vonneke schreef:DQ, waar kan ik die grijze bestellen die ik van je gequote heb bovenaan de pagina?
ik heb hem uit amerika, hier in nl verkopen ze niet veel orly.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Vampsterdam van OPI lijkt me ook heeel erg gaaf van die holland collectie! Bovenste is ook heel mooi DB!
vikki schreef:Wie oh wie kan mij helpen... ik wil (nog steeds) erg graag de ruby pumps (was die van China glaze), heat of the moment (china glaze) en een mooie metallic zilvere nagellak kopen en nu er nog een stukje 13e maand over is, moet ik het toch echt eens kopen. Ik heb alleen geen flauw benul waar (ben niet in het bezit van een credit card), dus als iemand mij een goed / betrouwbaar adresje door kan geven, dan hoor ik het heel graag!
amanda1980 schreef:overnemen mag ook hoor. hij valt op zich niet tegen maar ik heb het nu al iets van 2 maanden liggen en merk dat ik hem eigenlijk nooit pak. ik ben niet zo heel fan van groen. het enige wat ik ermee gedaan heb is als voorbeeld op 1 nepnagel gezet.
xMendy schreef:Ooh dilemma mensen!
Ik heb een cadeaubon liggen van de DA, van 15 euro..
Nu wil ik al best een tijd t geurtje van Beckham want die is op, droeg ik bijna iedere dag
MAAAR ik kan natuurlijk ook een mooi OPI lakje kopen.
Dus, what to dooooo?
Britt_Sisi schreef:zo wat een gezelligheid!
ik wil nogsteeds van die dottingtools, iemand een goeie site om ze zo goedkoop mogenlijk te bestellen?
aangezien 1000000 mensen van hier ze hebben haha!
Skessa_ schreef:
xDramaQueen schreef:
Anc schreef:Donkerblauw schreef:Oh jee. Heb net de eerste twee lakjes van 2012 via eBay gekocht.![]()
Nu even het antwoord op mijn verzendkost-vraag afwachten. Ben benieuwd hoeveel het mij totaal gaat kosten aan verzenkosten uit de VS.
Je zou toch niet gelijk nieuwe lakjes kopen?
Geef je groot gelijk hoor, welke heb je gekocht?
Britt_Sisi schreef:@anc ja ik lak er gewoon overheen! anders zien ze er al helemaaaal niet uit!! ik heb wel een foto denk ik!
Britt_Sisi schreef:Anc schreef:Ben heel benieuwd naar je "naakt"foto.
Is het geen besmettelijke schimmel?
Anders ben je straks overal groen...
nee niet besmettelijk zeiden ze! het groeit gewoon uit, het is nu al op de helft.. heb inmiddels die nagels al 3 maanden niet meer dus gaat nog even duren
vikki schreef:Wie van jullie hebben eigenlijk allemaal een eigen paard... want lange nagels is voor mij echt een mission impossible sinds ik een paard heb. Vroeger waren mijn nagels praktisch onverwoestbaar, maar tegenwoordig...
Citaat:Via eBay kun je heel goedkoop dottingtools kopen. Hier heb je 5 dottingtools voor $1.89 inclusief verzendkosten naar NL.