaar val jij af door minder koolhydraten te eten, maar anderen doen het op hun manier
Brood en crackers zijn niet slecht.