Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:22

Ik ben er jaren geleden eens geweest en vond het wel enorm groot maar we gaan het zien.

Anoniem

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:57

Idd groot, maar wel overzichtelijk. En door de grootte merk je niet echt hoe druk het eigenlijk is..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 08:09

En er zijn weer twee nieuwe mooie sauna'a bij gekomen buiten :j

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:00

Pff ik ga binnenkort denk ook maar weer een dagje inplannen naar de Veluwse Bron, aan toe!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 13:07

Corelli schreef:

Is dat daar vlak aan het meer? Want toen wij er waren stonden er al wel twee nieuwe gebouwtjes maar alles zat nog dicht en er zaten ook geen bordjes op. Wat voor sauna's zijn het?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 14:44

Ben er zondag nog geweest en toen werden er alleen maar opgietingen gehouden. Inderdaad achterin bij het meer.
Was trouwens zo druk niet normaal. Was badkleding dag, niet bewust voor gekozen maar alle sauna's bomvol en iedereen keihard praten. Totaal niet kunnen ontspannen. Iedereen liep halverwege de opgietingen weg...ppff maar we kregen wel een goodiebag met 2 potten heerlijke dagcrème en 3 gratis entreekaarten voor volgend jaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 18:59

Rije schreef:
Corelli schreef:

Is dat daar vlak aan het meer? Want toen wij er waren stonden er al wel twee nieuwe gebouwtjes maar alles zat nog dicht en er zaten ook geen bordjes op. Wat voor sauna's zijn het?

Klopt, zijn 2 grote sauna's waar ze nu de opgietingen doen +:)+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:27

Net terug van een dagje Elysium :) Ik had nog 3 vrijkaarten, en door omstandigheden nog niet geweest. Vandaag was de laatste dag dat ze geldig waren en toen kon mijn vriendin niet, zonde!!!! Uiteindelijk toch gegaan en de andere twee vrijkaartjes weggegeven aan een koppel achter mij :D

Ik heb het goed naar mijn zin gehad!!! Het was zeker niet te druk.

Opgietsessies waren érg pittig. Ik kan er normaal heel goed tegen, maar nu vond ik ze best zwaar :D

Klankschaalsessie keek ik erg naar uit, maar dat deed helemaal niets bij mij. Je kreeg wel een lekkere smoothie. Hoorde ook enkele mensen zeggen dat ze het super ontspannend vonden.

Verder dat zoutbad ontdekt, dat vind ik echt top! Lekker drijven en naar de lucht kijken, echt instant relax voor mij.

Vond het weer erg de moeite!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:37

Ach, zo verdien je nog wat karmapunten poes!

Ik vind de opgietsessies bij elysium ook heel fijn, klankschaal wil ik ook nog steeds een keer doen, maar ik vergeet het steeds, zoutbad is ook erg fijn idd maar meestal is dat zo ontzettend druk. Ik ga maandag waarschijnlijk weer naar de Sauna, even de gratis bon die ik had gehad opmaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:04

Ik dobber ook graag rond in het zoutbad <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:30

Ik heb in een zoutbad altijd vreselijke pijn aan alle onthaarde delen en vingers (nagelbijter en velletjestrekker) :\ Dat vermindert het relax gevoel nogal haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 15:01

Wij gaan 2e kerstdag in de loop van de middag nog heen, krijgen 's ochtends bezoek en daarna even lekker tijd voor onszelf.. Zwaluwhoeve nu denk ik :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:12

Het was er nu best rustig. In dat zoutbad heb je idd wel wat plek nodig.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:43

Haha dat heb ik ook altijd in het zoutbad Corelli, niet mijn favoriet om die reden.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 00:25

Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook weer een dagje naar de sauna. Waarschijnlijk naar saunapark in epe (duitsland) vorige keer erg goed bevallen, nu zijn we wel benieuwd hoe het is geworden na de verbouwing.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:25

Wij gaan a.s. dinsdag weer eens naar de Veluwse Bron! Dat blijft toch echt mijn favo sauna :) . Vind Bussloo en Elysium toch tegenvallen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:03

Ik vond elysium best fijn weer! Wat valt er je tegen?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:55

Het is zo krap opgezet allemaal. Veluwse bron is veel uitgestrekter. Daarbij is de badjas van mijn vriend daar gejat dus die was er ook gelijk helemaal klaar mee :') .

Moet er wel bij zeggen dat wij altijd in het weekend gaan en het dan altijd ontzettend druk is.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:38

Ik had blijkbaar echt geluk daarmee afgelopen zaterdag. Er was veel volk maar ik hoorde overal dat het kalm was. Viel goed mee.

Ben nu wel benieuwd naar de Veluwse bron. Volgend jaar ga ik er dan wel eens heen als ik naar horse event ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:08

Maris89 schreef:
Het is zo krap opgezet allemaal. Veluwse bron is veel uitgestrekter. Daarbij is de badjas van mijn vriend daar gejat dus die was er ook gelijk helemaal klaar mee :') .

Moet er wel bij zeggen dat wij altijd in het weekend gaan en het dan altijd ontzettend druk is.

Dat had mijn man ook in het elysium.. Na een paar uur heeft hij hem teruggejat van degene die hem gejat had. Mn man zn bril zat er nog in.. Die zag een paar uur heel slecht :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:04

serieus joh? daarom heb ik dus een badjas die niet zoveel voorkomt. :')

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:28

Vind sauna heerlijk. Op zon moment boeit mijn figuur mij niks hihi. Lekkere warmte ♡

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:41

Ik denk dat het niet eens echt 'jatten' is, maar meer per ongeluk de verkeerde pakken. Is ons ook een keer gebeurd, maar wij hadden toen nog dertien-in-dozijn-witte-ikea-badjassen... sindsdien heb ik een bruine en die valt mooi op en blijft altijd keurig hangen :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:44

Haha ik heb een badjas met allemaal doodskoppen dus die valt ook behoorlijk op :'). Laatste keer in het elysium was er wel een vrouw met slippers maar die waren ineens een paar maten kleiner, iemand anders had dus haar slippers meegenomen :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:29

Tijd om dit topic weer eens omhoog te schoppen :D

Zijn er mensen hier naar Thermen Holiday geweest, in Schiedam? Ik kan kiezen tussen SpaPuur, SpaSense en Thermen Holiday. :+ Met SpaPuur en SpaSense ben ik bekend, maar Thermen Holiday is nieuw voor mij.