Wow, wat goed fiffil. Ik ben wel een snoepert!
Ik hou van alles

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lauraP schreef:Jeetje wat gaan jullie hard! Van mij zullen jullie de komende weken ofzo niet zoveel horen, ik heb schoolexamens en ik wil heeeeel graag slagen dus ik ga er ff hard aan trekken
Destino schreef:Nelleke, net lijstje, maar die weinige kcal komen door je rijstwafels als tussendoortje..
Daar zit echt niets in..
Ik eet naast 1 rijstwafel bijv een eierkoek a 140 kcal en 2 plakjes ontbijtkoek a ook in 100 kcal.
Dat scheelt al. Als je echt meer kcal wil eten zul je toch zoiets moeten doen?
Kies je op valtaf ook het juiste brood enzo?
Loesss schreef:Goeiemorgen!
Maken jullie nou een lijstje van gisteren of plan voor vandaag?
Voor degene die snack a jack nemen, ik vind ze normaal nogal duur, maar bij Aldi heb je ze voor 99 ct een pak en k vind ze nog lekkerder ook!
Morgen begin ik bij Better Belly en meten ze me helemaal door. Ik ben benieuwd!
Plannetje vandaag:
O: 2 volkoren crackers smeerkaas 20+
T: appeltje
L: 2 volkoren bollen, eentje met kipfilet, eentje met philadelphia light (nep van aldi)
T: eierkoek en mandarijntjes
D: wraps met kip, sla, tomaat en kaas en groenten
T: snack a jacks (aldi)
Plien91 schreef:Hallo! Mag ik me hier ook melden?
Ik wil niet afvallen (heb een net gewicht bij mijn lengte), maar wil wel graag weer gezond eten na een kerstvakantie die barstte van de ongezonde snacks en etentjes!
Zal even kort wat over mezelf vertellen. Paulien, 20 jaar, 1m81, 70 kg, voltijd student. Ik sport één keer per week. Wat ik doe wisselt momenteel vanwege onregelmatig schoolrooster. Maar meestal om de week bodybalance van Les Mills en de andere week bodypump of sh'bam.
Mijn "probleem" is dat ik eigenlijk de hele dag door kan eten. Mijn vriend vraagt zich wel eens af hoe het komt dat ik slank ben terwijl ik veel meer eet dan hij!
De tussendoortjes ben ik nu aan het vervangen voor gezondere dingen. Dus rijstwafels, fruit, etc. Maar ik wil niet te weinig kcal binnenkrijgen, want afvallen is niet mijn doel.
Eetlijstje van gisteren:
O: 2 bb zonnatura peer-appelstroop, glas sinaasappelsap, 2x 200 ml thee
T: Evergreen, 1 thee
L: 2 bb smeerkaas&peper, 2 rijstwafels, 200ml halfvolle melk
T: 1 bb zonnatura peer-appelstroop, 2 thee
A: Varkensfiletlapje (ong. 75g) met aardappels (geen grote portie) en heel veel rode bietjes en gemengde sla! En een bakje magere yoghurt met lijnzaad.
T: Appel, banaan, 2x thee, 1 glas 7up
En over de hele dag nog 1 liter water!
Vandaag:
O: 2 bb zonnatura peer-appelstroop, glas sinaasappelsap, 1 thee
T1: 1 bio rijstwafel, 250 ml water
Marijkjuh schreef:Goedemorgen! Ik heb me net helemaal suf gesport in de sportschool, 45 min. Sh'bam en daarna nog 30 min. cardio. Ik ben echt helemaal kapot nuEn straks moeten de paarden ook nog gereden worden, ik moet nog maar even kijken waar ik die energie vandaan ga halen
![]()
Welkom trouwens Paulien, fijn dat je gewoon kan eten wat je wilt zonder aan te komen.
En ik zie nette eetlijstjes voorbij komen. Eten jullie echt elke dag zo gezond, zonder te zondigen met zoetigheid?
Fiffill schreef:Op brood, met smeerkaas, of vega patéheerlijk!
ShannonJuul schreef:Jullie gaan echt hard! Ik ben niet zo heel goed bezig.. Heb een halve evergreen op en een broodje van de hema met beenham (die had mn moeder meegenomen dus vond het zielig om hem te laten staan) ik drink wel de hele dag door water. Ik voel me nog steeds niet fit dus dat is de reden.
Plien91 schreef:ShannonJuul schreef:Jullie gaan echt hard! Ik ben niet zo heel goed bezig.. Heb een halve evergreen op en een broodje van de hema met beenham (die had mn moeder meegenomen dus vond het zielig om hem te laten staan) ik drink wel de hele dag door water. Ik voel me nog steeds niet fit dus dat is de reden.
Als je niet af en toe de dingen blijft eten die je lekker vindt, hou je het niet vol. Aldus mijn moeder!