Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Tequilaatje schreef:Hier even een echopost.. Ik voel me zo ontzetten kl*te momenteel:'( Kan wel janken.. Gister weer eens tot bloedens toe aan het overgeven geweest (wat is dat ontzettend goor zeg) en vandaag wil het ook totaal niet.
Heeft iemand nog tips wat je dan het best kan doen?
weet hoe het is...
Oh, dat doet me eraan herinneren dat ik mn afspraak bij de opticien voor vanmiddag nog moet afzeggen! Of had ik daar al moeten zijn...

, heel veel sterkte. Ik zou even de VK bellen.
. Ik had nog wat vraagjes ook over mijn polis omtrent kraamzorg. Ik snapte er geen snars van, zij keek er ook even naar en gaf aan even de verzekeraar op te bellen. Alles is verhelderd en ook maar snel het kraampakket besteld. Ik wist dus ook niet dat je daar recht op had.
wythlove schreef:Kimbaie, fijn dat alles nu helder is met betrekking tot je polis. Kraamzorg brengt inderdaad een hoop info. Ze zijn wel laat bij jullie zeg? En zou de verzekering het pakket zo snel mogelijk versturen?
Wij hebben net onze spruit gezien. Ze ligt goed ingedaalt. Stonden met 2 tellen weer buiten. Hoofdje lag ook goed waardoor we haar gezichtje dus niet konden zien, jammer!
Als ik hem volgende week nog niet binnen had moest ik gelijk weer bellen, zeiden ze. Maar ze verwachte dat deze dan echt allang binnen was.
) krijg je alleen een kraampaket als je aanvullend verzekerd bent?