Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 23:26

vonneke schreef:
DQ, waar kan ik die grijze bestellen die ik van je gequote heb bovenaan de pagina?

ik heb hem uit amerika, hier in nl verkopen ze niet veel orly.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:27

Yv_ schreef:
Vampsterdam van OPI lijkt me ook heeel erg gaaf van die holland collectie! Bovenste is ook heel mooi DB!

Die Dutch Ya Just Love OPI wil ik sowieso hebben. Echt een geweldig kleurtje. Vampsterdam zou ik alleen al voor de naam willen hebben, maar dat is inderdaad ook een erg gaaf kleurtje.
Waarschijnlijk is er weer een hele stormloop op die lakjes, dus we moeten er snel bij zijn als we wat lakjes uit deze collectie willen hebben. :))

vikki schreef:
Wie oh wie kan mij helpen... ik wil (nog steeds) erg graag de ruby pumps (was die van China glaze), heat of the moment (china glaze) en een mooie metallic zilvere nagellak kopen en nu er nog een stukje 13e maand over is, moet ik het toch echt eens kopen. Ik heb alleen geen flauw benul waar (ben niet in het bezit van een credit card), dus als iemand mij een goed / betrouwbaar adresje door kan geven, dan hoor ik het heel graag!

Heb je een PayPal-account? Dan kun je op eBay (vaak) heel goedkoop lakjes scoren.
Nailpolishfashion is ook een hele fijne webshop, met hele snelle levering. Daar kun je ook prima China Glaze-lakjes shoppen. :)

amanda1980 schreef:
overnemen mag ook hoor. hij valt op zich niet tegen maar ik heb het nu al iets van 2 maanden liggen en merk dat ik hem eigenlijk nooit pak. ik ben niet zo heel fan van groen. het enige wat ik ermee gedaan heb is als voorbeeld op 1 nepnagel gezet.

Hoeveel zou je ervoor willen hebben? :)

xMendy schreef:
Ooh dilemma mensen!

Ik heb een cadeaubon liggen van de DA, van 15 euro..
Nu wil ik al best een tijd t geurtje van Beckham want die is op, droeg ik bijna iedere dag
MAAAR ik kan natuurlijk ook een mooi OPI lakje kopen.

Dus, what to dooooo?

Ik zou voor het luchtje gaan, tenzij je een OPI-lakje héél graag wil hebben. OPI is namelijk veel goedkoper via internet dan in de Nederlandse winkels. :)

Britt_Sisi schreef:
zo wat een gezelligheid!
ik wil nogsteeds van die dottingtools, iemand een goeie site om ze zo goedkoop mogenlijk te bestellen?
aangezien 1000000 mensen van hier ze hebben haha!

Via eBay kun je heel goedkoop dottingtools kopen. Hier heb je 5 dottingtools voor $1.89 inclusief verzendkosten naar NL. :)

Skessa_ schreef:

Mooi! <3
Alleen wel super lastig om te fotograferen zodra je 'm op je nagels hebt, hè?! Hoe vindt jij 'm trouwens lakken? :)

xDramaQueen schreef:

Oh my gosh. Love it! <3
Ik móet morgen langs de Kruidvat voor deze!

Anc schreef:
Donkerblauw schreef:
Oh jee. Heb net de eerste twee lakjes van 2012 via eBay gekocht. :o
Nu even het antwoord op mijn verzendkost-vraag afwachten. Ben benieuwd hoeveel het mij totaal gaat kosten aan verzenkosten uit de VS. :)

_O-
Je zou toch niet gelijk nieuwe lakjes kopen?
:')
Geef je groot gelijk hoor, welke heb je gekocht?

Kon me gewoon niet meer inhouden. Twee OPI's die ik graag wil hebben voor $16.. Dan ben ik gek als ik ze niet koop. :')
Love Is A Racket en The One That Got Away (let niet op de rare nageltjes) zijn nu naar mij onderweg! :D

Britt_Sisi schreef:
@anc ja ik lak er gewoon overheen! anders zien ze er al helemaaaal niet uit!! ik heb wel een foto denk ik!

Ben je niet bang dat je jezelf iedere keer als je lakt weer overnieuw 'infecteert'? :o
Kan aan mij liggen hoor, ben nogal smetvrezerig. :=

Britt_Sisi schreef:
Anc schreef:
Ben heel benieuwd naar je "naakt"foto.
Is het geen besmettelijke schimmel?
Anders ben je straks overal groen...

nee niet besmettelijk zeiden ze! het groeit gewoon uit, het is nu al op de helft.. heb inmiddels die nagels al 3 maanden niet meer dus gaat nog even duren :P

Aah oké. Dan is 't goed. :)

vikki schreef:
Wie van jullie hebben eigenlijk allemaal een eigen paard... want lange nagels is voor mij echt een mission impossible sinds ik een paard heb. Vroeger waren mijn nagels praktisch onverwoestbaar, maar tegenwoordig... :n

Ik. Twee zelfs. :)
Heb vrij sterke nagels van mijzelf. Alleen willen ze soms nog wel eens splijten, en moet ik ze afknippen. Maar dat gebeurd pas als ze vrij lang zijn. Mest en voer iedere dag meerdere paarden. En ik zit ook altijd helemaal onder. Het is een gave. :)
Als mijn nagels écht heel ranzig zijn maak ik ze ook nog wel eens schoon met de elektrische tandenborsteltje + oud opzetborsteltje. Dan zijn ze echt zó schoon. :)

Gave stashes amanda1980 en Skessa! :D

Vonneke, op TD verkopen ze ook Orly. Of even proberen op eBay. :)

Zo, ik ben weer bij. :)
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 02-01-12 23:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:27

Das jammer DQ! echt een super mooi lakje!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:40

atlantis maar eraf gehaalt en nu the dawn is broken op aan het doen. heb morgen een begravenis. leek me gepaster

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:41

Oei, gecondoleerd Amanda.

