[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stella92

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:39

Dankjewel DQ!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:45

Ja dat weet ik, daarom zit die vast aan een plug/tunnel en komen ze niet in contact met je oor. Maar ik ga ze hoogstwaarschijnlijk toch niet (veel) dragen, ik hou niet van grote uitsteeksels aan m'n oren :+

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:48

Myryana schreef:
lovey_ou schreef:
Hoeveel piercings heb jij eigenlijk? :) Heb wel een getal in me hoofd maar zal der wel ver naast zitten O:)

Ik heb er nu nog maar 9, had er origineel 22 maar ben veel kwijt door ziekenhuisbezoek helaas.

aah oke! Balen zeg dat je er zoveel bent kwijt geraakt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:40

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:42

Ja geniaal is die :=

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 13:18

Heb op het punt gestaan die te bestellen :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 16:17

lovey_ou schreef:
aah oke! Balen zeg dat je er zoveel bent kwijt geraakt!

Was ook heel erg jammer.. ;(

Ach ja nu ga ik voor het "zwaardere" werk binnekort haha.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 17:04

Wat moeten we daaronder verstaan, Myryana ? :P

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:50

Grotere conch punches, scarifications en brandings en natuurlijk nog meer suspensions :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:15

Jij bent duidelijk écht niet bang van pijn :P
Die scarifications zijn toch nét iets te bloederig voor mij :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:23

Myryana schreef:
Grotere conch punches, scarifications en brandings en natuurlijk nog meer suspensions :D

Hoe groot wil je die punches dan?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:27

Ik denk aan 6 of 8mm maar moet nog even kijken of het past in mijn oor hahha

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:33

Is wel zo handig ja hihihi

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:57

Ja is wel handig idd :+

TurtleLove4 schreef:
Jij bent duidelijk écht niet bang van pijn :P
Die scarifications zijn toch nét iets te bloederig voor mij :+

Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik 7 kleuren scheet bij mijn tongsplit en mijn suspension omdat ik bang voor de pijn was. En dat het best wel goed zeer deed, ik heb ook een erg lage pijngrens eigenlijk.

Maar ik vind het ook een ervaring op zich en daarom wil ik het laten doen.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:16

soeske schreef:
Lien, het duurt natuurlijk nog even voor je weg gaat. Is het een idee om een klein flaconnetje mee te nemen met zoutoplossing? Dat je dat er op kunt spuiten als je even niet kunt douchen?

Is wellicht een idee :j bedankt. Ik zal eens kijken of ik ergens kleine flaconnetjes kan vinden. :)

Als ik er nu een ander dingetje in zou laten doen, heb ik dan grotere kans dat hij vervelend gaat doen? Want dan wacht ik nog wel een paar maandjes..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:07

Lien, ja, volgens mij kun je bij de Drogist gewoon een flaconnetje halen met een spuitfunctie. En anders maar een plantenspuit :P Heb je in elk geval genoeg :P
Geen idee of je kans hebt of hij vervelend gaat doen. Ik denk het niet. Als je verder geen gekke dingen doet en het nu ook goed schoon houd moet het denk ik geen probleem zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:57

