Hey, mag ik me hier ook komen aanmelden ? Zie nl dat er toch verschillende vrouwen net zwanger zijn en lijkt me leuk om ervaringen uit te delen. Teruglezen zit er wel niet in, heb begin van topic wel gezien maar heb toen niet gereageerd.
Ik ben 32 jaar en sinds vorige week weten mijn man en ik dat onze 1e icsi (soort van ivf) poging succesvol is gebleken... Ik durf nog niet echt helemaal enthousiast zijn omdat het toch al een lastige en vooral lange weg was om zo ver te komen en heb schrik dat ons dit nu nog ontnomen gaat worden. Morgen heb ik een 2e bloedname om te zien of mijn hcg goed gestegen is tov vorige week. Ben dan 5 weken en 1 dag ver.
StormTitan
Geplaatst: 26-06-12 20:15
Hey flappie welkom en toch alvast een beetje gefeliciteerd dan!! En suzzy Succes!! Wel bijzonder zo'n live bevalling!!
Spannend hoor flappie, hopelijk gaat het allemaal helemaal goed. Ik wil ook klussen haha, voorlopig helaas nog niet voor het echie. Maar goed oefenen is ook belangrijk
Dat is de eerste baby in dit topic toch? Van Suzzy. Lukt het een beetje? ik duim voor je!!!
Ik denk dat ik mij, als het niet beter gaat, toch eens ga testen. Mijn ongezelligheid heeft maar 2 dagen geduurd en dan was het echt maar een paar druppels. Zondag was het over en in de avond begon het weer. Ook zomaar een paar druppels tot vandaag?! Ik moet ook veel naar de WC vooral als ik gedronken heb en als ik zware inspanning heb gedaan verlies is ook wat bloed. Ben ook heel moe en zo nu en dan wat misselijk.
cindyuniek: ik werk op kinderdag verblijf en dat die hele branche heeft een terugloop. dus niemand iszeker over zijn contract.. we willen dus eerst even aankijken wat er gaat gebeuren..
nog even een update over mijn gyno bezoek van gisteren.. ik ben hartstikke zwanger!!!!!! kon zelfs al een kloppend hartje ziwn. zo mooi! mijn vriend vergat 2 minuten lang zijn mond dicht te doen hihi. over 2 weken nieuwe echo en dan kijken hoever ik precies ben.
moet nog steeds een beetje bekomen maar vriendlief is apetrots en ik natuurlijk ook!
hopelijk ligt suzzy inmiddels met haar heerlijke kindje in har armen!
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! En de eerste baby op komst hier las ik. Spannend ben benieuwd of het al zover is. Hier alles rustig alleen groei ik nu al uit mn voegen naar mijn idee haha Moest gisteren bij de dokter komen vraagt hij goh hoever ben je toch al wel op de helft? Euh Nee net 9 weken whaha moest er wel om lachen maar dat zegt dus al genoeg over mn omvang nu pff
Ik moet vandaag normaal mn regels hebben, maar ten tijde van de eisprong hebben we al eens geoefend Dus ik ben benieuwd! Mn man is er al van overtuigd dat er een baby komt, maar ik wil nog een paar daagjes wachten om een test te doen... Maar ik voel nog niks qua regels
Ik ben wel al langer gestopt met de pil, maar deze keer hebben we bewust in de vruchtbare periode geklust. Maar het zou mij ook wel verbazen mocht het deze keer al raak zijn
Zou wel leuk zijn toch Ik zou zeggen morgen gewoon testen! Ik moet maandag eigenlijk, mocht ik ook geen ongi gevoel hebben, ga ik ook testen heb ik gister besloten
amenicora
Geplaatst: 27-06-12 07:49
dankjewel iedereen! joanne en fleur ik ga voor jullie duimen!
jaa dat iedereen heel rap zwanger mag worden
twannie, ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar de omvang hehe.