Ben vandaag alvast begonnen met Brandnetelthee, schijnt ook te ontgiften.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Klopt..maar kijk eens op Alkaline/ Alkalife...gewoon natriumbicarbonaat hebben sommige mensen baat bij maar ik word er doodziek van. Dus dan kun je beter in bad gaan ermee denk ik. Kan ook met bitterzout {magnesiumsulfaat}
Ik denk trouwens dat die medicijnen je leverwerking oa aantasten..en je hebt best kans dat er al het ea mis was waardoor een depressie kreeg {hoort oa ook bij fibro} en overbelasting is uitputting. In mijn ogen is fibro een vorm van uitputting.
Als je het echt goed wilt doen dan zou ik je willen aanraden naar een goede orthomoculaire arts te gaan en je medicijnen af te bouwen en je lichaam {en geest} te laten herstellen.
Elisa2 schreef:Ieder moet zijn eigen keuzes maken daarin, persoonlijk zou ik per direct stoppen met mijn lijf te vergiftigen. Er zijn vele manieren om met psygische problemen om te gaan en je kunt het beter leren oplossen dan jezelf voor de gek houden met medicatie en symptoombestrijding. Maar dat is mijn mening, ik ben geen voorstander van de "pillenkunde" die artsen tegenwoordig gebruiken..lekkere melkkoe voor de farmaceutische industrie.
Ik heb ook niet gezegd af te bouwen zonder begeleiding..want je lichaam moet ook weer helemaal herstellen na al die troep.
jolandje schreef:ik val ook even weer binnen hoor, ik heb echt hele erge last van koude voeten en onderbenen, altijd tot net onder de knie, steenkoud en kippenvel, gisteravond had ik de elektrische deken op het voeteneind van mijn bed gelegd, op de hoogste stand en toch heb ik nog zeker drie uur wakker gelegen van de kou, hebben jullie dat ook ? en is er een middel voor om het beter te krijgen?
Elisa2 schreef:Haha moonfish, je hebt er een hele dagtaak aan..fijn dat "je niet mag klagen".
Ik herken het management wel..vanmorgen ook 10 min gezwommen om wat spieren ontspannen te krijgen. Vannacht alleen mega slecht geslapen en nu overal pijn..maar over het algemeen mag ik ook niet klagen de laatste paar dagen vind ik.
moonfish13 schreef:Ik vind fibro ook de meest onzinnige diagnose ever.