Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chieppie schreef:Gimli_ schreef:chieppie heb je geen grotere foto?
Ik ben erg nieuwsgierig, de kleuren zijn in ieder geval vrolijk ja.
ja, die had ik maar hij was te groot dus ik moest hem verkleinen
Biebabeloeba schreef:Hey, hebben er misschien mensen ervaring met Mundus Tattoo te Leuven (België)?
Ik was altijd van plan om naar Bodydesign in Gent te gaan, maar een vriendin van mij is naar Mundus geweest en haar tattoo is echt mooi strak gezet, dus begin ik wat te twijfelen. Het probleem is echter dat er niet veel commentaren over de shop zelf te vinden zijn, waardoor ik toch wat terughoudend blijf. De shop zelf is netjes en vriendelijke mensen, maar je weet maar nooit e, het staat er wel voor altijd
chieppie schreef:wie heeft er een tattoo op zijn pols laten zetten en hoe pijn deed dat omdat het best wel dun vlees is. Op mijn enkel vond ik het persoonlijk meer een gevoel van een schaafwond, is dat met je pols ook zo.
ik heb een hoge pijngrens
Optiwolk schreef:Nadesh schreef:Hallo
Ik kom mij hier ook melden.
Heb sinds 26 oktober mijn eerste Tattoo.
Het is een hele speciale, als herinnering aan mijn overleden vader, met een verhaal er achter.
Mijn vader rookte, maar had vaak geen aansteker op zak, dus vroeg hij regelmatig een vuurtje aan iemand.
Die hij vervolgens zonder er verder bij na te denken in zn eigen zak stopte.
Hij kwam dan ook regelmatig thuis met vreemde aanstekers![]()
Dus ik heb een aansteker laten zetten, met natuurlijk de eeuwige vlam![]()
*knip*
Heb er lang (2 en half jaar) over gedacht wat het zou moeten worden, en ben erg blij met dit resultaat
Ik vind dat hij er erg 'getekend' uitziet, is dat de bedoeling?
Ben blij voor jou dat je hem mooi vind, maar ik word er niet warm of koud van.
Nadesh schreef:Hallo
Ik kom mij hier ook melden.
Heb sinds 26 oktober mijn eerste Tattoo.
Het is een hele speciale, als herinnering aan mijn overleden vader, met een verhaal er achter.
Mijn vader rookte, maar had vaak geen aansteker op zak, dus vroeg hij regelmatig een vuurtje aan iemand.
Die hij vervolgens zonder er verder bij na te denken in zn eigen zak stopte.
Hij kwam dan ook regelmatig thuis met vreemde aanstekers![]()
Dus ik heb een aansteker laten zetten, met natuurlijk de eeuwige vlam![]()
[img]http://i670.photobucket.com/albums/vv65/Nadesh1970/Tattoo%20zetten%2026-10-2011/FILE0106.jpg[/im]
Heb er lang (2 en half jaar) over gedacht wat het zou moeten worden, en ben erg blij met dit resultaat
Joolien schreef:Ik meen 8 a 9 maanden
arabcarla schreef:Low Voltage, ik was daar in september en heb een afspraak in juni, dus reken uit... Gelukkig heb ik het er voor over als ik zie wat voor werk ze levert.
Nadesh schreef:Klopt, het is ook een tekening.
Plaatje heb ik van internet geplukt!
http://www.uhseport.net/published/m/mi/ ... upload.JPG