Twee nagels verprutst :(

amanda1980

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:42

ik kende de man niet hoor. ik ga mee om mijn mannetje wat te steunen. hij kende hem wel vanuit een vereniging. de beste man was al in de 80

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:07

Zucht...ik heb net alles er weer afgehaald. Ben nu dan maar aan de slag met m'n nieuwe cuticle-remover. Eens kijken hoe deze bevalt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:08

Wat is nou een goede remover? Heb nu die van de kruitvat maar daar moet ik onwijs mee boenen

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:11

Ik vind Orly echt heel fijn!
Ik heb de remover vd Appie,is prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:15

benangelique schreef:
Wat is nou een goede remover? Heb nu die van de kruitvat maar daar moet ik onwijs mee boenen

Ik vind die van Essense fijn. Even erop houden en tis eraf.
Vanavond bij de Ikea speciaal een ladekast gekocht voor oa mijn nagellakjes hihi

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:16

Wat een goed idee Vonneke, heb op de slaapkamer volgens mij nog een la over in onze 'gezamenlijke' ladenkast... :P

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:18

Waar haal je die von?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:25

Ik heb remover van Herome :)

Zal zometeen eens fotootje maken van wat ik heb gelakt, eerst even drogen :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:27

Citaat:
Via eBay kun je heel goedkoop dottingtools kopen. Hier heb je 5 dottingtools voor $1.89 inclusief verzendkosten naar NL. :)

Meteen besteld :D Ik weet nog niet zo goed hoe ik die koopjes moet vinden.

MoBi90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:44

Ik moet hier trouwens nog eens even melden hoe een geweldig vriendje ik heb! Een paar weken terug had ik nieuwe lakjes maar geen nagelwiel en mijne zat nog goed; jullie raden het al: mijn liefste vriendje meldde zich aan als proefkonijn! Hahahaha, zat hij daar met vijf verschillende kleuren nagels :') Héérlijk! Ik moest het er natuurlijk weer afhalen maar ik had ze even geprobeerd! Ook hebben we van het weekend samen zitten watermarblen! (op de achetrkanten van theelepels XD ik had geen losse nagels op stokjes) Ik kreeg de zenuwen toen hij het wilde proberen met mijn nieuwe Marylin and me & In the bronx, maar hij deed heel voorzichtig (hij weet hoe zuinig ik ben op mijn lakjes!) En het was nog een verrassend mooie combi ook!
heb alleen met watermarble dat de eerste twee druppels supersnel opdrogen, welke lak ik ook gebruik, water is op kamertemperatuur.. Hebben jullie nog tips? of moet ik het maar opgeven..:P op de lepels lukte het overigens wel omdat ik maar een paar druppels nodig had voor dat grote oppervlak, maar voor je nagels moet je toch wat kleinere kringen maken en dat droogt helemaal uit!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:45

Hihi, da's wel een lief vriendje inderdaad MoBi90.

Kijk, lila van Catrice (lucky in lilac) met witte en paarse stippels :P

Afbeelding

Nu gauw topcoat en dan bijwerken :Y)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:48

Gaaf Pauline :D

DB: Ik vind m prima lakken hoor. Lekker breed kwastje :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:49

Welke lakjes heb je besteld Pauline? En heb je die stipjes met een dotting tool gedaan? Leuke nagels :j

MoBi90, wat een leuk vriendje heb je, samen watermarble :D hihi

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:54

Dank jullie wel :o Ik heb gewoon lak op een papiertje gedaan en dan met een dikke naald op m'n nagels, was wel even een gepriegel :P Dotting tool heb ik niet.

Besteld... sowieso Icicle en Grape pop <3 van CG en Uptown Girl van CC. En verder nog twee blauwe, weet even niet meer precies welke. Eén van de blauwe wordt nagezonden, die was niet op voorraad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:00

benangelique schreef:
Waar haal je die von?

Bij de kruidvat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:02

Heste, uptown girl is zoooo mooi!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:02

Leuke lakjes!!

Ik kwam net deze tegen:
Afbeelding
Orly fowl play <3

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:04

Die 's ook mooi Nynke!

vonneke schreef:
Heste, uptown girl is zoooo mooi!

Ik verwacht 'm morgen of overmorgen :):) Als hij net zo mooi is als DQ liet zien... <3 Dat ene liedje Uptown Girl van Westlife zit nu wel steeds in m'n hoofd :P
Laatst bijgewerkt door Koper op 03-01-12 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 01:04

ik vind out of this world net iets mooier..
Afbeelding
staat op mijn wishlist :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:10

Oeh die is ook gaaf! Vind hem ook net iets mooier. Ik zit nu de heletijd op ebay te sneupen := maar heb met mezelf afgesproken dat ik eerst het OPI lakje en dottingtool set afwacht. Dan mag ik weer wat bestellen :P