Hoi, ik heb een vraagje over mijn oorbellen, hoop dat jullie het hier kunnen beantwoorden :)
Ik heb namelijk per oor 3 gaatjes. Echt super leuk, vind het echt super leuk staan. Alleen bovenin, en dan vooral links, onstaken ze steeds... Niet echt pus ofzo, maar rood, pijnlijk, wel wat troep eruit. Elke keer als dat gebeurde haalde ik al mijn oorbellen eruit zodat het kon helen, aangezien mijn 2de gaatje lekker mee ging rommelen. Op gegeven moment was het zo erg dat als ik het 3de gaatje eruit haalde mijn hele duim rood was van het bloed... Ik was het toen echt zat en heb mijn oorbellen gewoon permanent uitgedaan. Geen oorbellen meer voor mij. Ook op aanraden van de juwelier trouwens. Zij raadde mij aan om gewoon te kappen met dat bovenste gaatje, ook omdat ze te dichtbij mijn kraakbeen geschoten zouden zijn. Terwijl degene die dat vertelde ze notabene zelf had geschoten...
Dit is nu zo'n 4/5 weken geleden denk ik en mijn gaatjes zijn weer aardig rustig. Links is mijn 3de gaatje dichtgegroeid, rechts weet ik het niet zeker maar dat rommelt aan de achterkant nog een beetje. Ik begin mijn oorbellen nu wel te missen eigenlijk en zit eraan te denken om de bovenste opnieuw te laten schieten, of eigenlijk te laten piercen dit keer.
Dus nu mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met oorbellen piercen? En hebben jullie nog tips voor oorbellen die je gewoon kan laten zitten met douchen/slapen (materiaal, dikte)? Ik haalde zo nu en dan mijn oorbellen er even uit met douchen zodat ik alles goed schoon kon maken, zo'n 1x per week. Ze elke dag 's avonds uitdoen gaat nog wel lukken, maar 's ochtends weer in niet.

Hoop dat iemand me kan helpen want ik vond die gaatjes zo stoer staan!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:33

Ik had zelf in de eerste plaats de oorbellen erin gelaten als ze moeilijk deden, of er toch voor zorgen dat er een goed materiaal inzat (goud, zilver, titanium, chirurgisch staal ed.) en ze dan gewoon goed schoongehouden met zoutoplossing of zelfs gewoon met water. Als je de oorbellen eruit haalt en het gaatje groeit dicht, sluit je namelijk de ontsteking 'mee op'. Als je ze terug wilt, zou ik ze zeker laten piercen en niet steken! :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:17

Ik heb dat ook een periode gehad met mijn vierde gaatjes. Heb er toen zilveren knopjes bijgekocht (Ook voor al mijn andere gaatjes) en toen is het eindelijk de goede kant opgegaan. Ik wastte ze toen met Unicura zeep (Groen blok), en liet de oorbellen er in zitten. En zoals Turtlelove4 al zegt, niet de ontsteking opsluiten :)

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:07

Ik heb 2 weken geleden mijn tragus piercing laten zetten en vandaag een korter staafje erin laten zetten maar kwam er net achter dat dat balletje heel los zat dus heb 'm opnieuw vast gedraaid.. maar ben bang dat ik 'm nu verlies ofzo, kan ik 't beste morgen even terug gaan naar de shop en opnieuw goed laten vastdraaien en een nieuw balletje+staafje mee nemen voor als ik evt. het verlies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:06

@Turtlelove4 en Bonjoy,
Er zaten zilveren oorbellen in, de zweerknopjes zelf. Ik weet 100% zeker dat ik tegen zilver kan aangezien mijn 2de gaatjes ook met zilver geschoten zijn en die waren zo genezen. Er zat geen ontsteking gelukkig, anders had ik ze ook niet uitgedaan nee.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:55

Zou ze gewoon opnieuw laten piercen dan ja :) Misschien gewoon wat ongeluk gehad met wat verlaagd immuunsysteem of toch een beetje verkeerd geschoten ofzo

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:50

euhmm, gister is me helix eruit gevallen, Ik heb toen de piercing schoon gemaakt(alleen de piercing!) met sterilon, ik dacht, naja nu is ie er toch uit, kan dit kwaat? aangezien hij er nog maar 3weken in zat.

@Honesty, ik zou even terug gaan naar de shop!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:59

Mja ik denk dat als je hem schoonmaakt gelijk er weer in moet doen, anders denk ik dat het weer dichtgroeit.. En dan goed schoonhouden. Desnoods even naar een shop voor advies gaan, of even bellen :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:41

Net een giga bestelling gedaan bij CF, jeej *\o/*